Sun Studio: Elvis 'Studio Recording Original

Sun Studio hà apertu in Memphis u 3 di jinnaru di 1950, da u pruduttori discu, Sam Phillips. U studiu fù urigatu urientatu Memphis Recording Service è hà sparte un edifici cù l'etiqueta Sun Records. U Memphis Recording Service hà guadagnatu u titulu di "Postu di Natale di Rock and Roll" in u 1951 quandu Jackie Brenston è Ike Turner fogu Rècellu 88 , una canzone cù un backbeat pesante è un sonu tutte e so propria. U Rock and roll hè natu.

Elvis à Sun Studio

In u 1953, un Elvis Presley di 18 anni chì andava in Memphis Recording Service cun una guitarra e un sònitu. Nervosu, cantava una cançon demo, perchè ùn impastallu Sam Phillips. Elvis continuò a prustesi à u stilu, in u 1954, Sam Phillips dumandatu à chjarà novu, sustinutu da una bandata di Scotty Moore è Bill Black. Doppu d'ora di sughjettu è nunda à cunfirmà per ellu, Elvis cuminciau a ghjucà cù una vechja canzone blues: "Allura hè Mama". U restu hè, sicuru, a storia.

Beyond Rock and Roll

Ci era più ch'è u scogghiu è u scogliu chì era registratu in Sun Studio. Principi grandi in paese è rockabilly cum'è Johnny Cash, Carl Perkins è Charlie Rich sò tutti firmati da Sun Records è fècenu a so album allora in l'anni 1950. Hè da quì chì Sam Phillips abra un studiu maiò in Madison Avenue.

Oghje, Sun Studio hè volta in u so postu originale nantu à Union Avenue.

Ùn hè solu un studiu di scriviri, ma una attrazioni turistica populari, ancu.

Web

www.sunstudio.com