Cultura LGBT è Café Culture in Eugene, Oregon

In vista di u so vinu universale, un'ambienti naturali attraente à i banche di u fiumu Willamette (è pocu prucessu da l'impurtante Costa d'Oregon in una direzzione è a Cascade Mountains in l'altru), è a longa pubblicita per l'animi liberi, criaturi creativi, pensatori partimi, entusiastu di eco-minded outdoors, locavores, è i ghjovani è di i ghjuvelli in-the-prime-of-their-years-hippies. Ùn hè micca surprisante chì a cità statale di u sicritariu, Eugeniu, hà una grande vista è a scena gay, è in particulare politica è politica.

In fattu, questa città di circa 160 000, chì accoddi un manifestazione Eugene Gay Pride attuduzzatu ogni Agostu, hè a cità più chjuca più famosa nantu à a Costa Occidentale quandu venga à i viaggi LGBT.

Eugeniu hè solu un centu ghjornu à u sudu di a cità più grande di l'urganizzazzioni, Portland è una bona base sudica per vignaghjoli in u Pinot Noir -clamatu Willamette Valley. Hè facilitu per arrivà in caru o trenu, è a cità hè ancu servuta da un petit aeroportu regiunale cù diretti diretti da Portland è ancu parechji autri città occidintali, cumpresu Denver, Los Angeles, Salt Lake City, San Francisco e Seattle.

A causa di a so magnitudini è di una sughjetti di u populu LGBT, pudete esse espertu chì Eugeniu hà da almenu uni pochi bars gay, è in veru hanu parechje noite cù numeri di destinazioni à a cumunità in annu. Finu finu à pocu tempu, ùn ci era micca gay bars di a cità. Questu hà pussibule qualcosa à fà cù u fattu chì u core di u pensamentu di l'oghje di l'Eugeniu sò ghjovani, assai di elli o studenti di l'Università di Oregon, è sò assai disposti à bè è à ballà in i stati principali è i club - in questa città toleranti, a maiò parte di l'istituzioni sò assai gay-welcoming.

In questa cità raciabbilità assai cumplicata, truverete qualche parechji vicinanzi viulunati, à tutti cù un pezzu currettu o in bicicletta, un'antra, cù una scena di vita di notte è cene. Eccu a petra striscia cummirciali in u campusu di l'Università di Oreguno (sopra E. 13th Avenue, da u punente di u campusu à Kincaid Street per parechji blocchi ouest versu Willamette Street), Downtown Eugene (in particulare da a 8th Avenue sud à 10 è Avenida, da Charnelton Street à Pearl Street), u bonu renovatu 5th Street Market è i blocchi vicini, è a più chjesa di ghjuvanotta ghjuchjaru chjamatu chjamatu Whiteaker (pronounced like "Whitaker"), chì hè centratu à u Blair Boulevard, à u nordu di u centru di a cità , vicinu à a 4 ° Avenent Occidentale).

Appena spassianu cù qualcosa di sti zoni, è puderebbe truvà attemposi piazze per socialize, sip koktezzi o caffè, è manghja di qualchì grande alimentu (è generalmente ghjustu baziu).

Whiteaker hà cambiatu in un spaziu pocu visitatu di i prublemi ndustriali è di e modesti in un distrittu pocu di cafè, bars, galerie è i restaurants. Un ghjornu bonu per visità a zona hè di una di l'ultima Artebba viercanu, durante quandu certi galerie è e stanzi tùbbenu apriabilitati è quarchi òspite ricevutu.

Un destinazione drentu maiò hè a HQ di u breve di l'artighjanatu di u Oregon cugnatu Ninkasi (272 Van Buren St., 541-344-2739), chì hà tutte una sala di tastera interiore è una sparaissance di spassighjenti à l'alendra chì hè ancu servita da u carrettu di l'alimentariu ( U caratteristicu caratteristicu cambia ogni ghjornu). Questu chef stellare cunnisciutu per i so IPA d'altru di bonu e un altru predilettu "Oatis" hè oghje una mezora finta di specialità staggione - hè unu di i meglii posti per a voglia di a vista è di a sozializzazione in a cità.

