Celebra u ghjornu in Europa

Dia di tutti Santi, Paganismu Medievale, è più

Se pensate chì Halloween ghjè una festa americana, avete da esse in male. L'auropei ghjustificanu celebre Halloween. In fatti, se digià basta attraversu l'annali di a storia pagana, pare chì l'uccidinamentu di l'Halloween hà avutu i so radici in u Vecchiu Munnu. I risultati di combine l'antica Feralia romana, cummurendu u passaghju di i morti, cù u Samhain Celtic, facenu parirate com'è Halloween com'è sapemu oghje pò esse mudatu da l'Europa à i Stati Uniti cù l'immigranti Irlandesi.

A storia di u Halloween

U Halloween ùn hà micca pigliatu a so forma prisente finu à chì Ghjuvanni hè statu dichjaratu da u papa Gregoriu IV per rimpiazzà u festival paganu tradiziunale. Quandu l'influenza di u Cristianesimu spluta in tuttu l'Europa in u Medievu, u novu festighjate hè struitu cù i riti cungregati cungregati cungregati. Duranti a sta transizzione culturale, a notte prima di u Santu Santu di u Santu Santu, è a ghjente cuminciò a porta à dumanda à l'alimentazione (o "cakes d'ànima") per alimentà i poviri.

U festivale hè stata trasfurmata quandu i colonisti in l'Amérizii cumprà cù e celebramentu di vittoria nativi nativistichi chì includeu storii nantu à i morti è di u travagliu di ogni tipu. Questi festazioni eranu cimentati in parte di u vacanze mentre chì parechji immigrati europei vèninu à u Novu Munnu, chì purtanu cumu a tradizione di l'Europa.

Festività di Halloween annantu à l'Europa

Ancu si u Halloween ùn si celebra cum'è prupizienti cum'è in i Stati Uniti, parechji paesi europei anu a so manera unica di marcà l'attività spookiest di vacanze.

Eccu alcuni festività lucali si pò stà à truvà in Europa u 31 ottobre:

Inghilterra

Escocia

Francia

italia

Transilvania