Quali paesi avianu i passaporti più putenti?

Avete dumandatu quale paese li prupone u passaportu più putente in u mondu? Hè per dì, quellu passaportu chì vi permette l'ingressu à l'altri maiori di altre paese straniero senza visa? Hè esattamente ciò chì a cumpagnia di ricerca di Henley & Partners piste cù u urientale di u Restrictions Index di visu, è pò esse ghjustificatu cumu di tutte quantità chì i numeri puderanu fluctuate.

Sicondu l'edizzioni 2016 di l'Avvenzi di Restrictionsi di Visa, i viaghji di ghjochi tene u passaportu più putente in u mondu.

I so dokumenti di viaghju sò accettati in u 177 (da un possu 218) altre nazioni in tuttu u mondu senza u regule di una visa. Ùn hè micca una sorpresa, cumu chì u paese hà avutu u primu postu di i last three years running, narrowly edging out Sweden, chì pò esse occupatu seconda vacanza in a lista cù 176 paesi chì anu accettatu i passaporti.

U seguitu hè un gruppu di paesi chì includenu u Regnu Unitu, u Finlandu, in Francia è in l'Spagna, chì colettorii composti u numaru trè passaporteti più putenti in u mondu, cù l'ingaghjamentu in 175 paesi. I Stati Uniti si uniscia da Belgium, Danimarca è l'Netherland in u quartu locu, cù 174 nazioni senza visa in u listinu.

Fighendu quantu u viaghju in questu ghjornu è età, è quantu i passagero freti in u prucessu, pari chì queste classificazione esse stati largamente statiichi. Ma un rappresentante di Henley & Partners hà dichjaratu à u periodu di u Regnu Unitu di u Telegraph chì "In generale, avianu un muvimentu significativu di tutta u tribunale (annu) cù solu 21 di i 199 paesi di listessi restanu in u listessu rango". A cumpagnia si n'andà à aghjunghje "No paese, in ogni modu, abbandunò più di trè posti, chì indicanu chì l'accessu à tutale di visa hè megliurendu in u mondu".

Allora chì eranu i più grandi u guvernatori di u 2016? U Index indica chì Timor-Leste aduprò 33 posti, finu à a 57 u postu generale. L'altri paesi chì anu vistu u statu di i so passaporti includeu includenu a Culumbia (à 25 spazii), Palau (+20), è Tonga, chì ricevi 16 posti nantu à a lista.

A maiò spessu, sti cambiamenti avvintendu per a migliurà a stabilità pulitica è e relazioni trà i paesi di tutta a pianeta.

Ma, un incruchendu di e relazioni ponu avè u effettu in oppostu, mannucciate parechji paesi chì vinciutu per rinfurzà i rankings. Certu, chì pò ancu significari un cambiamentu minore in u nùmeru di paesi chì permettenu l'entrata senza visa. Per esempiu, u Regnu Unitu era alluntatu per u top spot l'annu passatu, ma dava a corona quandu chì parechje altre nazioni rilassaru l'accessioni d'ingaghjamenti per i viaghjatori chì venenu da l'Allemagne.

Sì i paesi di listessi avè successu per avè i passaporti più putenti in u mondu, quale chì e nazioni anu a minimu libertà di spustà senza visa? L'ultimu locu nantu à u induru hè tenutu da Afganistanu, chì i citadini ponu visità solu 25 altri paesi senza acquistà una visa. Pakistani hè quellu cun sulu 29 destinazioni straneri chì accettanu u passaportu, cù l'Iran, Somalia è Sìria in u terzu, quartu è quintu postu rispettivament.

A visa di viaghju hè accaduta dinò da u guvernu di un paese chì vous visitate. Adupratu solu a forma di una buttuna o un documentu especial chì si trova intra u so passaportu, è permette à i viaghjatori per stà temporaneamente in l'internu di e cunfini di a nazione chì l'emette. Certi paesi (cum'è a China o l'India) dumandinu u visitatori d'ottene una visa previa à l'arrivu, mentri àutri avianu diticcianu unu in l'ariaportu cum'è i viaggiaturi anu circatu l'accessu.

Se viaghjanu in l'esteru è ùn anu micca sicuru di l'esse di l'ingaghjamentu di e destinazione duverebbenu visitate, hè megliu di verificà l'infurmazione in ligna prima di abbandunà a casa. Per esempiu, u Dipartimentu Statali di u Ustisianu mantene un situ web cù informazione data nantu à questu sughjettu. U situ vi pò dì ciò chì i duminii specifichi di visa (è i costi) sò per qualsiasi paese, ancu cose infurmazioni utili à qualsiasi vaccinationsi raccordati o necessitanti, restrizioni di munita, è altra infurmazione impurtante.