Portland Maine Gay Pride 2016 - Pride Portland 2016

Feghja di u Pride in Maine costero

Maine hà una grossa comunità GLBT è un turismu cumuni pupulari chì seguitanu, particularmente a regione custiera sur, chì si estende da a cumunità cumunità gay di Ogunquit à 40 chilometri à a cità più statua, Portland è sopra a costa. In fattu, sicondu i demografi in l'Istitutu Williamsu di UCLA, basatu annantu à i percentinu di couples cohabitante GLBT, Portland hè a third city gayest in u paese.

Eccu in Portland annantu à u ghjugnu, a cumunità cumune per celebrà l'Pride Portland Parade & Festival, formerly known as Southern Maine Pride Gay. A data di questu annu hè u 18 di giunghjulu di u 2016, ma ci sò parechji eventuali cunflittu chì succèanu duranti i 10 ghjorni oghje, oghji partiti durante u grande weekend (ghjugnu 17 à u 19 giugnu).

Pride Portland includenu un incantatori è festival. A staghjunata accumenza à u marcu di u centru di u centru di a cità è prucede à Deering Oaks Park, induve si celebrà a festa - cù un filu di talented performers -.

Ci hè un Cruise Pride in ghjornu ghjennaghju, partiti è baru lupuli in Portland u venneri è sàbbatu a notte, un March Dyke a notte di vennari è u Tea Dance di u domicienu dopu dopu in a bella Isula Chjesa. Eccu un schedariu cumpletu di avvenimenti Pride Portland.

Ritratti Gay Portland

À ancu in u capu di ghjorni, vi cuntu e bars gay di Portland è i ristorante gay-friendly , è anu cuncipitu ancu aduprà u viaghju curretta da a costa à Ogunquit bella, chì sarà abbastanza busy quellu weekend.

Visità u situ Webcam Portland Maine per più infurmazioni nantu à a zona, è ancu di i siti di i publicazioni New England GLBT cum'è Boston Spirit Magazine, u Rainbow Times è u Windows Bay. Inoltre, essere assicuratevi di piglià un ochju à a prima traversa GLBT di l'associazione turistica ufficiale di a cità, u Cuncursu di Portland Maine Convention and Visitors.