E Incantivi Monti di Calabria

Calatella, u calcariu di u baccu di l'Italia miridiunali, hà chjappu di quattru muntagni - l' Aspromonte , Pollinu , Sila è Serra - cun qualche di i cimi più elevati in Italia. A vegetazione densità tremenda, i currenti di acqua, laghi è bellicchi cascate grazia à queste muntagne, chì sò sempre perfetti salvatichi è inescontaminate in assai posti. L'aria hè più fresca quì, sicuru, perchè un viaghju à e muntagne nantu à un ghjornu di u calore di u calore hè un gran relief.

A camiunari, a treccia, a scalada, cavallu a cavallu, a pesca è a ciclenza sò tutti attivitati viusificate in i calzi Calabriani. In l 'invernu pudete ancu cresce i paesi di piuma; i grandi piste di ghjira si trovanu in u Sila Grande.

Vede u Mapa Calabria per a locu di i parchi naziunali in i quattru serdi.

Aspromonte

À a punta di u toe di l'Italia, i Muntagnoli Aspromonte sò a parti più australmente di l'Apeninis è offri una opportunità unica, è nantu à una spiaggia è nantu à una piste di schierta in a listessa ora.

Situatu vicinu à u mari, u Parcu Naziunale di Aspromonte hè cumpostu di u sedimentu mari di millenarii d'anni è incù i penali di granite altri. I so cime più altu hè di 2000 metri (6500 piedi) è u parcu hè una piramide giantata incù gruux stretches d'arbres (fag, pani negru, castagnette è fagottu biancu), a vegetazione casi tropicale è assai richi.

A fauna incluye u lupu, falcuni peregrino, u mondu reale è l'aria Bonelli; tutta l'aria hè china di siti archeologi è artisti chì fighjanu a cultura di u rughjonu.

I muntagni sò prubabilmente più cunnisciuti, ancu com'è a casa di Ndrangheta , a mafia calabria. U ritruvante quandu u gruppu era u segnu di segui à i persone per u rescanu, stanu ammuccià i so prigiuneri in l' Aspromonte . Ancu s'ellu ci hè un criminu organizzatu in u spaziu, e muntagne micca esse più un refuggiu.

Pollinu

A cullizzioni più settentrionale di Calabria hè u Monti Pollinu cù u cime più altu di circa 2250 metri (7500 piedi). U Parcu Naziunale Pollinu si trova in Calabria è vicinu Basilicata trà i Mari Mareani è Tirreni.

In questu parc, truvavvi i pagani, spezie raru è animali, cum'è u Pinu di Loricato è l'Àguila Reale, formazioni di roumanu simili di Dolomiti, dipositi glaciali è numerosi sistemi di caverna. Dintra i so cunfini, u Parcu Naziunale Pollinu ammenta assai siti di paleontulugia è archeulogichi, cumprese i Cavite Romito è u Mercure Valley, cumu sanctuaries, cunventini, castelli è centri stòrici di i culoniani albanesi originali di i 15 è 16 seculu.

Serre

Probabilmente u menu cunnosciutu di e muntagne di Calabria, a famiglia di Serre sò famusi per esse a casa di un impurtante moneta di muscoli di porcini.

Scurciate densamente boscati da fagottu è l'oak, questa zona possu una scappatura meravigliosa serena - u cumunità monaciu in Serra San Bruno , fundatu di San Bruno di Colonia in u 1090. U monasteru di a Cosa hè sempre in operazione è u complexu offri una riproduzione di a vita i so monumenti in un museu vicinu. A legenda hà dettu chì unu di i monjos (issa fallecido) era un veteranu di a Secunna Guerra Munniali chì, cum'è un airman americanu, hà avanzatu à i missions atomichi in Japan.

Li basi anu un ambienti maravigghiatu di qualità in u quale pudete visità a so Santa Maria del Bosco, u Santu di San Bruno, è una petra fossa chì refleva un Rossellu di San Bruno, chì hà marcatu u spaziu induve l'acqua prumuvianu sottu l'ossa di Santa hè statu dugonu per a piazza in l'abbazia. U restu locu in u cumplessu cunghju assai platti calabresi cun i deliciousi, cù porcini è ancu di casgiu ricottu casgiu.

Sila Massif

U massifiu Sila hè divisu in trè gruppi: a Sila Greca , Sila Grande è Sila Piccola , è cum'è a so slogan cunflitti pruclamazioni, "A so natura si sorpasserà."

Sila Greca

A Sila Greca hè a seccioni più sittintriunali è hè issa inveci di cultivà in più di boscera grassa. In ghjiru à ssu locu, trovi u paesi albanese di u XV di u seculu dopu à San Demetrio Corone, quand'elli nascinu quandu l'albanesi fugiru l'ira di l'invulneri Musulmani.

Sè vo circate à a fini di marzu, prima d'aprili, a mità di lugliu o a fini di sittembri, pudete vedà un festival chì trova costumi exquisiti è canti tradiziunali in albanese.

Sila Grande

L'altitudine più altu in a tutta a gamma si trovanu nta sta parti densamente boscata di u massifiu Sila - Monte Scuro , u Monte Curcio , è u più altu, Monte Botte Donato , chì hè 1928 metri (6300 metri) altuni.

E chjassi di Calabria sò chjamati a casa di Sila Grande, ma sta cullizzioni hè ancu particularmente bè appartientu per caminari, camminatore è cavallu cavallu in l'estiu. Trè laghi artificiali fatti pè u putereu idroeléctrico facenu a pescaghja altra attività popular in questa zona.

Situatu in u Sila Grande ma si stende in a Sila Greca hè ancu un Parcu Naziunali cumpletu di spicchi di picnic, inclusi La Fossiata .

Sila Piccola

Foresta di Gariglione ancora sta parti più densamente boscata di tutta a Calabria cù u so firrettu, fag, è a ghjente di petra indù quale u nomu u boscu. U punta di u Sila Piccola righjunghja à Catanzaro è a Costa Ionique. Ora un locu naziunale, u Sila Piccola hè assai protucatu è pocu pupulate, ma dui villaggi rossi in a rigioni sò Belcastro è Taverna .