Booth Assassination Trail Dici Fascinante Storia

A storia di unu di i manifesti scuri in a storia americana hè diventendu cumunità cum'è una storia nova di storia memorializza l'avvene chjave chì avianu fattu dopu chì Ghjuvanni Wilkes Booth assassinò u presidente Abraham Lincoln u 14 aprile 1865.

U Statu di Maryland in cunjunzione cù altri organizazioni di sviluppu turisticu prumove un centru di guidate storicu di 90 mila chì daveru u pianu chì Booth hà da piglià di scappà dopu l'assassinatu u presidente Lincoln.

A strada comenza in u Teatru di u Washington, induve l'assassiniu hè statu, serpenti per u Maryland campi è culloca in Virginia in u locu di u quandu u stazzu era quandu Booth hè statu eventualmente curone è persone.

A strada di Booth hè parti di un sistema di guidate maiò di u Maryland Civile Guerra. A Strada di piste incù 15 stanzi, ognuna marcatu cù u minimu un rigalu di strada chì conta a storia di quellu chì hè accadutu à u situ chì Booth hà pruvatu tentativu per fà u so modu sud versu simpatizzanti chì puderanu purtate è purtà à a libertà. Parechji di i siti sò ancu strutturi è esce esse dispunibule per publicu.

A prima iniziu di u percorsu hè u infamous Ford's Theater, chì si trova in u centru di u Washington, DC. Oghje, i rendimi sò sempre in u Teatru di Ford, chì cuntanu a storia di ciò chì successu in quellu ghjornu disprezzo in u 1865. U visitatori pò ancu guardallu nantu à a scatula chì Lincoln sia à quandu hè statu assassinatu; una grande bandiera americana denota u so casu.

Visiting the Ford's Theatre ci duna un impresa megliu di tuttu ciò chì pudete avè lettu o senti da l'assassiniu - quandu Lincoln era seduta, chì Booth puderia sferisce à a reta di a casella in nota; e, finarmenti, cumu si Booth pudia saltà da u boxu è nantu à u palcuscenu per inizià a so scappa.

Sè vo site per vede un rendimentu in u teatru, arrivanu prima, anche ancu se teatri di u teatru 1700, spettaculazioni ùn venenu à vende.

Sottu à u teatru, ci hè ancu un petit museu chì sia digià bisognu à visita. Armi propici di Booth, u mantellu chjavi da Lincoln è parechje altre artefacturi sò in visualizazioni.

Diremente nantu à a strada di u Teatru di Ford è a seconda strada in u percorsu, hè a Pensione Peterson , u locu induve Lincoln mortu dopu a testa. Hè apertu à u publicu cumu ancu.

Da quì, hè nantu à Maryland, è u Surratt House & Museum. A tavernà di a famiglia Maria E. Surratt è a casa era quandu i conspiraturi scontri per l'assassiniu di Lincoln è induve Booth hà firmatu dopu chì l'era mortu Lincoln. Surratt addivintò a prima donna fucinata da u guvernu federale per u so rolu in l'assassiniu.

A prublema seguita hè u Dr. Samuel A. Mudd House Museum, induve Booth hà avutu a so rotta rotta da parte da Dr. Mudd. Booth hà da lascià a perra quandu si lampò da u boxu di Lincoln à u Teatro di Ford in u palcuscenu immediatu dopu l'assassiniu. Mudd, chì avia ancora appuntutu cù Booth, hà mantatu in u so prucessu chì ùn era micca cunnisciutu ch'eddu era travagliatu nantu à a ghjacciada di Booth in chì dui strangers inviani a casa di Mudd in a mezzu di a sera intesa assistenza medica pocu ghjorni dopu l'assassiniu di Lincoln.

(Sicunnu Mudd, Booth era in disfressa quandu visitò Mudd). Mentre Surratt pagò u so supportu per Booth cù a so vita, Mudd apennò scappau una sentenza di morte è invece ricivutu una longa pena di prigiò per l'assistenza à Booth.

Situata nantu à un bonu pezzu di terra in u campu di Maryland, a Mudd House hà include un museu è una magaria. A casa abbia parechje parechji mobili originali di u duttore Mudd, unipochi di i so bè ghjocu è l'articuli chì u Dr. Mudd facianu mentre ellu avia serve prighjone.

A culminazione di a strada hè a Garrett's Farm, chì hè in Virginia. U situ hè distinatu da un puntu di a strada. Booth hè statu impussibile è tirava da un cantu ardente in a splutazioni è mortu pocu dopu. U stazzili hè annunziatu per tuttu ciò chì hè nantu à u situ hè un cume strada.

In altru altru annantu à a Traccia sò Port Royal, u Star Hotel e più.

Perchè più infurmazioni nantu à u John Wilkes Booth Trail visita www.visitmaryland.org