Crìtica: Merrell Vertis Ventilator Hiking Shoe

Una bella littura di u ghjuvellu per sendeisme

I cavalli excursionisti occupanu una pusizione interessanti in u mercatu di calza d'acque. Anu sò urdinate per quelli chì caminanu in cundizioni in tutte e sicondu, in pezzi troppu aspra per i calzarii più ligne ma ùn es necessariu un sustegnu tutale di l'ankle d'una bota più pesante.

In i tempura ricenti, aghju avutu bisognu à esse bisognu di stu tipu di cosa. Aghju passatu parti o tutte e trè rotulazioni di Camino di Santiago in Spagna, circa à milla mila all told.

Mentre chì ogni caminu hà statu unicu in u so modu, tutti quattru sughjorni o simane in piste di terra, strade strade e roche.

Prima di a prima camminata da Granada à Còrdova , aghju passatu un pezzu in una magazzina aperta un'altra è si stalla nantu à un paru di Merrell Vertis Ventilator mudelli di camminanti. Pusarà più di sei centu milla di caminari dopu, l'aghju avutu i purgà, è prontamente hà acquistatu pare pare.

Dopu avè esse distrughjtu u sicondu paru ancu, aghju passatu moltu tempu cù questu mudellu particulare di scarpa. Eccu a mo spirimintà in dettu.

Cumpagnia Fisica

I verticelli di u Vertis sò un capigliu supranate chì permettenu l'aria di circulate mentre chì stilla una membrana interna à resistenza à l'aiutu per aiutà i piedi secchi.

A resistenza di l'acqua hè bonita, ma hè solu utile à fretà i vostri pezzi d'estremera di a chjuchezza, caleffii scardu o similari. Tandu i calzetti ùn anu micca più in l'altitudine di l'ankle, l'acqua pò ancu vende in a cima raziamente facilmente.

Aviu avutu avutu un minimu di ghjornu di piova di solidu in tutti i camini longu ch'e aghju fattu, è di u tempu fughjutu in u mo ostinu, i me calzoni è i calzini eranu sempri assai sughjetti. Sè avete bisognu à chjappu, ùn sò micca a scelta bona.

A sola hè dura è grippy, ma micca particularmente gruesu. Li gattivi di ghiglie di gomma sò definitumente un toccu utile, è ci hè un padding suffirenu à volta di a spalle, i lati è a lingua di u calzadori per assorverle bumps è colpi.

I sò sapori particulari eranu un corru marroni chiaru senza fine, ideali per camminà duranti a terra è u fangu all day.

Pruvenzii Prughjetti Reale

Aghju scanzatu i pezzi in parechje settimani dopu avè campatu nantu à u mo primu Caminu, principarmenti in giru di a cità, ma dinò in parechje chjamati cinque chilometri. Eranu còmusi di u principiu, senza u pardamentu o signu di sacchetti, è i mo pedi fubbe crescenu quandu a temperatura di l'aria era circa 75 gradi F.

U mo caminu primariu, però, era più sfida. E cunnùcemi sottoprezii variati trà strada, rocci è articuli rutted, sia pattu è ondulate, cù traversi di curruzzione occasionale. Una matina, dopu à a chjesa a pianura, u fangu era ancu un tema. U primu ghjornu era più longu, à più di vinti milla, ma nisunu ghjornu di cuntenente di menu quarchi mità in u percorsu.

L'arbureti appàrsenu nantu à i tacchi è u ballu di un passu tardu in u primu ghjornu, è aghju avutu un altru in u mio pizzuddu pocu ghjorni dopu. Dopu à e distanzi longu implicati, però, suspiamente questu hè stata un prublema senza riguardu di i sapori ch'e stà porta. Dopu avè amparatu à piglià un cura di i pedi cù i dui parigli di calzini è i so capelli in Vaselina, ùn aghju mai avutu più u più di più d'arballi.

In più di quelli blisters, i piuelli sòranu còmodi per a simana sana. Aviu aghju assai aghjustatu, ancu mentre cammendu per l'acqua superficialmente o nantu à i rossi.

L'unicu proghjettu veru ch'e aghju travagliatu era nantu à i supirficii rocca, quandu u sole pocu rossu ùn avia micca prupunendu assai a prutezzione di i rochitiche ch'elli avissiru vulutu. Aviu avutu un pezzu per u so dulore à u ghjornu di ogni ghjornu, ma micca corti o bruising.

A primavera in a Spagna miridiunali pò esse sorprendentemente calurusi in u mità di u ghjornu, ma ancu quandu u restu di u mio corpu travaglia una sudata, a cumminazzioni di merchigliati di merino è a ventilazione integrata nantu à a Vertis mantene l'internu di i scarpi secca è cunfurtata.

U me secunnu è terzu modi era più longu - cinque è tri misi, rispittivamenti. I dui fubbe in cundizioni sò secchi, ma chì parechji ghjorni di lumera à chjesa moderata.

E li cammimi manteni subitu, manipuleu tuttu ciò chì caminava mille à u latu di una strada per passà i Pirinei.

U sole mantene u so vaghjimu ancu dopu à centeiati di milla di caminari, sibbeni a suluzione è a volta di i scarpi cuminciaru a presentazione un pienu significativu. U mo passaghju finali in u sicondu paru hè a Rassa di a Muralla di Hadrian, in l'inghilterra sittintriunali. Invece bè guasgiata prima di cumincià, manciaru beni, è ancu a chjave!

U Verità

Eppo, era più ch'è cuntentu per cumu si stanu sse cale. Hè per quessa aghju compru un secondu paru dopu l'aghjustà u Camino Frances, è a mo scusa ùn cambia micca dopu l'aghjustà u Caminu Portoghese è u Trail di Wallera d'Adrianu in elli.

Sò bè guastatu, è ideale adattate à u tipu di caminhje ch'e aghju fattu. Sè vo circate una cammisa in rilassante ligera chì pò manighjà distanzi longu nantu à u terrenu cambiante, sò valutà valurizà.

Recomanatu.