Ciò à vede à u Palazzu Ducale à Venise

U Palazzu Ducale , also known as the Palazzo Ducale, hè unu di i più famosi edifizii in Venise. Situata nantu à a grandi piazza San Marco , u palazzu era a casa di u Doge (reguli di Veneza) è a sedie di u putere per a Repubblica Veneziana, chì durava più di 1,000 anni. Oghje, u Palazzu Ducale hè unu di i musei must see.

Qualchese edifichiu digià d'esse chjamatu palazzu deve esse lavu, è u Palazzu Ducale hè particularmente adornata.

Da u so stile esterno, decoru in un stile gisèticu cù un pzaticu apertu, un balcuni di second floor è u brick sticcheddu, in l'internu di grandi escali, torri da u soffiu, è i muri freschi, u Palazzu Ducale hè una vista per vede è ghjente . In più di una casa per u Doge è di un locu per i dignità è di l'amministratori veneziani, u Palazzu Ducale cuntene ancu e prisione di a Repubblica, alcune di quale accessu via uno di i ponti più famosi di Venezia: u Ponte di i Suspiri.

Un visitore pò avà ottinatu l'admirazione in tutti i pittura, statua è l'architettura di u Palazzu di Doge, perchè e seguenti sò l'altitudine di una visita per u Palazzu Ducale.

Ciò chì vede in l'Esternu è u pianu di u Palazzu Ducale

Arcuni statale di Filippo Schedule: L'architettu capu di u Palazzu Ducale era l'averebbi sottu a arcadiu apertu chì define l'esterno di u palazzu di u palazzu.

Era ancu rispunzabili di designà arcuni sculture arcade, chì "Noah's Drunkenness", depicatu à a cantina di a facciata di u sud è tondos alegorii (virselli) di Venetia nantu à sette arcade di fronte à a Piazzetta.

Porta di a carta: Cumpulatu in u 1438, a «Porta di carta» hè una porta di l'entrata trà u Palazzu Ducale è a Basilica di San Marco .

L'architettu Bartolomeu Buon hà sbagliatu a porta cù sprigghi, trefileri stampati è sti miridiusi, cumpresu unu di u lione à l'alatu (u simbulu di Venezia); a porta hè un magnificu esempiu di l'architettu Goticu di l'architettura. Li tiurii quantu perchè u portale fù dettu "a porta di carta" sò chì o l'archivi statali sò stati quessi o questa era a porta chì i mandati scritte à u guvernu sò stati sottumessi.

Archu di Foscari : À l'altrò di a Porta di a carta, hè l'Archu Foscari, un bonu arcu triunfante cù spiaggia è stati goti, include sculture d'Adamu è Eve da l'artista Antonio Rizzo. Rizzo hà ancu pruggittatu u palazzu di palazzu d'altru rinimentue.

Scala dei Giganti: Questa grandi escaliera porta à u pianu principalu di u Palazzu Ducale. Hè cusì chjamata perchè u cima di l'Scalinna di i Giants hè flanqueada di stati di i dii Marte è Neptune.

Scala d'Oro: U travagliu nantu à a "escaliera d'oru", chì hè stata adatta cù un tufu stuccu, hè stata fatta in u 1530 è hè stata completa in 1559. L'Scala d'Oro hè stata custruita per furnisce una grandi entrata per dignità chì visitava i staterooms nantu à i sulari superiore di u Palazzu Ducale.

U Museo dell'Opera: U museu di u Palazzu Doge, chì accumenza da Scala d'Oro, mostra i capitali originali da l'arcade di u 14 ° secondu di u palazzu è ancu altri elementi di l'architettu di i primi incarnazioni di u palazzu.

I Prisconi: Known as I Pozzi (i pani), i celi di presidi in paduli è iri di u Palazzu Ducale sò stati nantu à u pianore. Quandu era determinatu, à a fini di u XVI secolo, chì ci eranu più crescita di prisión, u guvernu venevirtu principia a custruzzione in un novu edificiu chjamatu Prigioni Nuove (New Prisons). U famosu ponte di i Suspiti hè stata custruita in un passaghju trà u palazzu è a prisión è hè accettata da via a Sala del Maggior Consiglio nantu à u second floor.

Cosa vede nantu à a seconda stanza di u Palazzu Ducale

I Appartamenti di Doge : L'antica residenza di u Ducru tira parechji documenti in u sicondu pianu di u palazzu. Questi chjuti cuntenenu soprappiti speciali adatti è chimmi, è cuntenenu ancu a reta stampa di u Palazzu Ducale, chì include paintti spettaculèvuli di u lione icònicu di San

Marcu e pittura di Titian è di Giovanni Bellini.

A Sala di u Maggior Consiglio: Quì hè u grande salottu induve u Gran Concilio, un corpu di votu in elettu di tutti i nobili di almenu 25 anni di età, si cunghjuntanu. Questa stanza fù distruttu tutta di u focu in u 1577, ma era rifughjatu cù prudutti di u 1578 è u 1594. Hè un grandilocu untuffu incridibile, chì hà pane chì facenu i glorias di a Repubblica Veneziana, è e pareti sò dipinti cù ritratti di i Dogi è di frescoes da i gustu di Tintoretto, Veronese è Bella.

A Sala dello Scrutinio: Questa seconda grande stanza in u sicondu pianu di u Palazzu Ducale era una sala di cuntrollu di votu è ancu un salottu di a sala. Comu a Sala di u Maggior Consiglio, cuntene un inginuamentu superiore, cumpresu un tagliu carvedu è dipinto, è enormi pittura di e battini maritimi venecianu nantu à i muri.

Ciò à Scopre à u Tercera Tana di u Palazzu Doge

A Sala del Collegio: U gabinet di a Repubblica Venetica si ncuntrava in questa stanza, chì ghjè prisentiu u tronu di Doge, un tettu elaboratu cù quadri di Veronese, è parechje intellettutu cù i pittori famosi da Tintoretto. U repertoriu di l'artu Inglallu John Ruskin hà dettu di sta stanza chì nisuna altra stanza in u palazzu di Doge permettenu un visitore per "entra cusì in u core di Venezia".

A Sala del Senato: u Senatu di a Republica di Venise hà scontru in questa grande grandària. L'opere di Tintoretto u decoru u suffittu è di dui grandi fassati nantu à i muri, aiutaru li Senaturi anu seguitu u tempu di tempu mentre li stanu à un discorsu à i so culleghi.

A Sala del Consiglio dei Dieci: U cunigulu di Ten hè un serviziu spiunale chì s'hè stabilitu in u 1310, dopu chì hà sappiutu chì Doge Falier era conspirando per rimbarsà u guvernu. U Cunsigliu si hè scontru in questu stagatu per custudiscia di l'altri rami di u guvernu (leghjendendu u vostru messaghju entrali è saliu, per esempiu). U travagliu di Veronese aghjustò u suffittu è ci hè un grande pittura di "Neptune Bestowing Gifts on Venice" di Tiepolo.