Scrittori italiani di nutizia è di Natale

Dove avà u Presepiu

Tradizionalmente, u focu principalu di i decorazioni di Natale in Italia hè a Scena di Natale, presepe o presepiu in talianu. Tutti i chjordsi anu una presepe è ponu esse truvati in quatrigliani, dispuni, è altri isulani pubblichi. I disguaghji spessu si allora di u scèntu di u manghjatoghja è pò ancu esse una rapprisintazione di u paesu tutale.

Presepi sò generalmente stati accuminzati da u 8 di dicembre, u festa di a Immaculate Conception, à u 6 di ghjennaghju, Epifania , ma alcuni s'annusferanu à a vigenza di Natale.

A più parte di taliani anu criatu un cunlulu di Natale in a so casa è figurines per i baviali sò fatta in parechni parti di l'Italia, cù unipochi di u megliu da Nàpuli è a Sicilia. Eppuru chì u presepe hè ghjuntu generale annantu à Natale, u zitellu Ghjesù hè aghjustatu in a vigenza di Natale.

Origini di Scenzi italiani

U pianu di Natale hè stata daveru di San Francesco d'Assisi in 1223 quand'ellu hà custruitu un pianu natività in una caverna in a cità di Greccio è hà tenutu a Missa di Natale è una pagana di natività. Greccio rinfuccò stu successu annu.

Scultura figurines for nativity scenes principianu à u tardu u 13e seculu dopu à Arnolfo di Cambio hè stata cumissionata per atticcià i pezzi di natività di marmaru per u primu ghjubileu Roma in u 1300. Dicale per esse u cunvalenza di u Nadal permanente più anticu, pò esse vistutu in u museu di Santa Maria Chiesa di a maghjeria è hè una di e cose più boni per vede in Roma durante a tempesta di Natale .

Li megliu per vede Christmas Cribs, o Presepi , in Italia

Nàpuli hè a megliu cità per visità per i so presepi . E centu di scena di natura, sò erritti in tutta a cità. Certi cunghji sò assai elaborate è pò esse fatta articuli o usanu figuri di antichi. Adupratu u 8 di dicembre, a Chiesa di Gesu 'Nuovo , in Piazza del Gesu', exhibe un pezzu di Natale da l'Associazione Natività di Scenes.

A via San Gregorio Armeno in Nápoles cintrali hè cumplicatu di mostra è posta à vende Natività di l'annu.

In a cità di u Vaticanu, una presepe grandi è custruita in a piazza di San Pietro per u Natale chì ghjè abitata in a vigenza di Natale. A Missa di Natale hè tenuta in a piazza di San Pietro, generalmente à 10 ore.

In Roma, certi di i presepji più grandi è più prufani sò si trovanu in Piazza del Popolo, Piazza Euclide , Santa Maria in Trastevere, è Santa Maria d'Aracoeli , in u Capitolu Hill. Una scena di vita natività hè fatta in Piazza Navona induve un mercatu di Natale hè ancu postu. A ghjesgia di i Santi Cosma e Damiano , cù l'entrata principale di u Forum Rumanu , hà una gran natività di Napuli chì mostra in tutta l'annata.

Betlemme in a Gruta - hè creatu un scatola di natività di vita, creata ogni annu è trasladata à a Grotte di Stiffe , una bella caverna in a regione Abruzzo, circa 20 chilometri di L'Aquila. A scena hè illuminata è pò esse visitata duranti dicembre.

Verona hà una mostra internaziunale di e natività in a grandi Arena Romana à u Genaru.

Trento in u Regione d'Alta-Adige di u Regione di u Nordu hà una grande scatola di natività in Piazza Duomo .

Jesolo, a 30 km di Venezia, hà una scatula artighjanali scritta da i principali artisti di sculture internazionale.

Ci hè ghjornu ogni ghjornu in Piazza Marconi à a mità di ghjennaghju. Donazione sò usati per finanzià prughjettu di carità.

Manarola in Cinque Terre hà una unità ecològica cù l'energia sulariu.

Celleno, una piccula cità in a rigioni sittintriunali di u Lazio, circa 30 km da Viterbo, hà un magnificu prisuttu chì hè stallatu per vede l'annu. Celleno hè ancu famoso per i so ciriti.

