Ciao! Venutu à un'annatore americane di u Festival

Cilibreghjenu u Patrimoniu Americanu di u Marzu à Ottobre

L'Amiricani italiani a tribute à a so cultura è in u so paese in parechje maneri in tuttu l'annu. Hannu un bonu scopu di ringraziate. È cusì americane.

Hè più di 5,4 milioni emigratu versu i Stati Uniti di u 1820 à u 1992 in cerca di una vita megliu. Oghje sò più di 26 milioni italiani italiani chì anu vivente in i Stati Uniti, facennu a quinta gruppa etnica più grande di u paese. E anu amate u cuntenutu festini quasi ogni mese di l'annu, cum'è l'italiani in Italia.

A Cuntribuzioni Italiana Italiana

Molti di sti festivals fussinu nantu à a cucina chì i ghjovani italiani anu cuntribuitu à u patchimentu culinari americanu; L'organizazioni patrimonial italiani-americani spessu assumanu l'uppurtunità in uttrovi per introducerà i membri è à l'altri à e culinaria di a regione italiana, chì anu allora a pasta.

Altri celebranu l'arti grandi di l'Italia, da Michelangelo à Leonardo da Vinci. O l'altru attuali italiani chì anu prufunditatu assai a storia americana, cum'è l'espluratori Christopher Columbus è u geògrafu Amerigo Vespucci.

U Festivale Italiani Americani

Hè facilitu di truvà un festività di patrimuniale italianu. Molti coincidenu cù u Ghjurnale di Columbu è u mesi di u Patrimoniu Naziunale Italianu Americanu in uttrovi, ma ci sò fiori di primavera è estiu in Italia. Se ùn pudete fà micca à un festivale, anu ancu visitate Little Italy in una cità vicinu à voi.

Eccu alcuni beddi piazze per truvà l'Italia in i Stati Uniti: i festivali giovani, delttivi americani chì si tenenu ogni annu da marzu à ottobre.