Fierte Montreal 2017 - Celebrazione di Gay Prize Montreal 2017

Famiglia di u Gay Pride di Montreal

Montreal hà una di e cumunità LGBT più grande è dinamica in America di u Nordu, è ùn hè micca maraviglia chì a seconda grandi di a cità di u Canada sia una di e maiori celebrazione di Gay Pride in u cuntinente. U Pride / Fierte Montreal Desfile e Community Day, issa in u 10u annu, venenu da l'11 augustu à u 20 di austu, 2017.

I festi si sò longu di novi ghjorni, cù avvenimenti centrati nantu à u Gay Village, è in particulari, Parc Emilie-Gamelin.

In u pianu ufficiale, pudete vede una lista completa di avvenimenti nantu à u cursu di Montreal Pride / Fierte Montreal, cumpresa una Conferenza LGBT Rights, una red social di a donna, un ghjornu di i zitelli, numerosi partiti, un night di filmu, un Orgogni Executiu, è parechje altri articuli cungiate, articuli artistii, leghje litterarii, è più.

In vista di fà un passaghju di notte in un locu visu favorevoli à u nordu di Montreal? Vedi l' Laurentian è a Mont-Tremblant Gay Guide . E si avete capu à questa altra cità maravigliosa in a pruvincia, avete ancu à fighjemu à a guida Gay di Quebec, a guida di l' oghji di u Quebec , è questu articulu in Quebec di u Gay Pride (u Pride di a cità hè tenuta in settembre) .

A più nantu à questu avvene serà publicatu in quantu l'infurmazioni diventenu dispunibule. Invece, quì hè quì un attente detallatu à l' uriggini Gay Prix di Montreal l' ùrtimu annu :

U primu postu di l'Ecumenic Gay Pride de Montréal in u sàbbatu, da 11h-15h, à u Strada di Ste-Catherine E, è presenta e presentazione da documenti di gruppi è organizazioni comunitarji.

Dumenica, a Parade Gay Pride di Montreal accumenza à 1 ore dopu à u blvd. Rene-Levesque, chì cullava in a rue Saint-Mathieu è si passava à u Gay Village, induve hè ghjustu in a rue Sanguinet. Questu hè segundatu da u Mega T-Dance in u locu Emilie-Gamelin (chì succèanu à 1 ore è incù un postu di i Top DJ).

Grandi Marinduvichi stu annu includeu u muvimentu di Mumbai Sridhar Rangayan, studente è transgénero attivista Olie Pullen, l'immigranti LGBTQ avvucatu Héctor Gomez, Inuk lesbiani è mamma Mona Belleau, è l'attrenta è pruduttori Raven-Symone. I celebrazione cuntinueghjanu finu à a grandi festa di a duminicali di a notte di a nutturna di a nutturna di a Notte di Montreal, aduprate à 10 ore dopu à continuà in l'ora tardi.

Duranti a stagnazione di Gay Prix di Montreal, ci sò documenti di avvenimenti fantastichi. Per i dettendi, fate un ombra di Fierte Montreal / Montreal Pride, è fighjate puru a pàgina di l'avvenimentu di Montreal, chì aghjunghjenu un schedariu di partiti è attivitati. Unlogistru include un disconcertante di moda, un panel à nantu à u porn gay cu steddi di stidanza di l'adulte Gabriel Clark, Brandon Jones è Marko Lebeau, una esposizione di fotografia cele celebra 10 anni di Pride, nozze di filmi LGBT, avvenimenti Pride Letterarie, un cabaret especialità di arrampicazione à Mado, un ghjovanu di famiglia è i ghjovani, a chance per cuncreti Mister Leather, un Trans Evening soiree, Pride Day at La Ronde park d'amusement (u venneri), Cocktail Ladies Happy Hour, Fierte Montreal BearDrop festa, Fierte a la plage (beach day, u sàbatu) è cusì più.

Nota chì dopu un successu di 22 anni, una di i celebrazione gay, più grande è ghjubilanti di u Canadà, Montréal, u Quebec di u Festival Divers / Cite di u Quebec, l'hà dimitu in u 2015.

Montréal, sicuro, hè una di l'amichi più amichevuli, più stilichi è più entusiasimi di l'Amérique du Nord l'America, quandu si tratta di a cultura omosessuale - questu hè u casu annata, ancu in quandu i frutti di a cità. Divers / Cite anu stata circundata da quasi una settimana di partiti, celebrazione, filmazioni è di divertimentu, è certi grandus successi sò sempri pianu pianificati, cumpresi avvenimenti di l'avvene nantu à u portu di l'Antico Portu in Jacques-Cartier Pier.

Ritratti Gay Montréal

Verificate e maiò grandi risorse di a cità, cum'è Turisme Montreal's Gay Website, a rivista informativa LGBT in lingua francese Fugues, the Nighttours-English Guide Gay Montealegre, è a Guide Montreal di Montgomery per l'Gay Village di a cità .