Molte chjese in Milan anu scrittoghju appiccicatu nantu à u tempu di Natale.

Certi cresii in cità petite sò una presepe meccanica, cù figurines chì si movenu, cumu sta stampa meccanica in Pallerone, una piccula cità in a regione Lunigiana di u Toscana.

Musei di Presepiu in Italia

U Museo Nazionale di San Martino in Nàpuli hà una scelta di scrittura di i pattu di u 1800.

Il Museo Tipologico Nazionale del Presepio , sottu a chiesa di Santi Quirico e Giulitta in Roma, hà più di 3000 figurini di tuttu u mondu fattu di quasi tuttu ciò chì pudete imagine.

U museu hà assai ore limitati è hè chjusu in l'estiu, ma sò oghji crescenu dopu u dicembre 24 di jinnaru 6 ghjennaghju. In uttrovi anu un cursu induve pudete apre studia per fassi presepe. Telefon 06 679 6146 per informazioni.

U Museo Tipologicu di u Presepiu in Macerata in a regione Marche hà più di 4000 pezzi di i pezzi è una presepe di u 17 sèculu da Napuli.

Presepi Viventi , Scenzi italiani vivendu

Oghje vivendi, presepi viventi , si trovani in parechje parte di l'Italia cù persone cunghjunghjendu à e parte di a natività. Oghje chì i scrittivi viventi sò prisentati per parechji ghjorni, in norme u Natale di u 26 di dicembre, è à volte volte u capu dopu nantu à l'epica di l'Epifania, u 6 di jinnaru, u 12 ghjornu di Natale chì i Rete Dedicà u Dedicatu u Cristu.

Top Places to See Living Natività Scenes, Presepi Viventi , in Italia

Greccio, Umbria, era u situ di u primu pezzu direttu di San Francesco (un tableau silent simple di a famiglia sia cù u bogghiu è u sceccu). Greccio possu sempre una di i primi avvenimenti di Natale in Umbria, una natività vivaci, cù centu persone di participanti.

Gorge di Frasassi hà unu di i più grandi è più suggerenti in Italia. Accolta in un acantilu vicinu à e Caves di Frasassi , a Scena di Natività di Genga includenu una processione nantu à u monte à un temple è sceni di a vita di u ghjornu durante u tempu di u nàscita di Ghjesù. More than 300 attori participanu è i prucedii sò dati à a carità. Adupratu u 26 dicembre è 30.

A bella cità medievale medievale di Barga, in u Tusitano sittintriunali, hà una pittura nativita è Natale di u 23 di dicembre.

Custonaci, un picculu cità vicinu à Trapani in Sicilia, hà una bella bellissimu scena novu indulgente in una caverna. Un picculu paese fù intarratu in a caverna per un espansione di u 1800. A caverna hè stata scupiata è serve issa cum'è un incontru per l'attempu viventi attenti di natività di u 25-26 dicembre è di ghjennaghju ghjennaghju. Più più cà una natività, u paese hè stallatu per parleghja cun anticu villaggiu cù artighjani è petite chjoppi.

A cità evocative di Equi Terme, in a regione Lunigiana di a Tuscana sittintriunali, hà un reginu di a natività chì si prisentanu in tuttu u paesi in una bella stagione di muntagna.

A Milano hà una Epifania Parade di i Tre Re di u Duomo à a Ghjèsgia di Sant'Eustorgio, u 6 di jinnaru.

Rivisondoli, in a regione Abruzzo , hà un reginu di l'arrivata di i 3 re di u 5 di ghjennaghju cun cenuti di participanti cuminciati. Rivisondoli presenti na natività di u 24 dicembre u 25. In a regione Abruzzo, L'Aquila è Scannu avianu natività viventi in u Natale, cum'è assai altri paesi in a regione.

E scritturi viventi in a regione Liguria include i cità di Calizzano, Roccavignale è Diano Arentino durante dicembre.

Vetralla, in a rigioni di u Lazio, hà a più bella vivenda in a regione. Chia, vicinu à Soriano, ancu in u Lazio Septentrionale, possu una gran natività vivente u 26 di dicembre cù più di 500 partecipanti.