Campo di Fiori è Nightlife

Campo dei Fiori, una piazza importantissima in Roma

Campo di Fiori, una piazza di u centru di Roma, hè unu di i quatri quanderi in Roma . Da u ghjornu, a piazza hè a situazione di u mercatu di a cità aperta à u mercatu di più famosu (vede u mercatu di superiore di a cultura di Roma ), chì hè stata operatu da u 1869. Se si stanu nantu à un locu di vacanze o cercà un souvenir rigalu, testa à u mercatu di Campo dei Fiori.

À a sera, dopu à i vitturi di i frutti è di i verdura, i pescheri, i vende di i venditi di furmule anu impastatu i so furmazioni, u Campo dei Fiori diventa un centru di l'ombra.

Nummurusi restaurants, bars di vinu è pubsiani ghjiru à a piazza, chì face un locu ideale di u locu è i turistici, è un grandore postu di pusà per un cafè di a matina o apertivu per ghjocu è piglià in l'accionamentu.

Mentre accupa in u teatru di a vita muderna, u Campo di Fiori, cum'è quasi tutti i spazzi di Roma, hà un passatu storicu. Quì hè quì u Teatru di Pompeu fù custruitu in u primu seculu aC. In fattu, l'architettura di qualche di l'edifici di a chiazza seguita a curvatura di a basa di u teatru anticu è reste di u teatru pò esse vistutu in qualchi restaurant è toli.

À u Medievu, questa zona di Roma anu stata abandunata in parti è e ruine di u teatru anticu trasfurmatu da a natura. Quandu u spaziu era risistitu à a fini di u seculu XV, fù chjamatu u Campo di Fiori, o "Campu di fiori", anche si hè prontu à pavone per passà per residenzi lavori, cum'è u Palazzo di l'Cancelleria vicinu , u primu Renaccegiu palazzu di Roma, è u Palazzo Farnese , chì oghje l'Ambaazione di Francia è si trova nantu à a Piazza Farnese.

Se vulete firmà in l'area, avemu recommander Hotel Residenza in Farnese.

Spassendu u Campo di Fiori hè a Via del Pellegrino, a "Rota di Pilgrim", induve i turistici cristiani tempi pudianu truvà un alimentu è abriottutu prima di viaghjà à a Basìlica di San Pietro.

Duranti l'Inquisizioni rumana, chì hà accadutu in a fini di u XVI e iniziu 17 seculi, l'esekzioni pubblici faciule in Campo di Fiori.

À u centru di a piazza hè una statua solenni di u filòsufu Giordanu Bruno, chì ghjè un riordigliu di quelli ghjorni scura. L'estatua di un Bruno chirurgu face à u puntu in a squadra induve hè statu brusgiatu vivu in u 1600.