Musée de la Vie Romantique a Parigi

Scopri à a Storia di u Romanticismu in issu Museo Libretto di Parigi

Un tributu à l'emergenza dramàtica è a tradizione di u Romanticismu Francescu XVIII e XIX sèculu, u Musée de la Vie Romantique possume una retazioni permanente libera.

Centru specificatu à i scrittori romantici francesi, è più specificamente à l'idee è a vita di u scrittore prolificu, u pensatore politicu è di u libertina George Sand, stu museu piacevale hè in una residenza di u XIX sèculu à u pede di Montmartre chjamatu l'Hôtel Scheffer-Renan.

Fici sirvìu com'è studio di l'artista.

Mentre a colazione persunale ùn deve micca u costu un euro-dime, esemplari tempuranee pò esse gudutu di un prezzu di ingressu moderatu. Esplora diversi aspetti di u Romanticismu Europeu, sta stampa attuale anu sviluppatu annantu à a pittura è i ristorante romantica. Sè avete interessatu in a storia di a literatura francesa o solu vulete vede un museu cuncepitu è ​​cun decidement charming, ricu ricumandemu una scursione quì.

Read related: Top Musei in Parigi

Location and Contact Information:

U museu si trova vicinu à Montmartre, in u 9 arrondissement di distanza, in notte distanti da l'Opera è Madeleine chì facenu shopping è distretti per l'affari.

Read related: Best Shopping Districts in Paris - Centri di stile

Adresse: Hôtel Scheffer-Renan
16 rue Chaptal, 9 ° arrondissement
Metro: Blanche, St-Georges, Pigalle, o Liege
Tel: +33 (0) 1 55 31 95 67

Visita u situ web ufficiale

Aperti e Billet:

U museu hè apertu da u marti à u ghjornu, 10:00 a 6:00 p.m. Lugliu chjusu è in i festivi bancari francesi .

Ogni bilettu: L'admission à e cullizzioni permanenti è a mostra hè gratis di carica per tutti i visitatori, cunzonda di età. I prezzi di prezzu hè variate per esse tistimpiranza tempuranee: hè cunsigliu per chjamate avant per più infurmazioni, o cuntrolla a pàgina web ufficiale.

A nantu à l'espurtazioni pruvisorii hè liberu per tutti i visitatori cù 14 anni.

Sights and Attractions Proprimenti u Musée de la Vie Romantique:

Destacà Da a Colonne permanente:

A cullizzioni permanente di u museu hè divisa nantu à dui piani principali. A pianica torna memorabilia è artifacti persunali appartenenti à u scrittore romanticu George Sand: queste includenu documenti diversi, ritratti, fotografie, mobili, ghjuvelli è altre oggetti chì datanu u 18 è u 19 seculu. Un acquistu reciente, apprezzatu da i curati di quì, hè un paisolu d'acuarela dipinciutu da Sand herself.

In u primu pianu, i pittori di l'artista Romanticus francese Ary Scheffer (chì travagliavanu in a residenza) adornanu i mura, à l'altri opere d'artisti chì travagliani in u stessu periodu (Ernest Renan entre elle).

U museu hè ancu un attellu di salottu ricustituitu per evoca i cundizioni di u travagliu di Scheffer, Renan è altri.

Cum'è què? Pudete ancu Enjoy: