I Ghjuventù è Festivals in January in Roma, Italia

Cumu celebrà u ghjornu di u annu, a Befana, è più in a cità eterna

Se vi piacenu un viaghju in Roma in ghjennaghju, avaranu moltu di l'muntagnera di l'estiu è di a festa di vacanza, è mentri ùn ùn sia micca assai friddu, definiscemente avaristi aduprà un capo d'invierno, bufanda, caprettu è guanti.

Solu perchè e temperature drop, ùn significheghju micca chì ùn avete micca parechji festività è avvenimenti per assistisce à a cità eterna.

January Festivals and Events in Roma

Capodannu: u ghjornu di u annu (1 di ghjennaghju) hè un vacanze nazionale in Italia.

A maiò parte di e tene, musei, ustarii è altri servizii seranu chjusu per chì i Rumani pudaremu ricuperà da a so Festa di u Natale di u Novu Sveci è passanu à u tempu cù l'amichi cum'è prima a festa di vacanza venerà finale.

L'Epifania (La Festa dell ' Epifania ) : Un vacanze naziunale, a Solemnità di l'Epifania di u Signore, celebrà u battèsimu di Ghjesù Cristu, annantu à u 6 di jinnaru è hè ufficialmente a XII Finale di Natale. In a cità di u Vaticanu, una prucissioni chì cuntene cintinara di persone vistutu di costumi medievale cammina longu a via larga chì porta à u Vaticanu. I participatori di prucissioni portanu rigali simboli nantu à u Papa chì dopu cunducerà una missa di a matina in a Basilica di San Pietro dopu a prucissioni. Molte chjese cuntenenu e paniotti viventi per l'Epifania è postu ch'ellu hè di menu sette volte di Natale, parechji presepi (pittura nessitiva) sò sempri in mostra.

La Befana è l'Epifania in Italia : La Befana cresce ancu u 6 di jinnaru è hè un ghjornu particulari particularu pè i zitelli italiani chì celebrenu l'arrivata di La Befana, una bona bruita.

Se vulete cumprà un panne di Befana, testa à u Mercatu di Natale Navona di Piazza, induve vi vede parechji di elli in a mostra.

Festa di San Antonio Abate : U festa di San Antonio Abbott celebra u patronu di a peccati, animali domestici, corsi di cestino è gravatorii. In Roma, sta festa hè celebrata u ghjennaghju 17 in a ghjesgia di Sant'Antonio Abate nantu à u Lavu d'Esquiline.

Ci hè ancu l'attuali anniversariu di "Beatu di i bèstie" annunzie chì avvicineghja sta ghjurnata si passa in a Piazza Pio XII vicinu. Un stadiu apertu hè assemblatu da l'Associazione Italiana di Livestock Farmers (AIA) in piazza, direttamenti davanti à a piazza di San Pietro in Vatican City.

Ogni annu, ci hè una esposizione di animali di cattle, cumprese vacchi, ovini, capri è e gaddini chì ponu abbandunate à u publicu. Dopu l'arrivu di l'animali, una missa ufficiale catòca hè diretta per i agricultori, i so famiglie è tutti l'amatori animali di l'Arcipreste di San Petru. Dopu à a missa, l'Arcipordu faci una benedizzione di tutti l'animali. Circundendu à u migdi, vi vede una stringa di cavalli cavasdu in a strada. Questa vacanze unica hè un bonu modu per i turisti per vede una mirazione intravellente nantu à cumu a lucale veneranu avvenimenti spargugliati.