Charlotte Sting (WNBA)

Pro Basketball di donna cerca n'assunimentu, fallimentu in a Queen City

A Sting Charlotte era a contraparte di a WNBA in a cumpagnia di Charlotte NBA in u mumentu, u Hornets. Cum'è unu di i membri fundatori di a WNBA, u squadra iniziu in u 1997 è ghjucassi à u 2007, quandu se doblegà dopu un tentativu successu di passà à Kansas City.

Storia

The Sting seria qualificatu per a spettaculazioni in a WNBA in a so stagione inaugurale, ma si pèrdite in a prima volta à l'eventuale campione, Houston.

U sicondu annu avè vistu u stessu risultatu, cù u Sting chì facenu turnà à a listessa playoff, ma di novu pèrdite in a prima volta à u eventuale champion Houston. A quinta stravaganza di Charlotte, WNBA, vede u gruppu cadutu à u so scarsu maiò (15-17), ma ancu acquistà un quartieru di disputenzione è una prima vittoria prima di vultà prima di cangiari à a Libertà New York. Charlotte miss missu u playoff per a prima volta in u 2000, ma ritorna in u 2001. U 2001 a squadra principia a stagione abysmally, perde 10 di i so primi 11 partiti. Ma a squadra si mette nantu à una lenza incredibile dopu chì, perde solu 4 partiti più, finisci cù un 18-14 recita. Avà scrittu à qualificate per a spettacoli sicondu a chjesa di u 4. Circundendu u momentu, u Sting chjome u numaru 1 cunfunditu Cleveland Rockers in a prima volta, dopu u numiru 2 missa in New York Liberty in u sicondu, cunfundendu ogni in 3 partiti. A squadra era in a Finale WNBA per a prima volta in a so storia.

L'incredibuli correzione era persa, ma quandu, u Sting era spustatu da i Sparks di u San Angelo in dui ghjoculi.

U squadra riturnava à i spettacoli in u 2002, ma ùn avete vede ancu una altra perdita di u playoff, prima volta à i Mistiti di Washington.

In u 2002, u Charlotte Hornets partiri da a cità per New Orleans, ma u Sting ùn l'accumpagna micca.

Anu ghjucassi una stazzione senza un parente maschile prima di l'NBA, attribuitu à Charlotte una nova franchizia, u Charlotte Bobcats. Pocu dopu l'Auditoriu Internaziunale di Televisione CEO Bob Johnson fu annunatu cum'è u novu pruprietariu di a nova franchising Bobcats, hà compru u Sting. U squadra adattate i so culori di u viulente è di u focu di i Tavullia à l'aranciu è u blu per fassi cù u so fratellu. Pruprietà cunsiderate cambià u Sting nome per riflettà a so partenarià cù i Bobcats, ma pocu dopu l'annunziendu novi culuriti, un novu logò hè statu introdutu - u listinu ghjurnalettu in hornet femminile, solu cù culori updated. U monicu di "Sting" si stalla.

In u 2003 vi vede una altra volta di u playoff di primu ghjornu à a squadra, sta volta à e mani di u Sun Connecticut. 2004, 2005 è 2006 tutti seranu anni aspetti per u Sting, cumu si missu i spettaculi all three anni. Dopu pubblicatu un ligame 6-28 in 2005, u squadru pruvatu à inject life in u squaditore chjamatu Charlotte Basketball Muggsy Bogues com'è novu entrenatore in capu. Ancu se a squadra era mostra signa di mellura, 2006 seria u so ultimu annu in a WNBA.

A causa di l'assistenza dimascente è l'inguernu, u so patronu Bob Johnson rinfriscenu lu cuntrollu di l'squadra di a liga.

Un muvimentu in Kansas City hè stata pruvatu, ma si falliu i funderii. A squadra alluntanata in u 2007, è ogni ghjocu era spartutu à altri squadre.