Calendario Eventi di Roma

I turisti anu truvatu avvenimenti in Roma in ogni mumentu di l'annu perchè sempre ci hè sempre quarchi cosa in giru. Mentre a Pasqua hè un tempu populari per i turisti, ci sò assai prufessi secular è culturale per intriga ancu u viaghjatore più amatu.

Eccu una lista di mesi nantu à parechje di i grandi eventi in una di e cità più cativanti in u mondu.

Ghjennaghju : u ghjornu di u annu è u tempu di u San Antoniu

L'annu d'annu hè un vacanze naziunali in Italia.

A maiò parte di e tene, musei, ustarii, è altri servizii seranu chjusu per chì i Rumani pudaremu ricuperà da a festa di l'anniversariu.

Jan 6 hè l'Epifania è a Befana. L'Epifania hè ufficialmente u XII du jour di Natale è una di quali pienghini italiani celebren l'arrivata di La Befana, una bona bruta. In a cità di u Vaticanu, una prucissiò di cintunarii di persone dressed in un vestiti medievale cammina longu a via larga longu à u Vaticanu, rigali simbulani pè u papa chì dice una missa di a matina in a Basìlica di San Pietro per l'Epifania.

U ghjennaghju 17 hè u San Anthony's Day (Festa di San Antonio Abate). A festa festigheghja u patronu di macelleria, animali domestici, cestieri è gravatorii. In Roma, sta festa hè celebrata in a Ghjèsgia di Sant'Antonio Abate in u Lavu d'Esquiline è a tradizione di "Beatu di l'animali" chì accumpagna stu ghjornu si prisentanu in a piazza Sant'Eusebio vicinu.

Febbraio : Principiu di Carnevale

Sicondu a data di Pasqua, u principiu di Carità è Carnevale pò principià com'è di u 3 di frivaru. Carnevale è a quadrête sò trà i crescite di più in a Roma, cum'è a fiorite di a rendu di Quaresma (Carnevale) è e processione religiosa , chì cumincianu à u Miércoles Cinque, sò parti di a tradizione di a capitale è a cità di u Vaticanu.

I attrachi di Carnevale in Roma cumminciarani deci ghjorni prima di a data di Carnevale, cù assai avvenimenti chì succèanu in Piazza del Popolo.

Marzu di u Dumenicu è Maratona di Roma

A Festa della Donna, o u Dia di a Fiera si celebra u March 8. Ristoranti in Roma sò avè menu menus di u Special Day di Donna.

U 14 di marzu, ancu cunnisciutu cum'è l'Ides di marzu, a marca rumana l'anniversariu di a morte di Juliu César in u Foriu Rumanu vicinu à a so statua.

A Pasqua, chì generalmente oghje annantu à marzu o d'aprile, hè unu di i tempi più impurtanti di l'annu in Roma è a cità di u Vaticanu, cù assai manifestazioni religiosi per affirmà a morte è a risurrezzione di Ghjesù in l'església cristiana. L'avvenimenti culminanu cù una Missa di Pasqua in San Pietro.

Dopu poi in marzu, Maratona di Roma (Maratona di Roma) si face in una cità chì hà perseguite alcuni passendu i munumenti più famosi da a cità antica.

April : Primavera è a Fundazioni di Roma

Cum'è Pasqua, u ghjornu dopu a Pasqua, La Pasquetta, hè ancu una festa nazionale in Roma. Parechji Rumani cilibranu cù viaghji di ghjurnata o picnics fora di a cità, è u ghjornu finisci cù focu nantu à u Tiber River.

A Festa della Primavera, una festa chì marca l'iniziu di a primavera, vede u Scalinciuliu Spagnolu dicurutu cù centu d'azalei rosa.

A mità di aprili, Rumani marcate Settimana della Cultura, o Week of Culture. Musei Nazionale è siti archeologiali sò admission gratuitu è ​​certi siti chì ùn sò abbiati nant'à u publicu pò esse aperti.

