Gatti di Roma è un Santuariu trà e Ruins di Roma

Ci hè chì stimanu à circa 300 000 gatti ferale in Roma. U cunghjettu di a cità cunserva i misgi com'è parte di u patrimoniu anticu di Roma. In u 2001 i misgi chì viviranu in u Coliseu, u foru è a Torre Argentina fussiru ufficialmente e nome di u "bi-patrimoniu" di a cità.

Torre Argentina è u Santu di Cat

I misgi sò alimentati in i ghjorni magre da u Gattare doting, o "Cat Women". In l'antichità, u cat era assai apprezzatu per a difesa di l'omi di u patrimoniu di u roghjunaghju cum'è a pesta.

L'altru modu l'interaccumpenu a persona cù i misgi di Roma hè cun un Santuariu unicu in u stessu postu chì Cèsare hè statu assassinatatu in 44 aC, a Torre Argentina, una zona sacra chì cuntene certi tempii antichi di Roma. Hè stata scavalcatu in u 1929.

I Cats traspendenu in u largu pocu à pocu pressu per esse pruspratu - seguita da u "gattare", u più famosu chì era Stelle di Film Italiana, Anna Magnani.

U Santuariu di Torre Argentina Cat hà iniziatu in una scogliu sottu à a strada chì hè stata usata di una refusa di ghjornu per i misgi è un locu di almacenamento per l'alimentariu. Dopu i donatori di visitanti è di sforza di fundazioni, u santuariu hà evolutu à un'operazione prufessiunale, cura di i misgi cù l'alimenta, spaying è furnisce assistenza medica mentre i sparte i fondi cù i sanatorii poveri per Roma.