Aventuri di u Ghjustu: raquota di u Valle di u Quebec

Invernu pò esse un ora sfida pè i viaghjatori. A neve è u friddu pò spessu conduce à un missaghju inghjuntatu di volu, è fà per fà è da u vostru destinazione più sfida di l'expected. Ma, in termini di u viaghju di avventura, l'invernu ponu ancu guadagnà parechji ricerchi surprisivi. Per esempiu, l'affullanza ùn sò micca pussibuli, è i paisaghji esterni sò spettaculamenti bella cumminciata in un mantellu fresco di neve.

Aghju avutu a so duie cundizzioni in una visita recente à u Quebec, induve ùn ùn solu ùn hà l'oppurtunità di perri periculu per a prima volta , ma ancu raghjone per un paisaghji più bassi chì aghju avutu u privilegiu di esse tistimunianu.

Quebec hè casa di una subregione distinta chjamata Saguenay-Lac-Saint-Jean. Questa parte di a pruvincia hè più rurali è rustica chì l'ambienti più cosmopolitichi di Montreal è Quebec, però hà a so propria setta di i charms chì includenu l'influenzi distinti europei chì si trovanu in quelli settings urbane. Ma Saguenay hè ancu casa di quarchi rigioni remoti chì si sò stati salvatichi è indigestioni. Ci hè quì chì trovi u Vallu di i Ghostsanti u so splendore.

Situatu nant'à Parc national des Monts-Valin, u Valletta di i Ghosts hè una attrazione popularu tutta l'annata. Duranti l'estiu è a cascata attrae à parechji ghjunghjini chì venenu à camminà i so 48 km (77 km) di traccia.

U parcu hè ancu un sciccareddu pupulari cù paddlers, ancu assai di quelli chì venenu à scopra u Rivière Valin da u canoe.

Ma hè in u mumentu di l'inguernu chì u locu veramente brillatu. A causa di un microclima unicu chì filtra l'umidità è l'aire fredu à a regione, a vaddi si vede più di a so bella parte di neve.

In fattu, questa zona particulari di Quebec riceve in excedente di 16 scontri (5 metri) di neve annantu à una basa annantu, chì copre tuttu u territoriu in u pozzu prufunente è lush.

U Vallu di i Ghjosi deriva u so nome di tutti quelli precipitazioni. L'arburi chì si trovanu quì si sgabbenu in neve è ghjuvatu in tuttu u tempu, è sò datu i nomi "ghost trees". Stu stessu fenomenu si vede in piazze cum'è u Parcu Naziunale di Yellowstone in i Stati Uniti, ancu chì ùn hè micca quant'è in generale o prominente chì hè quì. Questa coprue di neve faci u paisaghju s'assumigliava di qualcosa di u filmu animatu di Disney Cunzenu , è dà un visu chì simpricamente hà da vede per esse crede.

Aghju ghjunghjendu in u valle in a mità di frivaru, quandu ùn ne sanu micca sempre in a nevicata annu di a regione era ancu in terra. Eppuru, ci era moltu di puzziche per andà cun l'almenu 10 pianu (3 metri) digià giustatu in terra nantu à u cursu di l'inguernu. Hè statu un ghjornu chjucu durante a mo visitazione, qualchissia chì m'arricuru hè raru duranti i mesi più freschi di l'annu. Ddi esistuli cieli purtaru troppu tamponu i temperature, cù u mercurinu chì pensà circa à 15 gradu Fahrenheit (-26 gradi C) durante a maiò parte di u ghjornu.

U ventu vugghiullu si sentenu ancu chjucu più chjucu.

U primu puntu in ogni spiaggia di razzia à a vaddi hè u centru di visitore solu in a porta di u parcu. Da quì, pudete ottene pussibuli per u sughjettu, mandate un postu nantu à u trasportu di snowcat, è ricu nantu à qualsiasi disposizzioni di l'ultima minuta o l'armatura chì puderete bisognu di u ghjornu. A matina chi era quì, era quì à a mità di a sittimana, ci era sempre assai è fastidiu, cun bellu visitanti chì aspèvanu à affruntà. À quelli settimane, avete bisognu per arrivà cuminciate è permette à l'amplitude.

Dopu un sughjornu in i cunfini chjusi di u centru di u visitore, i nevicate ghjunghjenu è i mio cumpagnie è aghjunghje i nostri muntagni, rafizzioni, è parechji altri articuli, è imbarcò i vechi. Cumpagnatu per assicurà un passaghju sicuru in u nilu prufellu, i machini di partitu per un camu chì ùn era micca prubabilmente visibili per altru dui mesi, almenu.

Ci hè di circa 45 minuti per passe à a stradisima induve avissimu a nostra cammura. Questu hà datu tutti in l'snowcat l'uccasione di cunnosce l'uni à l'altri, è insinuate u paisaghju chì avissimu avutu travelleru finu à quellu ghjornu. L'impegni hè stata spettaculativa, ma di quandu avemu firmatu, quasi tutti sò avutu a voce di cundutà u percorsu.

À pocu tempu, avemu arrivatu à u trailhead, finitu à aghjunghje i nostri capri boni, donned our snowshoes, è scacciò. U percorsu cumencia à una elevazione bassa assai, ma immediatament a crescita scalendu à un ritimu lento, ma tranquillu. Cu quantu nevicata chì u parcu riceve nantu à una basa annuali, a ruta deve esse preparata parechje volte à settimana per a seguita di prima di l'accumulazioni cuntinui. Chì ùn solu ùn faci a via ferma facilità di seguità, ma più faciule per andà in camu. In fattu, à certe volte, era cusì beddu chì puderebbe mancu bisognu di utilizà a razzerie à tutti.

