Gay Destinazioni in Tallahassee

Stabbilimenti LGBTQ-Friendly in a Florida Capital

Invece chì a capitale di Florida hè casa di millaie di studianti progressivi in ​​Florida State University è Florida A & M University, puderia scopre parechji per sapè chì ùn sò micca stati gay in Tallahassee.

Questu ùn significheghja micca chì ùn ci hè micca bellu di fà è vede chì hè LGBTQ chì hè amichevule in questa cità di a Florida di u Nordu. A cità ancu anche una festa di orgogliu grande è di Tallahassee PrideFest cada aprili.

In ogni modu, mentre chì u manighjatu di i bars gay chì anu usatu à populallu Tallahassee hà chjusu per i difficultamenti finanziarii entre u 2010 è u 2017, certi alti di a cità anu sempre offerte noite di notte especials, è assai di i ristretti, cafeteri, e butteghi di a cità sò assai LGBTQ -friendly.

Tra d'elli, All Saints Cafe, Black Dog Cafe, è u Citru Restaurant sò i più ghjugati d'amici.

Lighjendi d'ospiti LGBTQ vicinu à a Capital

In u giurnale artsy and hip Saints All Saints, All Saints Cafe (903 Railroad Avenue) hè un spiegatu pocu piriodu eccu chì hè apertu 24 ore, ha realizatu un occasional entertainment in vivo, è hè un alloghju per un locu per passene cù l'amichi o rinfriscà i novi. Ogni Santu sirviu sodas italiani, espressi edili è ligne (cun ​​un enfasi di a tarifa vegana), è assai studienti università passanu quì davanti à vultà dopu adbuccaranu in a fermentazione vicinu.

Spiranza di u lavu Lake Ella, Black Dog Cafe (229 Lake Ella Drive) hè un cozy little acumpio e attraenti è restaurant vegetariano cun una bagnera. À propriu di u Lavu Ella è sirviziu frescu è creativo "cumprate u vostru propiu" quesadillas, stir-fry bowls, wraps, zuppi, e insalate, 1 Fresh Stir Fry Grill (1820 North Monroe Street 850-422-2111) hè un populari opzione chì accolta tutti.

Sè vo circate di alcune di l'alimenta più creativa è artighjina appiccicata vicinu à u centru di a cità, cunzidiravanu cena in Cypress Restaurant (320 Tennessee di u Tennessee Street), chì si spéciale in a tarifa rivoluzionaria in u Regioni Nord-Sud. Opere notevuli include una salad of bacon, cheese blue, and roast Brussels sprouts; un pappagallo chjattu cù pane pastizzi di granu, slaw pezzi, è salsiccia barbecue di pezzu; è Florida shrimp e sgrigatate cù u periculu di u paese, mushrooms shiitake è un jus rumane-timore-bourbon.

Altre Florida Destinazioni per LGBTQ Travellers

Ancu Tallahassee hè una cumunità di giudiziu chì l'accetta, a so assicuranza di bars è clubs gay pò facenu menu apprufante à qualchi viaghjatori LGBTQ. Fortunatamente, ci sò parechje cità in Florida chì furnisceranu una scena di vita di u viaghjulu viulente è robusta per gays è lesbianas.

Panama City Beach à u punente hè casa di Splash Bar è u No Name Lounge, mentri l'Orlando è Tampa à u sudu sò inchiunu di bars, discos, posti, e ancu banchi gay. Miami, Jacksonville è Pensacola sò ancu destinazioni populari per u turisimu gay.

In ogni casu, u centru di a Florida puderia esse u destinazione ideale per i viaggiaturi LGBTQ chì l'Orlando è Tampa t'hà pussibule parechje scelte, cumprese alberghi è resorts chì accettanu tutti l'urdinazioni apertamenti. Bradley's in u 7 è di a Cumpagnia sò trà i destinazioni più chilometri in Tampa, è puderete stà in u Flamingo Resort vicinu à San Petesburgo si cercanu un locu LGBTQ.