Bozo di u Clown di Detroit, Art Cervi

Un pagatu cù pagliacci, Art Cervi hè statu u Bozo di u Clown

Bozo the Clown hè un caratteristicu cunnisciutu à i zitelli in tuttu u paese, ma Detroit avia a so pròpia rilazioni unica cù l'omu sottu à u maquillaje, Art Cervi.

Multiples e Internaziunali Bozos Piglianu e Airwaves

Bozo the Clown hè un caratteru franchisu cuminatu originali da Alan Livingston per Capital Records in i 1940. U carattere sfruttò varios formatei di media da prima di esse portatu da un attore in TV in u Los Angeles.

U successu di Successu di Bozo in TV rese di Bozos diventendu in u paese è in Canada cum'è stagioni televisivi privati ​​licinziati u caratteru è solu cuntrullatu u stessu attore per ghjucà.

U Bozo di Windsor

Detroit era nisca eccezzioni; dui attori differenti attuiscenu Bozo nantu à WWJ-TV in i anni precedenti à u 1967. Per ragiuni chì ùn anu sapiatu in quellu annu, Bozo sparsi di i stazioni di TV di Detroit, furzendu Detroiters per esse di i so vicini nantu à u fiumu per a so curretta. Windsor, u CKLW-TV di u Canadà, u Canale 9 in u dialettu VHF, hè statu facilmente ricivutu in Detroit è hà avutu u so propiu Bozo, Art Cervi. Cù u so ring of flaming red hair, floppy bib biancu è tesoru di bòbbili di ghjucari, era questu Bozo chì hè divintatu un ricordu tutale di a zitella à parechji Detroiters. Infatti, una troop di scout missa in vista di u show filmed live.

Art Cervi hè u Bozo di Detroit

Cervi tocava à Bozo nantu à CKLW finu à u 1975, quandu emigrà in Canada per ghjucà Bozo in a WJBK-TV di Detroit.

Per i detti di Detroit, Cerviu hè statu Bozo. Certu, una vacanze o viaghju di a cità pò esse esprittu i zitelli à quelli altre Bozos, parechji chì eranu di un tipu di corpu completamente differenti. Per esempiu, u Bozo di Washington era di Willard Scott, chì dopu avè ottinatu a fama nantu à a dimarchia di u NBC. Parlà di a confusion di Bozo!

Sources: