Casa di Bruce Lee in Hong Kong è u Museu

Ciò chì succidia cù u Prudutti Bruce Lee Museum in Hong Kong

A di ghjugnu di u 2011, u prughjettu di u museu Bruce Lee hà statu annullatu per una disputa entre u guvernu è u patrone di u bastimentu annantu à a dimensione è a scala di u museu

A casa di Bruce Lee in Hong Kong hè statu stata data d'ottene appruvazioni per fà un museu dopu una lotta per salvarle l'edifici da l'arti marziali stele legione di fanali.

A fanne di Bruce Lee hà spessu sensu chì u guvernu di u Hong Kong hà fattu pocu à glurificà un omu chì pò esce da u figliolu più famosu di a cità.

A parti di una statua nantu à l'Avenue d'Astérix, ùn sò micca altri partiti ufficiali per i fanali di vedà, ma ancu parechji studi di marziali di u Hong Kong offeranu Bruce Lee Wing Chun classes . A casa di Bruce Lee in Hong Kong hè diventatu un museu à a vita estrema. Un muvimentu chì sò longu adduvutu.

Situatu in Kowloon Tong à 41 Cumberland Road, a mansione 5'700 pittore era quandu a stile passava l'ultimi anni di a so vita, prima di a so morti prematureta in 1973. Dopu à a so morte, l'edificu passò u tempu com'è Hotel d'Amore, induve chjenu sò allughjenu à l'ora, prima di compra per u bilionaire Yu Pang-lin. U bilcreddante hà datu u custruzzione à l'autorità di cità per installà un museu.

Detunìculi concreti nantu à i piani per u museu sò sempre emerditi, ma u studiu di Lee hà riaccabbutu, cum'è a so sala di furmazione, cumpresa una scelta d'arme di u maritalu. L'altri piantazioni sò stati sutturati per un filmu è un locu di l'arti marziali per incuraghjenu l'studiu di Wing Chun, u sistema di Lee di l'arti marziali.

Un marcu di u tempu di u museu hè sempre stabilitu, ma quandu sò stati pianta in opera in Hong Kong, tendenu à a furmazione cun quessa rapidità. Cridendu chì, in dui anni, M. Fists of Fury hà da u so museu.

Stay tuned to About Hong Kong per più dati in spazii.