Tradizziunali Rumanu di Natale

Si celebrau u 25 di dicembre, u Natale Rumeno hè assuciatu da a festa di i festività pagani, certi elementi chì sò sempre una parte di celebrazione di vacanze in Romania ora. I temi pagani di a vita è a morte sò nazzati cun tradizioni cristiana di Natale.

Natale di Natale Rumanu

A Cerna hè una parte impurtante di a Rumanzu di Natale Rumane è Natale di Natale. U 20 di dicembre, u ghjornu di San Ignat, un gran porcu, fattutu per questu propiu propiu, hè sacrificatu per furnisce l'ingredientu di staplante à a festa di Cristo.

Mentre chì paisani campagnoli cuntenenu a prutegginu l'annuncia di purcinu, mantene e macellanu l'animali domestici ùn hè micca praticu per l'abbitanti di cità, ma a tradizione di manghjà panzunetta per u Natale in Rumania. Ogni platti hanu da accumpagnà u platu di porcu principalu o sò fatti da carne di maiale, è l'acquavita d'aranciu rumana pò esse inborra.

Un altru platu impurtante in a tavula rumana hè u cozonac, un toque fluffy chì incorpora una varietà di ingredienti sicondu a ricetta è e preferenze di u panattere. U cuncepimentu pò cuntene nuts, sêculi, cacao, frutti secchi, o altri altimenti.

Natali Natali Rumani

I Caroli di Natali è i pratichi di Caroling sò dui fugliali in tradizzioni navali rumana. L'attu di passassi duranti u paesi, o da casa à casa, canta carols data di i tempi pre-cristiani. Oghje, caroleri rumani sò più spessu ghjaldati chì puderanu purtà un staff culurita cù una rapprisintazione di l'stella di Natale.

Per u più effettue, i caroleri chì viaghjanu in gruppi portanu caratteri chì anu avutu i campane è fossi à teme l'spiriti male. Mentre chì u Carnaval in l'Europa orientale, i caroleri più serii pò esse vistuti cum'è bèstie fugliale chì faintily rapprisentanu l'ore o capri. Caroleri puderanu esse espertu un regalu rigalu di soldi o di alimentariu à u ritornu per i so servizii, pocu cum'è quandu si tratta di i tratti visitate vicinanti di e vacanze durante u venditore in basa di caramelu.

Caroling era una tradizione impurtante in Roumanie chì esistenu tanti tipi di caroling, cumprendi caroling accumpagnatu da ballu è u performance. Caroling hè ancu micca limitattu per u Natale è pò esse fattu à l'altri tempi di l'annu, cum'è a vigilia d'annu. I maschi Caroling sò sempre fatti da artisani in Romania, ma sò oghji sò più spessu acquistati cum'è souvenirs è pezzi di cunversazione. Certi palisani di Natali Rumani anu un tema riligiosu, mentri àutri pudaranu riferenze u folkloru Rumanu.

Santa Claus in Romania

Santa Claus, o St Nick, hè chjamatu Mos Nicolae in Romania, è pare à u 6 dicembre per distribui e trè documenti è rigali à i boni figlioli, chì lassanu i so scarpi da a porta per sia chjesa in ghjornu. In ogni casu, Santa Claus pò ancu visitarà a vigiglia di Natale dopu a dicurazione di l'arbre di Natale di a famiglia.

Visita i mercati di Natale in Romania, cum'è u mercatu di Natale di Sibiu per vede e tradizione chì si sviluppa davanti l'ochji. L'altri cità storichi, cum'è a Bremen, anu stabilitu i so nostri mercati di Natale per accumpagnà un calendariu d'avvenimenti di e vacanze è cresce i visitori curiusi nantu à e tradizione rumana.