Côté Vermeille sur la costa orientale di u Mediterraniu

Stretch of Catalan Beach hè Accent Spanish Undiscovered Spanish

I visi grandi di u Côté Vermeille anu inspiratu unepochi di l'artisti più famusi mundiali, anu fattu, anu sviluppatu un stilu sanu di pittura. Hè facilitu per vede perchè.

Quand'ellu si stendanu à unu di parechje altare, u Meditarraniu chjude à quale sottumessi, interrompeu da e chjappi. I vigneti steeply sottoposti di u vignetu speckle u paisaghju è abbuassoce a costa. A spiegata spiega di Spagna pò esse spotted just to the south.

Situazione Centrale di Cote Vermeille

A "costa di vermilion" hè u trampulente ideale per a sperimentazione di dui rigioni, i Pirinei è u Mediterraniu. Hè un mperu minuti da a Costa Brava d'Espagne è un brevi di drive à Perpignan è di Barcellona.

Stu stretchu di costa cumprendi una villa di fruntiera incantevine, ruines di u casteddu, infinitu alloghju à l'altezza, una cucina delightable, vini fabulosi è, sicuru, unipochi di paisaghji più stradale.

Unescu di Rizzi di Côté Vermeille

A diversità di a rivazza turistica di Turismu à l'Orienti, i villaggi incantevuli di u Côté Vermeille seguitanu delightfully undiscovered. Eppuru chì i platti ponu accade durante u summu summuru di l'estiu, hè raru di scontri visitori stranieri in questa distinu di Francia.

A Côté Vermeille fette una strada viulente è pittoresca trà Argelès-sur-Mer, una citadina famosa cità costa in u persunale di u nord, à Cerbère, un pittore penitente di e villaggio bordatu cù l'edifizii corsi di culore di dolci dolci di amarantu, rosa è aquamarine.

U stretch cerca di 15 chilometri è pò durà solu una settimana di manca à pocu di ora.

Ni Francia, nè Spagna, hè Catalu

À volta, Côté Vermeille sèntinu più com'è Spagna di Francia. L'ori spagnoli sò a norma, cù lunghi fini è cene. In fattu, in un sensu ùn sò micca più in Francia, è ùn hè micca veramente in Spagna.

Questu hè u core di a Catalunya, un enclave culturale chì hà cambiatu mani trà i dui paesi annantu à l'anni. Ma quantu pussedi culpiscenu a tarra chì occupanu, u populu Catalanu fermanu fermamente indipendenti è piglianu un enormu orgogliu di a so cultura è di vita.

Diversi Sightseeing, Aventure è Tastes

Malgradu u so mudellu compitu, u spaziu hè amazingly diverse. Pretti Coullioure, u paradisu di l'amori d'arti, era u locu di nascita di u Fauvismu, chì hè statu di a vita cù i pitturi salati è brillanti di Henri Matisse di u paesi.

Argelès hè una maraviglia di scadenza per e famìglie, cù una spiaghja di spiaghja di mare bedda cù campeghji dinò di mare è cafè chjudi.

Questu hè u paese di vinu seriu, puru, u turf di u rinu di u rossu di Collioure è di Banyuls vin doux . Banyuls, prima fatta da i Cavaleri Templari crocifissinu in u Medievu, hà diventatu pupularità quandu era usata com'è vinu sacramentale in i chjese in tuttu Francia.

Truvarete una ricchezza di attrazioni storichi in questa scena geugrafica chì varieghja da i megalitichi preistorichi à i relitti antichi greci à i tesori architettoniali di u seculu XIX.

Attenti outdoor include: trekking, cycling, scuba diving e vela. Una prisenza privata sottuvanza, u Réserve Naturelle Marine de Cerbère-Banyuls-sur-Mer, offre un paradisu à a vita marina è à l'attività à i so observatori umani.

Questu hè un locu per savorà a vita lenta è dolce. Diffegghjenu ghjorni sughjetti in a spiaggia. Pigliate parechje longu à a spiaggia. Indulge in un pranzu multiculu tardi di incredibile alimenta.

Edita da Maria Anne Evans

L'itinerariu di a Costa Vermeille accumincia pocu minuti di fora di Perpignà in Argelès-sur-Mer, venti a ventu in u sudu per i paesi, passendu sopra impressioni è sopra viaghji scritti, culminati in Cerbère bè à ghjustu vicinu à a Spagna.