Trascendendu da a strada è di più in u boscu, a verita bellezza di u Vallu di i Ghosties rapidamente diventa apparent. I pini chì facenu u boscu di circundante si stendenu finu à l'ochju pò vede, chì cuddinu i turchi vicini in un mare di verde. Ma elli sò stati sgabati in quellu sempre presente di neve, è dà un unicu miraculu chì raramenti hè truvatu in altrò. Hè veramente u cambiamentu stu locu in un paradisu invernale idyllic chì ùn hè in scatte in tutti i mio viaghji.

L'arbureti neve cume puru un bon ventu di u ventu, perchè ùn hè statu prima di stà torna à travaglià un pocu di sudore nustru pezzu i friddi. A ruta à u cimitero di a muntagna ùn hè particularmente bogatata, ma si sviluppa sopra à l'altri cù i raccolchetti ancu avè u so core battutu. U pagamentu ùn hè chì i vede facianu megliu megliu in ogni ghjornu, cù novi prudigi per scopre à u caminu.

Dopu qualchì ora di l'ore di caminari, truvamu una vista assai piacevule. U parcu hè parechje crescendo questi situati longu i so rutevuli, chì dà un visitante l'upertu di smintazzu di u friddu è diventanu u migliore in comodità. Quelli di e coperde pruvenenu e stufa di legno, chì mantene l'internu ch'hè rinfrescante è seccu. Era un grandore postu per foglie uni pochi capi, rilassate per un pocu è pigliate un sferimentu di u friddu.

In più di i caldi climatichi, ci sò dinò parechje caghjoli maiori chì ponu esse riservati à quelli chì volenu passà a notte nantu à a pista. Ddi sughjetti sò più populari in i mesi di l'estiu, ma ancu avè u venturale di l'invernu. Basic è rusticu, ùn sò micca assai di serviziu, ma cù u stufa chì fussi furmatu di lignu, fannu un locu cusetu à stà, ancu i ghjorni culuriti.

U nostru rinfresioni di u friddu ùn dura più longa, è davanti à avemu cunnisciimu chì avemu stavatu in u percorsu è seguità per avanà. Era sulu un cchiui chilometri à u cima, chì si trova à una modesta 3228 metri (9828 metri). Questu ùn hè micca una altitudina chì vi anu da impactà dramaticamente, ma si avete abituatu à vivre à u livellu di u mari, puderete avessate qualcosa. A mo ricumpientazione hè di piglià lentamente è esse hydrated. A camicia à u cima di a muntagna hè bella faciule, ma ùn voi micca vulutu à dumandà u tempu.

Se u caminu à a cima era bella, a vista da a circuna à a cima hè stata semplice ca era beddu morti. Da quì aghjunghjenu una vista di l'ingrossu tutale, cumpresi i frutti induve i ciumi, i fiumi chì eranu, è i laghi expansivi. Era ancu un grandore postu per vede induve u microclima di a vaddi veramente hà iniziatu è finisce, postu chì ci era una demarcazione evidenti di induve a neva cadutu minatu fora di i limiti di u parcu. Questu solu aghjunghje à l'allure di u locu, ricurdendu à tutti chì era un destinazione assai speciale.

A falata tornerà a muntagna ùn deve esse un aghjuntu, ma u mo gruppu decide di passe nantu à u percorsu è scopre l'internu di u paisaghju un pocu più più. Questu ùn hè micca qualcosa di ricumandemu à qualcosa solu qualchissia, perchè averà fácil per sbaglià in u boscu. Fortunatamente, avemu avutu l'accumpagnata da un guidanu lucale, chì sapia u Vallu di l'Ghassiassi. Mentre chì u restu di noi ci era disorientatu, hà sempri sappiutu u modu cusì à andà, è hà persu usatu in a direzione propria.

Off road, u sughjettu diventà ancu più sfidae, è l'estensione veru di a nevada era evidenti. In più di una sola occasione qualchissia in u gruppu cadiu culpitu da un pirtusore in a neve è si trovanu intarrati in a cintina, se micca più profonda. Chiddu facia per lentu passendu i travaglii più purti di i boschi, ma dinò l'aiuta ancu à valurisà l'aventura. A maiò si rii solu ogni ghjornu chì succidia, è hà hà megliu per aiutà à a persona di ritornu in i so pedi.

L'ultimu snowcat shuttle off a muntagna sia à 4:00 PM, per quessa hè imperò chì avete prima. Inutili, pudete truvà ghjunghje per a notte, o face à una longa andata à u visitore centru. Quand'iu finiscinu quand'ellu era in una cabina bella nant'à u parcu naziunale in u stessu, è mentre a nostra caminata per u Valle di i Ghjuvelli hè vinutu à a fine, era u subjecte di una grande di conversazione nantu à a cena questa noite.

In quantu i paisaghji di u invierno vanu, avete prublemi à truvà unu cagiunenti cum'è sta valle. Hè bisognu à a visita in Quebec pè a caminera di u Valdu di i Ghjuvanotti solu, è hè quì nanzu à mezu à i mio destinazioni invernali preferiti. Sè ancu cù una bona avventura di u clima fretu, stu locu duverà esse in a vostra "must see" list.