Sciccareddu Gay Pride per una Settimana in Roma

In l'ombra di u Vaticanu, orgogliu u piace l'aria

Roma, sedente à l'ombra di a cità di u Vaticanu, prumesse una di e maiò celebrazione d'orgogliu LGBT in u mondu. Ogni ghjugnu, u mese chì commemorates the famous 1969 Stonewall riots in New York City chì allughjò u modu per una più aperta per i gay, Roma Gay Pride accupa quasi un milione di persone.

LGBT Rights Awareness

L' incestu di u Gay Pride Gay Roma hè una mistura di partiti divertenti è gay cù una agenda più seria.

In Roma, a cità-in una cità, u Vaticanu, hè un tiratu di petra da a festa di l'orgogliu. Dapoi u papa Franciscu pigghiò u tronu papali in 2013, a Chiesa Catolica hà presa una postura di più d'accettà di gays è lesbiane, anche si pratiche publicu di u secondu di l'affettu sò malfattutu in Vatican City.

Ùn avianu impurtante, quasi un milionu di pirsuni si venenu per celebrà l'orgogliu gayu in u ghjugnu ancu intente à astucia à a postura catolica roma nantu à u matrimoniu di u stessu sessu è l'uggereziu LBGT.

Festività è avvenimenti

Una seria di concerti, avvenimenti di ballà, concorsi di scorticatu, sportivi è culturali attrae à a cità per una sema entera. Ci hè un paraggiu giganti chì aspetta tradiziunale in Piazza della Repubblica, passeghja passendu u Coliseo, è finisci in Piazza Venezia. Pride Park, generalmente in Città dell'Altra Economia in Testaccio, accoddu e lecture, film è avvenimenti culturali.

Vita notturna

Ùn ci hè micca vicinu gay in Roma, ma un populari famusu di a cumunità gay è lesbica in a notte hè a strada davanti à e duie cafe-bars Coming Out and My Bar, Via di San Giovanni in Laterano , informally dubbed Rome's Gay Street o "La Movida". L'aria hè battiziu spezializatu duranti i notti di l'estate.

Comu in ogni locu in Italia, una carta di sunta hè obligata per tutti i bars di cruise e saunas gay, in norme a carta di l'Anddos. ANDDOS, in italianu, hè un acronimu chì significa "l'Associazione Naziunale di a Discrimination Sexual Orientation". L'urganizazione hè una organizazione non lucrativa chì aiuta à mantene l'Italia salute è solidali per a comunità LGBT.

In Roma, a carta hè ancu necessariu di qualchi parte di i partiti gay. Pudete acquistà a carta d'Anddos à l'intrata di i posti chì demandanu a carta. Custa à u $ 15 è hè validu per 1 annu. Quandu avete acquistà a cartula avete bisognu à vede a vostra photo ID. Dopu questu, avete bisognu di u cartulare.

Storia

Pensate chì Roma, una cità chì data di più di 2.700 anni, ha vistu tuttu. In u 2000, Roma hà avutu a prima mega-gathering gay di l'Italia (chì i stòrici cunnuscenu): Pride Mondiale Roma 2000, un festival di semaine chì drew attivisti gay trà 40 paesi. A polizia anu calcula chì ci erani 70.000 marchiers, a maiò italiani. Passavanu in pazu da a piramide Cestia passendu u Coliseo è culligatu in Circu Maximu per una manifestazione di notte.

In u 2011, Europride hà adupratu a festa di l'orgogliu annu di Roma, ottene un nùmmuru recordu di l'assistenza, cumpresa un discorsu è rapprisentanu da u megastaru americanu Lady Gaga. L'Europride elettu un postu europeu diffarenti per esse a cità d'accede ogni annu.

A Roma hà hà sempri ottenevuli più diritti per a comunità LGBT. In u 2016, a legione unione civile passò, furnisce parenti di u semu sessu cù parechji di i diritti di u matrimoniu.