Menton Lemon Festival

U Significantici Festivale celebrendu i frutti di citrus

U 2018 Menton Lemon Festival si faci à u 17 di farraghju à u 7 di marzu, inconià e carrughji è i quatrigliani cù enormi custruzzioni fatti di aranci è limoni. Hè cum'è un carnaval, ma cunnisciutu cum'è un festival quandu i citrati chì portanu Menton a so ricchezza è a reputazione ci sò celebrati.

Ogni tipu di parechji avvenimenti sò in offerta. Ci hè u Dumenieru Corsos des fruits d'or (Prucessione di Floetti di Frutta d' Oru) quand'elli ciuriscenu caratteri chì sò stati chjappi in u Promenade du Soleil a borde di u mari, accumpagnati da i musichi, di i gruppi folklori è di l'essenza grandi.

Ci hè persone tardi dopu à pappà u focu nantu à a badia. U Giurnalisti di Bivesi accoddi i Jardins de Lumières (Giardini di Lumi) chì ombreghjenu l'effetti di u sonu è di u lume. Ci sò parechji esibizioni in u Palais de l'Europe, vicinu à i Giardini cum'è a Fiera Artificiale è Orchidea di fiori è prudutti tradiziunali di a regione inspirada da limoni: cunfizzi, gelatini, meli è licori; savori è prufumi è incruchi di vetru, ceramica è più.

Un gruppu di ramu locale ghjocanu durante u ghjornu è ci sò notte di notte in u Palais de l'Europe. Ci sò parechji viaghji guidati (di una frasche di marmellata è u ramu di limone), è a chance di visità i ghjorni di u Palais Carnolès chì hà a più grande collezione di cítricos in Europa: da l'arbureti di pompelmo à l'kumquatici, u mandarin orange à a clementina arburi.

Finalmente, pudete cumprà u fruttu cítricu usatu in u festivale per fà ammontiate di marmellate, sciroppu è più.

Arcuni di l'avvene sò liberi, ma avete bisognu di cumprà un bigliettu per vede i desfarelli. Vede u so situu per più infurmazione.

À Menton

Unu di i resorts Côte d'Azur, Menton hà un clima glissimu. Hè vicinu di e muntagne chì dà un grandi funzione è hè ghjusta à a fruntiera cù l'Italia.

Cumu hè u casu cù tantu di u sudu di Francia, era l'inglesi chì hà scupertu u paese è u metti nantu à u mappa.

U Dr. James Henry Bennet hà scrittu un pezzu nantu à i beneficii di u mità di u clima annu allu per i tuberculists di tuberculidi è u restu, cumu dicenu, hè storia.

Hè un beddu paese cun bellu ghjenuvine per mantene l'orticulturist afususu più di felicitu. Forsi u più cunnisciutu hè u Serre de la Madone , un giardinu accuminciatu in u 1924 da un Americanu nascì in Parighji, Lawrence Johnston. Hè bellu cunnisciutu in u Regnu Unitu cum'è u creadoru di i splendenti righjini di l' estrettu di l' urnamentu in Gloucestershire.

Serre de la Madone hè un exotic garden chì circundava a so casa dilutava è esse diventendu per porte è passi cù fontani è bagnatoghji chì mantenu u locu frescu. Duranti 30 anni, viaghjà à circà i pianti. U giardinu oghje hè bella.

Altri Giardini Menton

A Maria Serena Villa è Giardini hè nantu à u litorale. Cumpagnatu in u 1880, a villa hà in ghjiru à l'urfanale circundante è sottumundani, in più di i palme d'arbre è di l'arbureti.

U Giardinu Botanicu di u Val Rahmeh hè un altru giardinu full of exotic plants and trees, particularmente di Giappone è America di u Sud. Trà i 700 spezii diffirenti hè a rara Sophora Toromiro, l'arcu miticu è sacru di l'Isola di Pasqua. Era un Inmanu, un Signore Percy Radcliffe, un anticu Guvernatore di Malta, chì hà iniziatu u giardinu in u 1905.

Fontana Rosa hè diversu, creata in u 1920 da u scrittore spagnolu Blasco Ibañez. Eccu ceramica pianu centru centu cù i pianti. Ci hè ponce, stagni è pérgola decorati cù ceramica.

Uffiziu Turismu di Menton
8 ave Boyer
Le Palais de l'Europe
Tel .: 00 33 (0) 4 92 41 76 76