Avianu e Driving Law in Brazil

U 19 di ghjugnu 2008, u Brasil passau una ligera di tolleranza cero per i caratteristi cù qualchì cuntenutu mensili di l'alcoolu in u so sangue.

A lege 11.705 hè statu pruposta da u Cungressu Brasinu è passatu da u presidente Luiz Inácio da Silva. A lege hè statu pruposta in vista di studii chì indican chì quandu si tratta di guidà sottu à l'influenza, ùn ci hè nisuna cosa cum'è un livellu sicuru di u cuntenutu di l'alkohol in u sangue.

A lege 11,705 falla l'lege precedente, chì solu ghjudicate sette e penalità passatu à u 0.06 BAC (cuntenutu d'alkohol in sangue).

Invece di solu diriggenti à u cunsumu drunkatu, a Lei 11.075 hè a cresce ind'è l'imprecisione di impuru.

Vali validu fuq it-territorju kollu tal-Brażil, il-liġi wkoll tipprojbixxi l-bejgħ ta 'xarbiet alkoħoliċi għal negozji tul il-meded ta' toroq federali.

I accidenti di trafficu causatu di i guideri drentu sò unu di rischi di guida in u Brasil . Un studiu realizatu in Brazil da UNIAD, un centru di studii di l'alcohol è di l'droga, palesa chì u 30% di i cunduttori anu avutu l'alcoolate in u so sangue da u findi.

Alcohol Limits

A lege 11,705, chjamata cum'è Lei Seca , o Seco Law, determina chì i cumbattenti attravati cù una cuncentrazione d'alkoholemia (BAC) di 0,2 grammi di l'alcoolu per litru di sangue (o .02 livellu di u Baccu) - l'equivalente à un can di cervu o un vetru di vinu - deve pagà una fine R $ 957 (circa 600 $ à u tempu di questu scrittura) è avè u dirittu à impunite suspende per un annu.

Sicondu i funziunari brasiliani, u nivulu di u 0.02 BAC s'hè stabilitu per permette a variazione in u breathalyzer.

L'indexu hè statu disputaggiatu da i ghjudizii di a liggi picchì suppostamenti, manciannu trè liqueur bonbons o lavoriscenu cù u vapeur d 'annuiate vede annantu à u spirituale.

Ancu i specialisti è i funziunari apuntanu à u fattu chì quelli elementi serebbe sultantu in u spirista di cunsumice immediatamenti dopu l'usu o l'ingegnu.

Scuprite l'impurtanza di l'observazione da i furmassi di furmazioni in a determinazione d'eccezzioni.

Driversu arricati cù più di 0.6 grammi d'alcohol per litru di sangue (.06 UCC) seranu arristati è puderanu serve termini di sei mesi à trè anni, cù salvata di sicurezza entre i R $ 300 è R $ 1.200.

Drivers pò esse rifiutu di piglià a prova di breathhalyzer. In ogni casu, u capu à u funziunamentu pò scrive un bigliettu à u listessu valuru à u 0.6 gramma o dumanda un esame clinicu in un uspidale locale. Drivers chì rifieghjanu à cunfurmà pò esse arrestatu per disubbidenza.

Una Gota in Tràfici Cause Mortes

Naturalment, u Legatu Secu di u Brasinu hè a surgente di u debitu cale, ma i medichi realizati in diverse cità brasiliani anu vistu l'appruvazioni di a nova lege. Pruebas evidenze evidenziu chì i morti di trafficu cagiunendu dipoi chì a lege hè statu passatu. News portal Folha Online informa una goffia di 57% in i morti in tràttile in São Paulo, dopu à un blitz per infurzzione di a Lei Seccia.

Per Traffic Safer in Brasile

In una dichjarazione à sustegnu di a Lei 11.705, Abramet - l'Associazione Brasileira di Traffic Medicine - palesu l'impurtanza di a pulitica cero toleranza cum'è una manera di priservà a vita. Sicondu Abramet, 35.000 persone muerenu in Brasile annu per i accidenti di trafficu.

In una lettera à u presidente brasiliano Luiz Inácio da Silva, u direttore di l'Organizazione Panamericana di a Salute, in Brasil, Mirta Roses Periago, elogiaru a Lei 11.705 comu mudellu per cambiamenti in Brasile è in tutti i paesi di l'Américas, induve, in i so parolle, "conduzzione sottu a influenza di l'alcohol hè diventatu un veru problema di salute publica".