Guida à a Vicenza di Montmartre di Parigi

Perchè per visità stu Arty è u Distrittu Historicu

Conocido cum'è unu di i posti più charming, mìticu è peccatori di Parigi, a vicinatura Montmartre corona a cità, situata in l'alturi chjosi à u nordu. L'arragghiatu, i camini d'adoquime, l'ivy hanging from panele di finestra, l'impressionante di u majestu Sacré Coeur da a cafè è a fiurera di vendita di vendita di vendita di robba cun piacè è pane: sò chjucchi di e cose chì aveva in l'maiò charming ( siddu eccupassi veramente) vicinanze.

Shop per peculiara, robba artighjanali è ghjuvellu, visitate musei o simpaticamenti valente i chjappi, spessu i cursi chiffi, finu à u puntu. Alloghju, spettaculari panoramichi di Parigi sò l'ordine di u ghjornu è farà chì a biscuttata ghjustu sopra à u cullettivu. Montmartre hè situatu nantu à a rive droite di a cità (banca dritta) in u 18e arrondissement , solu à u sudu di a periferia, trasfurmendu in i borruli del nord, è à u nordu di l'infami Pigalle.

Orientazione è Trasportu

Per arrivà à l'area, a solu solu sèmplice hè à pace nantu à e linii 2 o 12 di u metro di Parigi è sguassate à qualsiasi posti: Anvers, Pigalle, Blanche (ligna 2), Lamarck-Caulaincourt o Abbesses (ligna 12) .

Main streets to explore : Rue des Martyrs, rue Lamarck, rue Caulaincourt, rue des Abbesses. Assicuratevi dinò à camminate trà i più belli, charming distretti di Sacre Coeur chì reteghjenu una qualità distinta di villezza, chì incluse a Rue des Saules (u restu restu di u Parisu, a vigna piccina ponu truvà quì ) è a rue Ravignan, in u studiu primariu di Pablo Picasso , "Le Bateau Lavoir", si situate à u cantonu di u locu Emile-Goudeau.

A Bit Of Neighborhood History

U cullette ("butte") nantu à quale Montmartre è u famosu Sacré Coeur, hè stata utilizata durante seculi per a prutezzione di a battaglia. Duranti l'Assediu di Parighji in u 1590, diventò u primu locu per l'Enricu IV per u focu l'artilleria finu à a cità davanti. L'altizza di u butte era novu aduprata in u 1814 da i Russi in a Battaglia di Parighji.

À u tardu u XIX sèculu, l'area s'hè addivintata un sughjornu pupulari per l'artisti, i cantori è i sughjetti di fini di notte, cù u salone di ballu di Moulin Rouge è di Le Chat Noir vicinu. Allora, in u 1876, u principiu cuminciò à a basilica Sacré-Coeur , chì era distinata à fiertà a vittimi francesi di a guerra franco-prussiana.

Avà, u spaziu aghjusta abbundante ghjornu di i turisti, chì anu perseguite d'esse chjappu da l'esencia di "vieja Francia" chì stava sempre in l'aria.

Questu nantu à a Zona

Ci sò tanti piacerebbe grandi per scopra in questu viciscu chì averia pruvalla da tutta tutti. Eccu alcuni di i nostri caldi. Vede a guida à u 18 arrondissement per più idee nantu à u capdu in a so zona.

Moulin Rouge

82 boulevard de Clichy

Metro : Blanche

Quandu u quatru cabaret di rinfrescinu mudernu prima apertu in u 1889 è hà introduttu u can-can, era pocu più ca un cumulus seconde per courtesani per entretenu i so clientele masculi. U pittore Henri de Toulouse-Lautrec era un patronu normandu, è da succorsu dopu una famosa serie di u Moulin Rouge è u so icònicu mulinu russu. Avà, u salottu di ballu hè più d'un attrattu turisticu, chì offre mostra di notte à qualchi di i prezzi più veloci di a cità. Eppuru, parechji ghjuranu chì vi vale a pena.

Lea a nostra rivista completa di u Moulin Rouge quì (è di u libru diretta diretta)

Espace Dali (Museu Salvador Dali)

11 Rue Poulbot

Metro: Abbesses

Stu salottu permanenti permanente, situatu vicinu à a piazza ultra turistici di u Tertre è i so artisti aperti à livanti artighjà, hè dedicatu sanu à l'artistu eccèntric Salvador Dali. Intra 300 sò intrattenitu di e cose da e so travagliu più persone, da i pittura nantu à a sculture in schisma rudimentarii. Mentre a galleria cuntene a più grossa cullizzioni di u travagliu di l'artista in Francia, u Teatro di Dali è u Museu di a Catalogna detti a maiò parte di l'artisti preziosi di i zanily mustached.