Life's a beach

L'Argelès-sur-Mer hè a cità più bella di a spiaggia cù a pizza è i venditi chì vende mercanevi di a marina è una spiaghja aria. Hè u strettu di spiaggia in tuttu u dipartimentu Pirenei-Orientali .

Allora volta, hè tantu più ca una cità di a spiaggia.

A cità è u so area immediata ùn si preveni micca menu di quattru châteaux è di dui nature preserves. A Cattedrale di Notre-Dame-dels-Prats data di u 14 è 17 seculu. I so dolmeni, o ossuary di petra, sò reliquii da circa à u primu o segon milleniu BCE.

Argelès hè un magnetu per campers, cù numerosi campi di u campu di a stella di ioghi di quattru stanzi, a più prisenti nantu à i piscatorii, i ristorante in u locu, i bars è i terni. U slogan di a cità: "In Méditerranée, les Pyrénées ont une plage", dice solu: "In a Mediteranean, i Pirinei anu una spiaggia".

Art imitates Collioure

Per ogni art lover, l'attrattu paesi di Collioure hè un must. Matisse hà visitatu à l'altru durante u puntu di u so cursu è hè stata inspirada è rivitalizzata per u paisaghji bellu. Hè facilu imaginate quandu. A piccula cità, cù i so teulei ocher è u casteddu à u bordu di a spiaggia, hè sempre endemista charming.

I so pitture vivu chjave un novu artu di movimentu, Fauvismu, chì attrae à l'altri artisti-Matisse, Picasso è Chagall trà elle à questa petite cità. Anu fora in a barra di l'Hôtel-Restaurant les Templiers, chì dàvana cum'è museu di l'arte issa, ma puderete ancu stà.

U paese hè riccu cù musei arti è di galerie, u più chjubu hè u Chemin du Fauvisme .

À questu museu apertu un'altra, seguite u percorsu per truvà replichi di opere fauvisti pubblicati in u spice induve eranu pinti.

Dive right in

Port Vendres hè una cità portuali, un epicentre di l'attività aquatica cum'è scuba diving, snorkeling, pesca, windsurfing e boating. Hè un postu di monumenti dignificanti, cumpresu un obelisco, parechji siti storichi forte è un faro chì pare com'è una scultura moderna.

I matinadi da u sabbatu, u paesaghju chjappà à a vita cù u so mercatu sedimentu cù produzzione, spicializazioni catalani è spezia cume di colore cù paleta d'artista. I vignetti si passanu sopra à u paese in i colti sopra.

Terra di u vinu è u meli

Banyuls-sur-Mer hè u paese di vinu di quintaesi in una stringa di destinazioni di vinu Côte Vermeille. Ci sò numerosi vignaghjoli per vultà è degasti - ùn ponu truvà un spaziu induve u vignetu ùn sò micca visibili in a distanza.

U so marina, à l'ultimu portu meridiore prima di l'Spagna, hè un centru d'attività. L'aquarium questu quì hè data di u 19u seculu. Passendu in u stretta Allées Maillol per truvà artisti lucali attualmente e so articuli. L'església di La Salette, un edificio pintorescu chì pareva più spagnolu chì francese, suprana Banyuls. Ci vò à visitaru solu per a splendida vista panoramica di u paese, u mare è di a muntagna.

"U fini di u mondu"

Pocu vittime francese exhibenu i curnici catalani viventi cum'è Cerbère. L'ultima cità di Côte Vermeille prima di vultà à l'Spagna (pocu minuti), hè cum'è un tile di a vita, cù i so barche di culore di ciuri è i centri-ville.

Cerbère hè unu di i paràmetri più belli di u mondu per passeghji è camali, è l'uffiëëtoriu turisticu di a cità pò furnisce quatre guided tours caminate guidate chì partianu da u cori di u paesi.

L'ultima volta prima di l'ingressu à a Spagna hè u fossu solcu di Cap Cerbère, chjamatu "le phare du bout du monde" - "u faro à a fine di u mondu". Cammendu à u bordu di u scogliu, senza nunda, ma u mari si stende à l'orizzonte, guasi crèdenu.

Publicatu cun autorizazione di France Magazine, featured in this list of Top France Magazines.

Edita da Maria Anne Evans