A Voyage d'Acapulco Joe's Joe Rangel: da Small-Town Mexico à Indianapolis

A Storia di un migrazzioni mexicana chì hà assicutatu u so amicu americanu

Nota: I detti di a storia siguenti si derivate da "Acapulco Joe's: Un santu di Gringo" da Vesle Fernstermaker, cum'è publicatu nantu à i regule di i menu in l'Acapulco Joe's Mexican Restaurant.

A storia di Joe Rangel, fundatore di Indianapolis 'Acapulco Joe's Mexican Restaurant , hè unu di una immigrantiana di i Messianu chì ebbi u curaggiu à ottene u so sonnu americanu. Doppu avendu successivamenti u Riu di u Rio Grande sette volte è in ultimamente a sarracenu in un prissionu di i Stati Uniti, Rangel hà "sbagliatu" si truvò in Indianapolis, induva fundò u restu quellu di u settore più famosu di cene mexicà.

Humble Beginnings

Natu in poveria in u 1925 in una cità chjaru in Messico, Joe andò à l'estremu per vive u so sonnu americanu, è a so storia hè una inspirazione è un rimborsu di i privileghji chì a maiò parte di i Americhi anu da garantitu.

A l'età di 13, Joe hà cuminciatu ciò chì era di diventà un longu ghjornu. Hà fattu una varietà di travagliu imparu à u modu - di travaglià cum'è assistente di mortice à travaglià per un pocu 37.5 centesimi una ora com'è agricultricu stoop in i campi - ma ellu mai avia i so sognu di vita una vita più bona in u paese di prumessa.

Avete Progressu - cun un Crison Stop

Joe hà travagliatu u Riu Grande sei volte, solu per esse mandatu à u Messicu annantu. In u so settimu pruposte, fù cunnannatu à un prublemu di 9 mesi in un pienu di Missouri. Dopu u so liberatu, caminava sette nuttati (per evitari l'ufficiu migrati) à Corpus Christi, Texas, guidati da i luci di e strade è di i ferruvii. Ci hè un travagliu cum'è un busboy in un restaurant grecu, travaglia 12 ori di ghjornu per $ 50 a simana finu à chì un amicu hà dettu qualcosa di una apertura per un camarera in un restuite in Minneapolis.

Joe dirigit per l'estazione di l'autobus, induve un malinterpretatu cambiò u cursu di a so vita. Hà dumandatu un bigliettu à Minneapolis, è hà stallatu cù un bigliettu per Indianapolis.

"Paese bellu, Persone maravilloso"

In Indianapolis, truvò un cimini rundown à venda in u Strada di Illinois è fici u so core à compra.

À u so amagamentu, un amicu pruposti per pristenzà i 5000 $ hà dettu per cumprà micca - chì u prublema micca prurutu hè solu una di e cose chì avaristi chì Joe hà tombu a testa in incredulite è dicenu: "Paese bellu, maravigliose persone".

Tali eranu l'iniziuli umili di ciò chì era di diventà unu di i diritti favuriti di l'Indy: Acapulco Joe's. Ùn hè solu l'amicu di Joe hà da u so ritornu, ma Joe hà pigliatu cun l'alimentu quasi ogni ghjornu per esce gratitude.

Pursuing US Citizenship

A questa missione di Joe era di diventà un citatinu americanu. Turnatu in u Messicu per esigera fora u so status, è truvava chì u costu $ 500 per "riparà i so papers". Hà aiutu à l'aiutu di i so amichi in Indianapolis chì prontu hà obligatu. In seguitu, Joe era statu dichjaratu chì daveru testa, dicendu: "Paisi miricanu, maraviglii maraviglii".

In u 1971 u ghjornu hà vinutu chì i Stati Uniti ricunquistanu Joe com'è citadinu. Pudava un grande signu fora di a cafe chì leghje: "Eccu! I, Joe Rangel, divintò un citatinu americanu. Avà sò Gringo cun orgogliu, è ponu l'infernu nantu à i mio tributati cum'è qualsiasi altru citatinu. Venite è cumprà a me felicità. "E centu di persone facianu solu, affittu à 15 cunjunazioni di champagne.

A Legend Vive On

Joe falleanu in u 1989, ma Acapulco Joe hè in vita.

À questu ghjornu, un registramentu di Kate Smith chì canta "God Bless America" ​​hè ghjucatu religiosamente ogni ghjornu à meziornu. A canzone esprime i sentimenti in u core di Joe Rangel, un omu chì hà assai amatu u paese adoptu è era dispostu di fà ciò chì hà pigliatu per fà a so propria.