Cosa vede à a Basilica di San Marco

Must-See Art and Artifacts in Basilica San Marco in Venice

Cù i so funzioni architettonichi varietà, cumprese cinciche cume, torrette, colonne multicolorale è mosaici spumanti, a basilica di San Marco in Venise hè una casetta di ghjuve di un edifore intimu è fora. In lìattu cù u Palazzu Ducale , a Basilica San Marco hè u focu ornamentali di Piazza San Marco è una di l'attraversu visità di Venezia .

A custruzzione annantu à a basilica di San Marco principia à a mità di u seculu IX secondu Venezia hè stata una state marina forte chì era a Repubblica di Venezia.

A cresia attuale, cumpletu entre i 11 è sèculu 13, incorpora elementi di designu da l'articuli romànicu, gòticu è bizantinu, tutti quelli dà St Mark's in un visu viscuile.

Per una visita guidata di u gruppu di a Basìlica, a Piazza di San Marco è u Palazzu di Doge u libru in u Pianu di u Passatu da Select Italy .

Ciò chì vede in l'Esternu di a Basilica di San Marco

U primu vistimentu di l'esterno ornamentale di a Basilica San Marco pò esse abbandonatu, sopratuttu se avvicina da a so entrata principali (a so fachada occidentali). Colonne, cupola, statua è toccu d'oru in i so portali decorati è in e tanti torreti di a chjesa vie per l'attenzione di l'espectador. Eccu alcuni di i funzioni esterni principale per fighjate per:

Columnes di culore: Columnas de marmo di parechji toni è mudelli prisutti in colonnade doppiu dedianu a facciata di San Marco. Sò columbi sò urighjini di tutte u Mediterraniu orientale, induve a Ripublica di Veneza demustrava durante seculi.

Main Portal: U portali cintrali di a basilica hè custituita da trè archi chì contanu a storia di l'architetti di a chjesa. L'archiviu internu hè Bizantinu è si prisenta reliefi di a flora è a fauna. L'architettu di l'architettu Goticu è Romicu conta allegrozzi di i mesi è virtù. È l'arcu estremu hè sculpitu cù rapprisentazione di ognunu di i cunghju di Venezia.

U mosaicu di "U Last Judgment" sopra u portal fù aghjuntu in 1836.

Facciata Sud: A facciata di l'oghje hè quellu chì u visitatori viaghjanu prima à vultà in Venise in barca. Si ponu dettu quì sò dui chjosi di chjusa presumintati da una chjesa in Constantinopuli chì sò stati saccheggiati durante a Quarta crocifata è una sculture di purgomedia di u seculu sèculu - I Tetrarca - chì riclamanu i quattru reguli cumuni di l'Imperu Rumanu.

Mosaico di Porta di Sant'Alipio: Questu hè u solu mosaicu suvièticu di u 13u seculu in l'esterno di a basilica. Situatu à l'intrata septentrionale di San Marco, u mosaico brillanti hà narra a storia di u trasferimentu di e reliie di San Marco à a Basilica San Marco.

A voir à l'internu di a Basilica di San Marco

Mosaicos interni: e quattru cupulare di San Marcos sò adurnati di mosaicos bizantini espectaculares, chì datanu di u 11 à u 13 seculu. I mosaici di duminica palesa "A creazione" (in a narthex); "L'Ascenze" (cupola cintrali); "U Pentecostu" (cupola occidintali); "Vita di San Giovannino" (duminiu di u duminiu); è "Saint Leonard", chì includenu ancu i Santi Nicolau, Blaise, è Clement (curu sulariu). Mosaicos fabulosamenti ricchi anu dettu l'abside, chœur, è e chapeli multipli.

U Tombeau de Saint Mark: Rèdici è parte di u corpu di San Marcosu sò intarrati in a so tombia nantu à l'altare maiò.

U battistero: À a diritta di u locu, u baptisteriumu ricentamente ornamentatu hè stata fatta in u principiu di u 14u seculu. Sceni illustrati in i Mosaicos Battista includenu a zitiddina di Cristu è a vita di Jean-Baptiste.

Icustostasi: Cumunu à e chjese bizantinu, sta schermu di marmurina (partizioni chì separa u laciale di altare altu) hè fatta di marmurìa pulicurare preziosa è hè cumposta cun un crucifixu grande è stati di l'apòstuli datanu di u finale u 14e seculu.

U Pala d'Oro: U retabilu d'oru, incrusciatu di ghjuvellata, hè stata cumissionata in u 976 è cumpiita in u 1342. U palesa a vita di Cristu è averanu plates illustrali l'Empress Irene, a Virgine Maria è Doge Ordelaffo Falier (chì anu a so gustativa originale) di l'imperatore John Comnenu cambiò in un ritrattu di ellu stessu). Hà dumandatu extra.

L'Ogia: Tughjenu da i Cruciati, cumprese i joies, reliquaries, è l'arti Bizantinu è islamicu sò guardatu in l'Oguri, una seria di stanzi antichi trà a basilica è u Palazzu du Ducatu. Hà dumandatu extra.

Museo di San Marco

U Museo di San Marco, accede à u scaluni da u pianu di a basilica, pussedi pareti persiani, liturgii, fragaghji di mosaici, tapizzi è altre tesori isulani. Ma più importantu, i cavalli di bronzu di San Marco chì anu obtatu da Constantinopuli durante a Quarta Croazia, sò stati in u museu. Hà dumandatu extra.

Visitor Information per a Basilica di San Marco

Nota di l'editore: Stu articulu hè aghjurnatu da Martha Bakerjian