Breaking Down: Palazzo Pitti

Una guida di i parechji musei in l'anticu Palazzo Medici di Florence

À u Ponte Vecchio da u Duomo di Firenze hè Palazzo Pitti, oghje di sei musei diffirenti. L'impastante palazzo, fortificatu com'è di castità era custruitu in u 1458 da Luca Pitti, un banchieri. Pudereti vendite à a famiglia Medici in 1549. Hè stata a casa di e famiglii rivolti di Florence, chì l'inghjuttinu cù artisti, ghjuvedi, costumi è carru. In u 1919, hè statu formale à u persone di l'Italia.

Mentre hè u più grande comune museu di Florence, ùn hè micca u più visitatu. U signalettu ùn hè micca grandi, u staffu di u bigliettu ùn hè micca assai amichevuli è ci hè un cessione d'altitudine scogliu per svià in u palazzu chì hè treacherosa in a chjagua. Vittori accustati à i musei chì sò orientati à u serviziu di clientella, anu da cambià i so aspetta meta à visità u Palazzo Pitti. Eppuru i cullezzione sò destacati è guarantisci una vita di visita. Un pocu di pacienza serà grandi pagatu. Spergu chì sta guidazione analizà i misteri di u Palazzu Pitti.

I Boboli Gardens sò u locu più famusu ind'a u cumune di u museu. Intrudisce via l'entrata principale, ma per un póricu à u mano. Una volta avete acquistatu u vostru bigliettu, passanu à u tribunale di u Palazzu Pitti chì dirighje à l'acre di i jardini. Accuminciatu à u Rinascimentu è cuntinuavanu à rinfurzà attraversu u XIX sèculu, sò stati zoni di scuperti ghjuridichi induve si stizzi, fonti è sculture intersigenu.

In una cità di petra chì ùn hè micca cusì chjucu, hè un bonu locu per fà i Corsi. In ogni casu, ùn aghju micca avvisu una visita per quelli chì sò mobilità indebbuliti o simpricamente ùn vulete micca fà parechje camminare chì inclusi picculi spiagge è scala. Ùn aghjunghje i Boboli Gardens à i studienti arti chì ponu esse site è sketch nantu à a terra tuttu u ghjornu.

Dentru u Palazzu hè a Palatine Gallery chì accoglia una cullizzioni di pitture chì rivali a cullezione nantu à l'Arno in l' Uffizi . Se vulete vedere famosi arti renaissance di l'arte senza aspittarià, a Palatine Gallery hè stata prima nantu à a vostra lista. I pitture u colpu à u muru quand'elli eranu quandu era una rettatura privata, pudete vulete acquistà u tour di l'audio. Inutili, cum'è una visita à a cumpilazione curata di Frick Collection in New York, hè bella à passejar è piglià opere di Caravaggio, Giorgone, Raphaël è Titian.

Se l'arti Rinascimentu ùn hè micca u vostru, benè ... pudete esse miserabbili in Florence. Ma intornu a Palazzo Pitti hè a Galleria d'Arte Moderna . Allora truvate una cullizzioni esistite di e pittura da artisti chjamati Macchiaoli, a faccione italiana di i pittori impressionivi. Ùn parechji di e so opere exhibenu fora di l'Italia è i fanelli di l'Impressiunisimu sò sicuru d'esse maravigliati da a so bellezza.

Unu bigliettu vi porta in a Palatine Gallery è a Galeria d'Arte Moderna.

Se ùn hè staghjone turistica grande in Florence è voi esse scappatu di l'affullanza, cunfundite micca una visita à u Museo degli Argenti (u tesoru Medici), u Museu di a Porcellana o a Custanza di Galleria , tutti quelli sò include in una sola biglietta.

Questi musei possu i tesori opulenti di e generazioni tardi di a famiglia Medici, cumpresi l'oreju, carru, ghjudiziati è vistiti.

L'ore ghjè per questi musei sò complicati è cambienu in tuttu l'annu, è verificate micca per verificà in ligna in avanti di a vostra visita.