Barone Ricasoli, Bodega è Brolio in Toskana Chianti Wine Region

Touring Museo Brolio e Barone Ricasoli

Aghju fattu nantu à i tene di u ruineru di a cantina, ma a mo visita à u Brolio Castle è u Barone Ricasoli Winery hè unu di i migliori modelli. À Barone Ricasoli pudete tastate vinu, visita u museu di castello è i jardinu, è manghja à una Osteria bona. A furmazione per u vinu Chianti Classico hè stata inventata quì cusì Barone Ricasoli hè un grandore postu per inizià a vostra tour di l'addevu Chianti.

Barone Ricasoli, cantina è vinu

U vinu Bodega Barone Ricasoli hè a edizione più antica in Italia è hè stata creata a più seconda in u mondu.

In u 1872 u Barone Bettino Ricasoli, cunnisciutu com'è u "Baruni di Ferru", hà scrittu a formula per u vinu Chianti Classico chì hà sviluppatu dopu à più di 30 anni di ricerca. U vinu Chianti Classico hè fatta prima di uva di Sangiovese cù l'aghjunzione di altre uva.

Oghji Barone Ricasoli Castello di Brolio hè a più larga di a cantina in a zona di u Chianti Classico cù 240 acres di vigneti è i stili moderni di vignaghjoli di l'arti. U pruduce trè millioni d'ampolle di vinu à l'annu è i so vini sò esportati in tutta u mondu. In più di i vini di Chianti Classico, a cantina pruduce un vinu biancu bonu, una Rose ', Vin Santo vinu di u postu, u grappa, è l'oliu d'aliva.

A tastera di vinu hè offruta in u viticultori di a viticultura per un spaziu grande. A sala di tastera hè aperta tutti i ghjorni di a settimana da l'aprili à l'uttrovi (fora di certi vacanze), e riservatori micca necessarii, è i visitanti puderanu tastate vini vinti per cinque euro (cunfunditate se cumprà una buttiglia di vinu).

I pruduzzioni di i vignaghjoli sò dispunibuli nantu a prenotazione.

Brolio, museo di castello e giardini

U Castellu Brolio, chì hè stata in a famiglia Ricasoli da u 11 ° seculu, hè sempri usata com una residenza privata, ma da quelli da i 140 camere di u casteddu pò esse apertu à u publicu in u futuru. Parechje articuli stòrici da u casteddu sò in visualizazioni in u museu chjucu allughjatu in una torre di castillo.

I guida riceviate i visitori à traversu e quatru stanzi di i musei, rigulendu l'infurmazioni interessanti nantu à u casteddu è a storia di a famiglia, u "Baruni di Ferru", è a cantina. Ùn hè bisognu di riservà una visita in anticipu, sò datu cada mezu ghjornu, in norma in inglese. Ogni passaghju sò oghje ette per u visitante di museu è a visita di giardinu.

I fonti di u museu sò una mostra di l'armi di u 14 di u 18 sèculu, una stanza cù l'attuali scientificu di u XIX seculu è a ricerca di u "Baruni di u Ferru" è un chambre cù furnazioni fatti solu per u re d'Italia dopu avè visitatu in u 1863 .

I ghjurnati belli paisani di u casteddu pò esse visitatu senza guidà. I costu correnti hè di cinque euro o ottu euro per u cunnessione di u museu è u bigliettu di giardinu. A cappella cù u casteddu è i boscchi in inglese chì guidanu à u casteddu, cù i pianti di tuttu u mondu, pò esse visitatu da liberu. Assicuratevi di cammellu intornu à u casteddu per vede a vista fantastica di vigneti, boschi è di a vaddi quì sottu.

Produttore è Casteddu Visiting Information

Sala di tastera è vinu di l'Ordine : Ogni jornu, 9:00 a.m. à 7:30 p. Sabatu è Domenicu, 11:00 a.m. à 7:00 p.m. In tempu d'invernu pò esse più brevi.
Museo di u museu Hours : April à Ottobre, 10:30 a 12:30 è di 2:30 a 5:30, marti à domenichi.


Giorni di Ghjorni di Ghjorni: April à Ottobre, 10 AM à 7PM ogni ghjornu.
Osteria di Castello : Da u marzu à l'uttobre dopu à pranzu è per cene, chjusu i ghjovi. Lea reviews

Cantina è Castellu Location : Madonna à Brolio, 5 chilometri da Gaiole in Chianti. Circa 25 chilometri di Siena o 75 chilometri da Florence. Vedi u Nostru Chianti Carte .

C heck out the Visit Barone Ricasoli site