Bevo: L'Università di u Texas Mascotte

A mascaggiu sportiu à l' Università di u Texas hè chjamatu Bevo, un capu longhi chì prima appareva in u 1916. Hè u mutivu di u chjassi di battellu di a scola di "cornamenti in bocelli".

U steer stà ùn hà micca statu a masci per sempre, sicuru. Bevo XV fici u so debutatu publicu à u principiu di u ghjocu di Notre Dame in u 4 di sittè 2016. Fansi osservatu cun qualchissimi chì i corne nantu à u longhorn èranu assai più curtici di quelli di u Bevos previ.

Quandu l'ore di 1,100 libari principia u so regnu cum'è a mascota, era ancu 19 anni. Avà hà assai di tempu per crede più cornelli impressjonanti.

Storia è Tradizioni

Dopu u 1945, Bevo hè statu purtatu à ogni ghjocu di uttitu UT da i Spurs Silver, un spiritu onore è gruppu di serviziu chì compone d'i studenti masciuti di u Università di Texas. Bevo attente ancu pep rallies principe è certi avvenimenti, cum'è cerimonii dopu a graduazione. I primi Bebo sò stati aggressivu; un pocu carlu persone è si sbattivanu. In ogni modu, l'incarnazioni più recenti di Bevo sò stati creati per esse più calmatu è tendenu à esse docile cum'è si sò o pusà nantu à i marchi di i partiti di football di l'Università di Texas.

Prima di Bevo, a petra di l'Università di Texas era Pig, un pit bull. Stéphane Pinckney, un anticu studiente UT, hè stata cun l'idea d'avè un longhorn cum'è a maschera. Hà cugliatu di soldi da altuni alumni, cumpratu un bulu, u chjamatu Bo, è u trasportatu à Austin .

L'urighjini misteriosi

A prima manifestazione publica di u Bo era in u ghjocu di football di a Thanksgiving annu à l'Università di u Texas è à l'A & M University di Texas in u 1916. Ben Dyer, chì era l'editore di a rivista UT, L'Alcalde , hà chjamatu u Beirò dopu à u ghjocu, ma nimu hè certe perchè.

Ci hè una legenda principale in quantu Bevo hà acquistatu u so nome.

In u 1915, u Texas A & M battenu UT in un ghjocu di football, 13 à u scantu. L'annu dopu, u Texas Longhorns battenu A & M. Dopu u ghjocu, i studienti A & M scumpigghianu una brinccata per branding the score of their 13-0 win in 1915 à u novu. Questa parte hè verita.

A parte di a storia chì hè stata pruvucata chì hè falsa hè chjamata manera di seguita: Per prevenuta a vargogna, l'urdinarii uttevanu di rimarcate u core per cambià i numeri in a parolla BEVO, cambiatu per eppo u maschile. Ùn ci hè micca evidenza di questu, è sicondu u marcu di tempu, questu avete avutu successu dopu chì Dyer avia di chjamatu Bevo. Pocu pocu dopu, Bevo hà addivutu troppu caru per l'Università di u Texas per mantene, perchè fù cinsutu, sacrificatu è manghjatu in un banquet di football 1920. U squadra A & M hè stata servita di u guvernu di u marcatura è da l'aghju, chì avianu ancu u marcatu di 13-0 annantu à questu. Bevo hà retrocedutu dopu in a mascaggiu ufficiali è hà sempre u simbulu maiò di u sportu UT.

Edited by Robert Macias