Beaches et seaside Città di Calabria

Doppu avè Go on the Coast of Calabria, u Toe of the Boot

A Calabria prupone parechji platti più belli è più pristine in Italia. Oghje più di 500 mila (800 km) di a costa nantu à a circonda circundanu a regione Calabria , u calcariu di l'arregistramentu .

Scopri ciò chì aspetta in i platti italiani cù sti cunsiglii per Ghjunghje in a Spiaghja in Italia .

Costa Tirrenia di Calabria

A costa Tirrenia di Calabria cuntenta un scogliu rocciosi spettaculi interscritti da rena bianca fina.

Capo Vaticano è Tropea sò i destinazioni turìstichi più famusi nantu à sta custiera è ei dui ani scoli taliani.

I platti di Tropea sò cunsiderate qualchì qualcosa di i più boni di l'Italia. Ei dui sò quaint villages full de siti storichi, toli, ristorante è allughjamentu in più di e so gloriosa platele.

Pizzo hè un altru famu notu vicinu, famosu per a so Chiesa di Piedigrotta , una iglesia esculpita da u tupu roccia vicinu à a spiaggia, è per u tartufu, un ghiaccio celebrate cun una festa in Pizzo ogni Agostu.

Diamante hè un paese di pescadori cunnisciutu per i so catches, i boni pochi è di u Festival annuale di Peperoncino in settembre chì celebra u piccante chile piccolo in quattru platti calabresi.

Scalea hè un altru locu popularu. I platti sò l'enfillanza, ma dinò hà un locu di centru chicosa. L'aria di Scalea hè attornu à u territoriu di l'antichi coloniali custali di u grecu anticu di Sybaris è l'archeologi anu troviu parechji artifatti preistorichi quì.

In a Costa Tirrenia, trova ancu a Palmi , a casa di a Casa della Cultura Leonida Repaci cù una cullizzioni di pittura è di i pittura è u Museu Calabrese di Etnografia è Folklore , una magnificenza di cullezioni di articuli Folklore Calabria.

Circa u 3 km à sudu di Palmi hè u Sant'Elia Monte (u primu piume di i Muntagni d'Aspromonte) da ellu vi permete a vista megliu di a Sicilia è a costa calabrisi.

Sicondu l'Omeru in L'Odyssea , i scoglii incantu di Scilla anu da a casa di u monstru di mare di sittighione Scylla chì ghjunghje terrori di i navi chì passanu.

I currenti di u strettu, chì pò esse veramente assai feroci, si dicenu chì sò cuntrullati da u temperament di Aeolis (di e Isole Eoli vicinu). Lu locu locu dice chì i sirene persone sempre in sti ode.

E più affari tangibuli à vedà in Scilla include u so casteddu di u seculu XVII, Castello Ruffu, chì si trova sopra a platti. A proximità di u casteddu hè Chiesa di Maria SS Immaculata cun altare rinumatu è cattò sculture bronzu di Ghjesù.

Costa Ioniu di Calabria

A costa Ionica hè più bella di l'acqua chì a Costa Tirrenia, ma cum'è un spazii impurtanti è i stretchi di sabbia. Meno sviluppatu è spessu sottufumbu menu di u so cuntracupulu tirrèninu, a Ionica prufissi numerosi prudutti stòrici è archeologichi, com'è u casteddu aragonese di Le Castella.

Soverato è Siderno sò i duie centru di attività nantu à a Costa Ioniica cù assai qualità di i cità muderni. Ci sò assai cuglieri da l'Italia sittintriunali è altri turisti europei in l'estiu.

Per quelli chì amanu i paesi medievali, i stati megliu cunsirvate pò esse truvati in Stilo , Gerace è Badolato . Stilo prupone l'impurtante La Cattolica, un 10u seculu, a brick-built church byzantine cù cinque domi coperto.

Gerace hè capitu chì hè stata fundata in u seculu IX da i refugees di Locri vicinu (una grande stonda per quelli chì amanu i digi archeologichi) chì aspittàvanu scappenete u periculusu u pericienti di invadirli saracini.

Gerace hè unu di i paesi medievali megliu cunsirvate in tutti l'Italia, cunfirmata da una catturica di u seculu XI, a più grande in Calabria, cù trè neri separati da dui fila di tretze cullezioni pigliati da u nucliu bizantinu originale di a struttura in Locri.

Badolato hè un paese di u seculu 11 chì era custruitu da Robert Guiscard. A parte di i muri di pietra protettiva stanu circundennu stu paese chì suprana u Mari Ioniu. Badolato pussedi 13 churches separati, anche si solu unu hè sempri apertu per tuttu a Missa.

Se vi amate u vinu, visitate Cirò , casa di u vinu mai vittatu di Calabria, nestled in turchi chjuche di vigneti, aranci d'alivi è olivi. U predecessore à u vinu di Cirò (Krimisa) hè stata dighjà dada à i vinti di i primi ghjovi Olimpichi.

Cosa da fà in i costi di Calabria

I custiani Ioniani è Tirreni sò rinforzati accuglienti da i platuni in superbuli, sopravevasciati in altre locu.

A costa di Calabria si trova assai opportunità per natà, scuba diving, snorkeling, windsurfing o vela, inclusa a ghjustizia di scopra in vicinanza di e nave è e antichi città antichi.

Eppuru, ci sò ancu i sportivi pocu attivu di suli e di ghjucà à a vista di a ghjente. Solu assicuratevi di fà sunscreen cum'è u sole di u Mezzogiorno pò esse brutali!

E se vulete scappari di u caldu di a costa, ci hè abbastanza à vedere in terra in i monti di Calabria è i parchi naziunali .