Cattedrale di Vilnius

Cattedrale di Vilnius era una volta parte di u Castellu di Gediminas è seguita per esse un ricordiu di cumu u complexu storicu hà vistu in i tempi di i ducumenti lituani è induve i so strutturi difensi sò stati situati in Vilnius. A so facciata neoclàssica, creata da l'architettu Laurynas Gucevičius, si trova grande colonnes è sculture di i quattru Evangelisti. In u tufu stà quattru sculture: una di St

Casimir, unu di San Stanislas, è una di Santa Helena chì presa una croce d'oru. U simbulu eleganti di Vilnius hè accumpagnatu da un campanile di libertà chì ghjera una parte di e furtificazioni di u casteddu è e marche di u fiume di Vilia. Hè una di l'imprese visti di Vilnius!

Cattedrale di Vilnius hè liberu per entra. Se l'entrée principal chì face a Gediminas Prospect hè chjusa, utilizate a rivière face à u sudu. Sfurtunatamente, l'internu di a catedrale cuntinueghja di purtassi a cicatrizazione di u regnu soviitu è ​​ùn resta pocu unadorned. In i tempi Sovietsi, era usatu cum'è una galería di stampa, i so capigliuli chjusu per almacenà. Parechji di i so decoru interni fù distruttu è ùn sò micca stati restaurati. In ogni casu, i visitori puderanu tastà a spiaggia è a qualità assuluta di a catedrale si chjuccianu l'attinzioni à un pocu punti d'interessu impurtanti.

A capella più bella di a Cattedrale di Vilnius hè quellu dedicatu à San

Casimiro, u patronu di Lituania. A sta capedda barocca cuntene freschissimi rapprisentanu a vita di u santu è ancu cù l'altri decorazioni ligati à u principale saint. Natu à u reali, Casimir fu dedicatu à vive una vita casta è pietosa. Casimir fu canonizatu in a Cattedrale di Vilnius è a capella, off è in onore, hà serve com'è postu di restu per i so restani.

A Sapiega Madonna, chì brilla contru un fondo d'oru è ponja una Santa Maria chì hà fattu faccia Santa Maria chì hè sottu Cristu sottu una festa di l'anghjuli, hè una impurtante figura religiosa di Lituana è hè statu creditu cù parechji miraculi. Una volta cola à a Chiesa di San Micheli, induve u museu di u Patrimoniu di l'Eglise hè oghji stallatu, chì hè stata fundata da i membri di a so sapienta Sapiega. A Sapiega Madonna hà evitata danni è distruzzioni during l'occupazione sovietica è hè issa in mostra in a so propia capella in a Cattedrale di Vilnius.

A cattidrali hè stata di custruisce nantu à un situ sanu di u tempiu paganu. Invece chì a prima casa cristiana di cultu apparevuta in u 13u seculu sottu u Re Mindaugas, u situ ùn pò micca esse dedicatu continuamente à a fede cristiana per u patrimoniu pagu di u Lituanu. Cattedrale di Vilnius ferma assai diffirenti da l'iterazioni avanzati, ancu s'ellu si identificò u so core è di e renovazioni successivi è addizzioni. A cattidrali hà suffertu incensione, inundazioni è danni di l'invaders in a so longa storia.

Una visita a catacumbes, accessibile cù una guida, svilò i segretari strutturali di a cattidrali. Un locu di funebri per i pezzi più impurtanti, cumprese Barbora Razvilaite, una di e donne più amami storii di Lituania, a catedrale stands in un cimiteru built in.

Quandu Vilnius inundatu à u principiu di u XXu seculu, a catedrale hà patitu tantu danu chì era necessariu per i sperimentali per entra à e catacumbes è rinfurzà a basa. Quandu l'architetti è i archeologi cuntenenu in queste locu di u restore, salvavanu ciò chì puderanu è creà passini chì sò issa utilizati per i viaghji. Un pezzu anticu, ben conservatu in una stanza cambiata è visibile solu per a rifarenza, a tumba reale, è i capelli culturale di a cattidone pò esse vistu.

A cattidra di Vilnius hè apertu da 7 ore à 7 ore da ogni ghjornu cù a massa attuale à intervalli regularmenti i domenichi. A Missa hè ancu aduprata à 5:30 pm di u venerdu. I Concerti sò ancu in u catedrale. A più infurmazione pò esse truvata in u situ web di a cattidera, www.katedra.lt