Quandu hè a Best Time to Visit Roma, Italia?

A Roma hè un locu glorioso per visità ùn importa micca quella ora di l'annu. Ma i viaggiaturi anu bisognu di parechji fatturi, inclusi i avvenimenti, u tempu è u preghjunu in pianificà e so vacanze à a cità eterna.

A Tempu Alta

Da ghjugnu à aostu vistu u trafficu turitu più pesante in Roma. U clima hè aggradèvule à i calori (i tampiraturi altitudini mediani varianu da u 81 à u 88 F) è a chance di chiuvannusi a ruining a vacanze hè abbastanza.

L'estiu hè ideale per sightsee, à cena à una cafe di l'altezza è à l'alimentariu di l' gelato , chì ghjè per quessa chì tanti viaghji di viaghju u viaghju di i so viaghji in stu tempu. Parechje persone prene vacanze in l'estiu. Ma sè visite durante a staghjunazione, cresce una gran multitude è longa aspetta in ligna à molti attraziati.

Se pensa à visità in l'aostu, fate esse preparatu per truvà più turisti cà lucali. Rumani, in veramente belli italiani, piglià e so vacanze estiu in l'aostu, chì significa chì assai facilità, da l'ogetti à i musei, si aghjunta è / o opera in un schedariu limitu. I ferii d'Agostu 15 ferragostu ufficialmenti l' ortaggi di l'estiu per a maiò parte di taliani. Molti hotelu vi prupone ritmi più bassi à l'Agostu.

A primavera pò esse un attempu in Roma, nò solu per u bellu tempu ma per a staghjoni di Quaresma. E migliori di i cristiani cugnanu à Roma durante a Pasqua di Pasqua per visità e so chjese è i musei, in particulari a Basilica di San Pietro è i Musei Vaticanu in a cità di u Vaticanu o per vede u papa presidiere ceremoniali.

Molti hotelu custu u prezzu più altu durante a semana di Pasqua.

U Natale in Roma hè tipicatu menu pocu cum'è Pasqua, ma ancu, un tempu assai populari di visità Roma è a cità di u Vaticanu. Ancu l'u tempu hè chilly (a temperatura moderata da a fini di nuvembre à ghjennaghju ghjennaghjolu ghjugna da una bassu di 35 F à un altu di 62 F), l'ambienti hè festive è cale grazzi à i mercati di Natale, particularmente a Piazza Navona , è un rigalu musicali pagani è e partenze à e chjese è i teatri privati.

A semaia di Natale à u ghjornu di u Novu ghjornu hè ancu spessu un periodu di preziosi di l'altizza.

A Staggera

Parechji viaghjatori aghjaranu aspittà à a spiegata di a spalla per visità Roma. Questa stagione, chì falate entre l'alta è a staghjunata, succedi duie volte à l'annu: d'aprili à ghjugnu è da settembre à uttrovi. Tempu di sàviu, questu hè un tempu maravigliosu di visità Roma: i ghjorni sò prudenti è i notti sò freschi. In u passatu, l'imprese hoteler è l'operatore turisticu era più prubabile di offre pruprietà di viaghju durante l'annata di spalla. Nta l'ultimi anni, ma parechji turisti anu capitu chì a chjamata stagione di spalla hè un bonu tempu per visità a cità eterna. Comu u risultatu, pò esse più difficiuli di truvà allughjassi o disenu à u tempu in quandu durante a staghjoni tradiziunali. I visitori chì vulete visità Roma in questu tempu puderà difinisce i so viaghji in avanzu per avè scuru.

A stagione Baja

Nuvembre è ferraghju sò i mesi più popolari in quale visitate a Roma. Nuvembre hè tipicamenti u mesi più chjaru di l'annu è u ferraghju pò esse miserabbilamenti chilly. Ghjinnaghju (dopu à u 6 di ghjennaghju) è Marzu (prima a Pasqua) sò ancu staghjoni sanu. In ogni casu, i viaggianti in Roma in questa ora si sarani rimettutu cù i valori di u minimu di l'uperazione, musei vacanti, è a chance d'osservà a Roma com'è i Rumani.