Siriglisi vicinu à strada

Faith, gràzie, o disgrazia

Viaghjà in e strade di Grecia, ùn hè micca stata longu finu à i boxe di metalli nantu à i magheri di filu fossu attraversu a vostra attenzione. Pudete piglià un pocu di elli in friddla per avè rializatu ciò chì vo viaghjate ùn hè micca un bellu postu stranu o a versione greca di un telefunu in strada. Doppu a piccula porte viticula, una candela parmettini, una stampa di culore di un Santo stares dinò, è a cima di a casella hè coronu cù una cruci o quarchi una fila di lettere grechi.

A più longa, un edificu blanchi è chjuccellu, u grandu di a criatura di i zitelli spunta à contru i foglie di l'alivi di u verde grisgiu.

L'Origine di i Serrieri

Fighieri supranu, certe volte, chì u chapitolu hè custruitu per un scopu di scurdà per una vittime di l'accidenti di trafficu. Questu hè veru in parechji casi, ma sò spessu construiti per un survitore di un accidenti praticu tràgicu, o à publicamente ringrazziari un santu per un benefiziu, ùn cunfunni micca una tragedia. Unu di i tendini più affidate hè dichjaratu di marcà a morte di un bus driver di viaghju. Esistà davanti à l'entrata à u situ archeologicu impurtante di Delfi, induve certi turisti distracti volte l'incontru. Ma questu buzzu cuntinuu di l'attività duia e so beneficii. Sì a candela hè tutale ch'hè solitu solu per un pocu mumentu - u primu pruduttore chì avvidi fassi à u sacru, fendu un momentu in preghiera, è fàcenu una candela nova.

Antichi santu, New Meanings

Qualchidunu di u locu di u sacru pudianu endurenu finu à i strati stessi.

Nicholas Gage, l'autore di u bestselling "Eleni", un cunti di a vita di a so mamma in Grecia durante a Secunna Guerra Mundiale, scrivi à "Hellas" nantu à i omrinsulifii sacri. Indica chì "I sacri à i dii pagani sò stati construiti in i stessi spots è per u listessu propiu - per furnisce u viaghjatore cun un momentu di restu è rifughju pricante". E serve un propiu rilatatu à i viaghjatori chì parvenite per un'opportunità d'una fotografica rapida è finiscinu in girà versu l'endemichi oliveti chì scorri à a distanza o trovanu un ciclamenu glamuroso o crocus uccante in burrasciu improvisu da l'erba à i so pedi.

Per pausing à issi chrestels sullevati stradale intégrale unduosu u visitore cù a vita perpetente di a Grecia.

A mezcla di fede antica è pratichi muderni sò spessu visibiliu. Una acroterione di Afrodite hè sustinutu da una cruciera bianca nant'à u cima di un capellucciu Peloponnescu truvata nantu à a strada tra Hermioni è Nafplion.

Guarda versu

In casu hè un santariu brama custruitu, fighjate à i bordi di i macchi altri. Ci hè spessu un preescessore più vechje, à qualchì volte di cura cù pocu cura, ma anu sempre esse un testamentu di a fede passata.

Quandu a migrazzioni di a famiglia migliura, fate cusì a santuali. In altre parte di Grèce, i sacretti adopranu l'apparenza di cappelli miniatura, à volte cù spazii interni à l'altru abbastanti pi tenenu certi ceremonii.

Mykonos hè cè famuzu per i so petite chapeli di famiglia chì sò abituati annantu à a festa di u santa assistante, o per cunmemorà un altru ghjornu importanti in a storia di famiglia. Una capanna chicosa hè ghjunta à a fine di u portu, aspittendu e preghje d'ultimi minuti di i marineri prima di vela nantu à l'acque sposti da l'Egeiu cintrali. L'altri sò in u cori di l'impegni, riteni secular di a zona di Venezia.

Durante u vostru viaghju in Grecia, vedi i tempii antichi, impressionichi ghjesgi ortodoxi grechi cù domicili archetype è icone gruri brillanti.

Tandu vi vede evidenza in ogni locu di millenarii di anni di a credenità greca. Ma per sentitu, passaghju in una di e capulati. O paura un mumentu nantu à una strada di strada salvatica cun un santuariu induve l'esperanza, u so duluri, o a vita hè perpetualmente cunfirmata, è i nostri spiriti sò restati da un momentu di tranquillità in u core di Grèzia.

El