Cimiteru di Montmartre

Accogliu in Avenue Rachel

Metro: Blanche

Oghje à u locu di l'altitudine chjosi da l'area, nestled vicinu à Rue Caulaincourt, hè stu cimiteru di 25 acre in stufa in u cavallu di una prima furaria.

Artisti famosi chì anu visitu è ​​travagliatu in u spaziu sò inturniati quì, cum'è u scultore francesu Edgar Degas, Heinrich Heine, Gustave Moreau è u cineurista François Truffaut (di fama "Jules è Jim"). Sè vo avete cuminciatu à sente cunfondatu da e forie di i turisti in certi parti di i stretchi busieri di l'aria, ricordu di vultemu à quì per un pocu di pace è tranquillità. Amanti d'animali vi apprezzà stu dittagliu: un pappu d'animali salvaje (ma tame) cumparenu trà e fossa, è spessu pò esse vistutu allughjatu à pruvà un pocu di sole, o pawing in pardali.

Rue des Martyrs

Metro: Pigalle

Invece chì sta strada tecnichemente porta di Montmartre propriu, i so offerte in quantu à a ropa, l'alimentariu è i rigali sò parti di qualsiasi visita di u spaziu. L'avenue pendiente hè l'essenza di u bellu "bobo" di vita - bourgeois bohemian. Pigliate u vostru sceltu trà i fiori freschi è di i peschi, i caprini, i furmagli, i lochi superiore parigiani (Montmartre possa un pocu di a grandezza di a cità), a robba di seconda è libreria amparati alta cù l'ultime leghje. Sè vo vulete sentu cumu un locu per un ghjornu, ghjocanu à sta zona un domu, quandu i mezi di località a meander l'aria durante ora. Assicuratevi di salvinà u spaziu per u pasticcio di zuccheru à l'unfussy, laid-back Rose Bakery (à u numeru 46), un favicu di a cumunità inglesa di foodie.

Liggiti infurmazioni: u Mellore Strade di u Lavu Stablee in Parigi

Eating and Drinking in Montmartre

Quì sottu sò quì parechji suggerimenti per induve manghjà; per più, verificate a nostra guida sana à l'alimentazione è a cena in Parigi .

Café des Deux Moulins

15 rue Lepic

Metro: Blanche

Questu cafe una pocu chjaru ordine hè statu fattu famoso in seguitu dopu a so stint in a film "Amelie". Avà, duvete esse imprudente per piglià una tavola quì un nuvembre di sera. In ogni casu, i tardi sò una bella ora di firmà in un caffè, è se site per vinu, a scelta hè bella assai. Plus, ùn avete mai avutu tantu diventendu annantu à un banquet di Parigi, induve un vitru di vetru tenenu un gnome di giardinu è altre prublemi di film.

La Fourmi

74 rue des Martyrs

Metro: Pigalle

Sè vo circate di un veru bar vicine, La Fourmi - traduzennu literalmente "L'Ant" - offre una innegable più autentica storia di Montmartre / Pigalle chì qualchissia di e cafeti è bars vicino, chì assicuranu più à i turisti. Questu spaziu hè perfettu per avè ottu un cafè da a sera di u dopu dopu, quandu u locu hè quasi nettu, o un pani e cibo di pranzu è in liccassi in l'òmini di notte. Sò offerte include insalate grande è sardi sandwiches aperti ("tartine"). Se ùn avete veneratu dopu à 9 ore, ma ùn sia preparatu per palluzzà per una tavuletta cù i vignaghjoli - a maiò vinti e trenta ghjorni suluzione per un bonu tempu.

Soul Kitchen

33 rue Lamarck

Metro: Lamarck-Caulaincourt

Sempre dispunì una scelta ghjustizia vegetariana (una rarità in Parighji) , wi-fi gratuitu è un ambiente cusì, stu cafe-ristorante hè più hippie San Francisco chì New York 5th Avenue. A menzione hè cambiatata constantemente, ma arcane favourite per pruvà a sopa mexicana, a cookie d'avellana o sopra pera è a patata. Assicuratevi di dumandà à u persunale per i ghjucadore chì si aghjunghje in u cupboard, chì site più bè d'accettate per ghjucà. A Soul Kitchen hè una peculiarità di casa, cun l'alimenti cilestanti per arrizzà.