Celebrazioni di u ghjornu in Inghilterra

Hè u tempu di l'annu Quandu l'English Sì u so capeddu

Da maghju hè questu u mese bonu di l'annu in Inghilterra. Quandu Guinevere canta nantu à maghju in Lerner è in Camelot di Loewe, puderia esse cuminciannu a prazia di i festivals pagani è i tradizioni antichi, celebrendu u ghjocu di credendu, chì cuntinua finu à questu ghjornu.

"Tra la! Hè maiò!
U lusty month of May!
Ddu beddu mesi ad ogni ghjornu
Blissfully astray. "

Prima di u Maiaru di u ghjornu s'hè intricatu cù una pulitica di l'armata internaziunali di u sopra, hè assuciatu à tuttu l'Inghilterra, cun tuttu ciò fertile, verde è succoso.

Mentre chì ghjè spessu cume una grande protesta di marchesi chì sustegnu l'attuali currente di urgente causa in i cità più grande, in i paesi più chjuchi di l'Inghilterra, in particulari quelli di u sudu è u suduvestu, hè un tempu per fendu i capelli è celebrendu e forzi primichi di a vita.

Dancing on Rude Man

U mese di principià u ghjornu à u 1 di maghju in Cerne Abbas, un picculu paese à nordu di Dorchester in Dorset, quandu u Wessex Morris Men, cù parechji novi agers, neopagani è altre tipu mistico, sopra à u Cerne Abbas Giant, postu più suggerenti. (In u 2018, u danciu di Morris cumincià à 5:15 a maghju di ghjornu di u ghjornu. U giant hè qualchì tempu chjamatu U Rude Man. A prucissiò di celebranti in ballu davanti à u paese chì, à 7 am, hè più di ballu in u Quandu seguitavanu l'altru purtellu à u pub. Per uniscinu, trovi u picculu paese, ghjustu di l'A352 è simu seguitu l'affullanza. Vedi un video di l'avvenimentu.

Celebrating the Day of May in Oxford

U ghjornu di May hè diventata trà l'immensa pupulazione studienta di Oxford si vultatu centu anni. Tuttu u principiu di a notte prima cù partiti, some privati, alcuni in pubs è i clubs. U più grande hè di solitu una festa in a parti aperta in Port Meadow, una zona chì hè statu parcu è terre cumuni da u Medievu.

Dancing, per quelli chì anu a stamina per questu, passa in ogni notte.

Just before dawn u 1 di maghju, i ballaturi di Morris, cù e so campane è cilesti, ballanu in u ghjornu è a ghjente stalla in l'area around Magdalen (pronounced maudlin ) Bridge. À quell'èpuca, era una tradizione di pupi chì salta da u ponte versu u fiumu Cherwell. Ma u fiumu hè solu sei mette in fondu è, dopu parechje ferite, u ponte era chjusu.

Aghjunghjendu à u ponte pianu prima di un bonu locu: À u mare, i coro di Magdalen College, un coru di i corelli inglesi tradiziunali, canti un Himmo Eucaristia Medievale da a torre di a culleghja è a folla hè stata raptada. Qualcosa ùn sapendu quandu a tradizione di a Mañana in matina principia, ma ci sò registri di questu da u 1600. U seguenti u cantu, i campani di a Grande Torre abbinenu a cità per uns 20 minuti.

Infine, l'oghje sottu (è prubblicu tistatu), a ghjente sparghje di parechji picculi è pezzi di ghjochi, altri à i diversi pubs d'Oxford chì anu pussibuli licenzii privati ​​à apertura tempi di u ghjornu.

Traduttori tradiziunali di Mai

I villagni in tutta l'Inghilterra sò e so proprie tradiziunali di u ghjornu di u mesi di u maghju, spessu custruciutu nantu à e balli di Maypole, l'omu moris, a curuna di una Regina di u maghju è i misteri di l'omu verduzale o à Jack-in-the-Green, un anticu spiritu boscale.

In A Mind

L'infurmazione di Maypoles è di celebrazione di u Dia di Maiu hè spessu mantinutu da i vuluntarii lucali è i siti chì sò pocu pianu actualizatu. Hè una bona idea di utilizà i dati di contactu chì eppellinu à duverà cuntrollà in locu è tempi.