Dove avà vede Michelangelo's Art in Roma

Luoghi in Roma per vede l'Arti di Michelangelo Buonarotti

Alcune di l'opere più famose da u artistu renaissance Michelangelo Buonarotti sò situati in Roma è a cità di u Vaticanu. Questi maestosi famusi, cum'è i fresque nantu à a Cappella Sistina, ponu esse truvatu in a capitale italiana cum'è qualsiasi sculture fantastici è disinni architettoniali. Eccu una lista di e grande opere di Michelangelo - è induve truvalli - in Roma è a cità di u Vaticanu .

Cappuccini Septentrionale Frescoes

Per vede i freschi incredibili chì Michel'Angiu hà pintau nantu à u tettu è altare di a muralla di a Cappella Sistina , deve pagà una visita à i Musei Vaticani in Vatican City. Michel'Angiou u travagliu ingrannu à l'incantevule di imaghjini di sceni da l'anticu testamentu è u Last Judgment from 1508-1512. A Cappella Sistine hè a più chjosa di i Musei Vaticanus è si trova à a fine di u tour.

A Pietà

Questa famosa scultura di a Vèrgine Maria duvere u so figliolu chì morta in i so bracchetti hè una di e opere più affascinati è affissati di Michelangelo è si trova in a basilica di San Pietro in u Vatican City. Michel'Angiadu cumplitò sta sculture in u 1499 è hè una maestra d'un arti renaissance. Dopu à i tempi tentativi di vandalizà l'scultura, a Pieta si trova sottu vetru in una capella à a diritta di l'entrata basilique.

Piazza di u Campidoglio

Un travagliu pocu più grande di Michelangelo hè u disegnu per u quadru elittica nantu à u Duminiu Capitulinu, u situ di u guvernu di Roma è una di i chjucchi mustichi in Roma .

Michel'Aragu scrivia i piani per a cordonata (l'escali largu è munumentale) è l'intricatu patru geomètricu di a piazza di u Campidoglio circa 1536, ma hè micca cunclusu finu à quandu longa a so morte. A piazza hè un bonu esempiu di pruggettu civicu è hè megliu vistu da l'edifizii di i Musei Capitoline , chì u quadru in dui bassini.

Mosè in San Pietro in Vincoli

In San Pietro in Vincoli, una iglesia vicinu à u Coliseu, truvate Michelangelo in a monumentu marmurale di Mosè, chì hà sculptatu per a tomba di Papa Juliu II. Mosè è e sti circundante di a cumpusizioni in questa chjesa eranu di parte di una grandi grandi grandiose, ma Ghjuliu II era invece inseritu in a Basilica di San Pietro . L'escultori inaccessione di Michelangelo di "Quattro Presbiteri", chì sò oghji oghji in a Galleria di l'Accademia in Florence, anu ancu avè accumpagnatu stu travagliu.

Cristo della Minerva

Sta statua di Cristu in a bella ghjesgia di Santa Maria Sopra Minerva hè assai menu impressuosa di l'altri sculture d'Michelangelo, ma rende una tour di Michelangelo in Roma. Cumplistata in 1521, l'scultura sottuvita di Cristu, in una contrappostante posizione, sottumannucci a so croce. Càlmanamente, sta sculture hè ancu cù un pappagallou, un alloghju à l'altru baroccu fattu per fà scultiscia desiderata di Michelangelo.

Santa Maria digli Angeli e dei Martiri

Michel'Angiou era rispunsevule di designà a Basilica di Santa Maria di l'Angeli è i Màrtati attraversu i ruins di u frigidariu di parte di l'antichi Baths di Diocletian (u restu di i bagnani now Forma u Museo Nazionale di Roma).

Questu interni di sta caverna cavernosa hà cambiatu in largu chì Michel'Angiou u dissenu. Ma hè un edificu fascinante per visità per avè un sensu di a grandezza di i bagni antichi è di u geniusu di Michelangelo in u so designu.