Cose Tradizionale di Cultura Rumana

Rumanìa hà avutu influenza di l'invasioni è di i vicinanti induve a so cucina tradiziunale. L'alimentariu tradiziunale Rumanìa vede toccu di culuri turcu, ungarisi, austrìacu e di altre, ma à l'annu, sti pezzi sò state tradiziunali com'è i più antichi pensioni tradiziunali rumani.

Piatti tipici

I buttoni tradiziunali rumani fanu assai caratteristiche. E cabbage di cibo, salsicce è gufate (cum'è tocanita) sò i platti principe famosi.

Muschi poiana hè cunsistenti di mushroom è bacon-stuffed beef in un puree di verdura è salsa di tomate. Pudete ancu fà mostra i platti tradiziunali di pesci di u Rumanu, cum'è a salameria, carpera di a pranzu chjamata saramura.

Sopas, Appetizers, Pani Side

I Sopas - fatti cù carne o senza carne, o fatta cù pisci - sò spiciamente offriti nantu à u menuse à i ristoranti rumane. Zama hè una zuppa di foglie verde cù pollo, prezzemolo, aneto. Pudete ancu troppu pilaf è moussaka, legumi preparati in parechji maneri (inclusi pimenti freschi), è bè casserole.

Romanian Desserts

Desserti romani tradiziunali pò assimiglià a Baklava. Ogni pastizzioni puderanu megliu esse cumpresi cum'è danese (pasticcerdi cù u furmèntu). E crepes cun parechji piliendi è crescita pò ancu esse di u menu tipicu romano.

Piatti di vacanza

Comu in altri paesi in l'Europa orientali , u populu di Rumanìa celebrà e vacanze cù platti speciale. Per esempiu, durante u Natale, un porcu pò esse tombatu è a caratteristica fresca utilizata per fà i platti cum'è u bacon, u salchiccu è u puddu neru.

L'organi da u porcu sò cunsumati cusì. Durante a Pasqua, un pane fattu di u furmagliu dulce hè manghjatu.

Polenta

Polenta palesa in numerosi libri di ricetta rumana cum'è un pianu latinu è versatili o com'è un ingredientu di i più prudutti. Stu puddicinu fattu di cuminu di granu hè stata manghjatu in a regione di Rumanìa durante seculi - hè data di volta à l'epoca Romana, quandu i suldati si stanu accanusciutu stu mettre bianchi com'è un modu facilitatu di sustene.

Polenta pò esse furnitu, servitatu cù crema o furmagliu, frittu, furmatu in bracci, o fatti in tartini. Mamaliga, cum'è secondu in Rumanìa, hè servitu di casa è di restaurants.