A Fundazioni di Roma (Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cum'è Cumuna) Avvenimenti privati, chjamati gladiate in u Coliseu, sò parti di e festi.

U 25 di aprile, Rumani marcanu u ghjornu di Liberazione, u ghjornu chì Italia fù liberata à a fini di a Second World War. Cerimonius commemorative sò in u Palazzu Quirinale è altre posti in a cità è paese.

Maig : Labor Day è l'Open Italian

Primo Maggio, u 1 di maghju, hè un vacanze naziunale in Italia chì marca u Labor Day, a festa di i travagliadori. Ci hè un concerti in Piazza San Giovanni, è ghjeneralmente prumuntiva i manifestazioni.

A maiò parte di i siti è i musei sò chjusi, ma hè un bonu ghjornu per piglià in parechji siti di l'alte aperte è in u circondu di a cità.

Un novu gruppu di guardii svegliu hè ghjuramentu in u Vaticanu tutti u 6 di maiu, a data chì marca u saccheghju di Roma in u 1506. U publicu in spaziu hè micca invitatu à sta funzioni, ma se pudete coordinar una visita guidata à u Vaticanu quellu ghjornu , pudete esse pussutu guardà un ombelaghju di a ghjurà.

Qualchì tempu o a mità di maghju in Roma, l'òspiti di l'Internazionali BNL d'Italia, ancu coñecido cum'è l'Abbrunzione Italiana, à i pittura di tennis in u Stadio Olimpico. Questu eventu di tribunale di terracotta di nuvèsi ghjornu hè u più grande tennis prublema prima di u torneo Grand Slam French Open è attrae assai attori di tennis.

June : Repubblica Ghjurnata è Corpus Domini

Repubblica di Ghjurnata o Festa della Repubblica hè celebrata u 2 di ghjugnu. Questa grande festa naziunale hè assimilata à i Jurnali Indipendenza in altri paesi, cumemendu a data in u 1946 chì l'Italia diventa a Republica. Un grande desfile si trova in a Via dei Fori Imperiali seguita da a musica in i Jardini di Quirinale.

Rumani celebranu numerosi festivi religiosi in u ghjennaghju, cumprendi Corpus Domini, 60 ghjorni dopu di u Domenicu di Pasqua, a Festa di San Giovanni (San Giovanni) u 23 di ghjugnu, è i Santi Peter è Paul Day u 29 di ghjugnu.

Lugliu : Expo Tevere è Festa dei Noantri

L'espanzioni di l'arte è l'artesani di l'Expo Tevere si stende oghje nantu à i banche di u Tibre da Ponte Sant'Angelo à Ponte Cavour, cù sticci artighjanali chì vendi u vini, olivi d'aliva è vinigli. Hè scritta à iniziu à a mità di lugliu è hè un grandore postu per i turisti per cumprà prudutti tanti autenti.

Duranti l'ultimi dui simuli di lugliu, a Festa dei Noantri (chì si traduce com "Festival per u Rest of Us") hè celebrata, centrale nant'à a Festa di Santa Maria del Carmine. Stu festino assai localu vede a statua di Santa Maria, adornada in fine artighjanali, traspurtatu da a chjesa à a chjesa in u vicinatu di Trastevere è accumpagnata da bandi è di pellegrini religiose.

In tuttu u lugliu è l'aostu, ci saranu concerti musicali in u Castel Sant'Angelo è altre posti aperti, cumpresi i casali è parchi di Roma è i bagni antichi di Caracalla.

Aostu : Festa della Madonna della Neve

A Festa della Madonna della Neve celebra a legenda di a miraculosa augustus neve chì hè culpita in u 4 ° seculu, indicazione di i fideli di custruisce a chjesa di Santa Maria Maggiore. Un novu funzione di l'eventu hè fattu cù neve artificiale è un spettaculu di sonu è luminoso especial.

U principiu tradiziunale di e vacanze estiu per a maiò parte di l'Italiani è Ferragosto, chì hè cascatu nantu à a festa di l'Assunzione, d'aostu 15. Ci hè festività di danza è musicali in questu ghjornu.

Sittembre : Sagra dell'Uva è Fútbol

U caldu di u veranu accumenza in u sittimellu, facendu l'attività outdoor un locu più piacevule è pianu pubblicu un pocu menu abbastanza cù turisti. In principiu di sittembri, a festa di vendita cum'è a Sagra dell'Uva (Festival da u Tempu) hè tenuta in a Basilica di Constantin in u Forum. In questa festa, i Rumani cilibranu u raghju, un alimentu chì ghjè una gran parte di l'agricultura italiana, cun grande bushels di uva è vinu à vendita.

In principiu di sittembri hè ancu u principiu di stagione di football (soccer). A Roma hà da dui gruppi: AS Roma è SS Lazio, rivali chì facenu partiri di u Stadiu Olimpicu. U ghjocu sò celebrati domu.

Sittè settembre si vede diversi ferii di arti, crafts e antichi in Roma.

Uttrovi : Festa di San Francesco e Roma Jazz Festival

In uttrovi, Roma vede parechje arti è avvenimenti dramatichi, cù una grande festa religiosa. A Festa di San Francesco d'Assisi, u 3 di uttùviru, annunziate u 1226 anniversariu di a morte di u Santu Umbri. Rumani cilibrà cù una curuna di sticci vicinu à a Basilica di San Giovanni in Laterano.

Dû 1976, u Rome Jazz Festival hà attraversu certi di i più belli mubrieri jazzisti di u mondu. Adupratu à aduprà à l'estiu, ma hè oghji à a fini d'ottobre, à l'Auditorio Parco della Musica.

Nuvembre : u Santu di i Santi è u Festival Europa

U novu 1, Tutti i Santi hè un ghjornu publicu chì i Italian si ricorda di i so figlioli murtificati vicinu à e tumbini è i cimiteri.

U Roma Europa Festival hè sempre in u mesu di Novembre. U prugramma hà una grande varietà di arti dramatichi, ballu cuntempuraniu, teatru, musica è film. U ghjovanu ma prusperatu di u Festival Internaziunali di Ruma in a mità di nuvembre si face à l'Auditorio Parco della Musica.

U novu 22, Rumani celebranu a Festa di Santa Cecilia in Santa Cecilia in Trastevere.

Roma in dicembre : Natale è Hannukkah

Durante a Hanukkah, a grande comunità giudaica di Roma aghjustate à Piazza Barberini, induve candele in un menùra già illuminati ogni notte.

U Natale in Roma principia a primu di dicembre, cum'è i mercati di Natale cumincienu venduti rigali artigliati, articuli è documenti. U natività in a Sala del Bramante vicinu à Piazza del Popolo ci sò natività di u mondu.

U 8 Dicembre, festa di l'Immaculata Conception, u Papa si conduce una caravana da u Vaticanu à Piazza di Spagna, induve ellu una corona in a Colonna dell'Immacolata in front of Trinita dei Monti Church.

Eva di Natale hè a notte quandu a pitturanza di u natività sò tradiziunale cumplizii, aghjunghendu u zitellu figliolu o sò oghji invece, cum'è a natività di vita in a piazza di San Pietro. U ghjornu di Natale, a maiò parte di i negozii sò chjusi, ma a missa per mezzanotti in a Basilica di San Pietro hè una sperienza Rumana unica, ancu per quelli chì ùn anu micca praticanti cristiani.

Cum'è in tuttu u mondu, a Eve di u New Year, chì coincide cù a Festa di San Silvestru (San Silvestro), hè cilibrada cù a so fanfarina in Roma. Piazza del Popolo hà a celebrazione publica più grande di a cità cù musica, ballu è pirotime.