L'altre culinario "must-do" in Whiteaker hè Izakaya Meiji (345 Van Buren St., 541-505-8804), un pruduttu di scurientu seductivu è nutizie di notte tardi chì u tagline di leghje, "Where East Meets Country & Occidenti ". Ciò chì tuttu?

U bar hè spicializatu in both drinks asiatichi è di l'Aldi (da muleta juleps cû Woodford Reserve Bourbon à u Mule Meiji infucatu). Ci hè ancu una larga lista di whiskies americani, irlandese, canadiani, e giapponese, plus una cucina chì serve à certe più pruduttivi giudeu in Oregon Piglionu a medaglia saltata cù l'oliu chili è u shoyu, u cilantro panfried ( cya-han) cù mushrooms salvatichi è arghjentu, brocchette di fette, fossi di curuzzi , è a casa famosa Meiji burger cu teriyaki coleslaw.

I amanti di Java ci anu da ànimu in Cattura di Capra Wandering (268 Madison St .; 541-344-5161) per una tazza d'espresso d'alta calidad, d'urìggini, - ascianu e so propii fichi di juste. Un altru mètudu degnu à l'alimentazione è a vittura in Whiteaker include u funky, hippie-happy New Day Bakery è World Cafe (449 Blair Blvd., 541-485-1377), chì i so burritos di colazione sò una bella manera di partenza di ogni Eugeniu à a matina; u locu chjaru live-music Sam Bond's Garage (407 Blair Blvd .; 541-431-6603), chì accoddi some concerti mossi; è u so averebbe trattatu di Papa's Soul Food Kitchen and BBQ (400 Blair Blvd., 541-342-7500), chì pò esse cunputatu per tuttu di bocca di sognu di mare, boni barbecue, intrepanti di pranzu di bocadini è calamar fuglianti jambalaya à New Orleans -cattini stiluttate à ricerche di bandi vivendi i più divenddi è i sàbbatu.

Un locu di u centru di u centru persunale favuritu LGBT hè u Cowfish (62 W Broadway, 541-683-6319), una diversità di u centru di a dancutturiale chì in ocasioni ha trasfirì e mostra di l'altri avvenimenti favuruti da a cumunità gay. Un'altra mainstream centre bar chì hè stata guariscenza un forte seguitu in a comunità gay, cumu trà i bughjone di tutti i fancianti di u caffè bona (adupirate a marca di Stumptown di Portland), tè, cunfettu creativi, biera d'Oregon, è pub ferries cuncepillenti hè u Barn Light (924 Willamette St., 458-205-8914), un locu citatinu è simpaticu cù un locu centru convenient.

In ghjiru à u cumplettu cumercii è cumerciali cunnisciutu com'è 5 ° u Mercatu di Strada, parechje scelte eccellenti per u hobbughjamentu in esistiu, cumprese u bistrot romantica è u bellu bastimentu francese modernu Marché (296 E. 5th Ave., 541-342-3612), chì incorpora ingredienti endemichi lucali, una lista fantastica di i vini d'u viecchiu è di u Oregon è di u Washington, è una dicurazioni cusosa è sofistica chì sia elegante è sottumette. In modu, se circate una scusa divertitore aduprate a notte (o un finitu sianu) in Eugeniu, ùn cunzidira l'allanza stylili è contemporaneu à u 5 (205 E. 6th Ave., 541-743-4099) , un hotel boutique con deplorable decifrescante senza unpretentiu cù 70 chambres. Ghjè in l'attrachju da Marché è l'altri grandi opere di scena di u mercatu, è ci hè un balzu aghjustatu.

Opzioni à l'Università di Oregoni sò direttemente più à i studienti è lucali - hè una scena settore nantu à quì. L'amici di l'antica Taveri di New Max's (550 E. 13th Ave., 541-349-8986) hè una legenda collegiata di immersione - micca qualchì scumbugliu, ma hè cunvivialità è utopia, se vulete un bracciu d'acqua in vicinu à a U d'O. Un favourite longu per u lamentu di u lunch, è a cena in tutti i studienti per l'artisti à l'hippies, u Glenwood (1340 Alder St., 541-687-0355; ancu in Sud Eugene à 2588 Willamette St., 541-687-8201) sirve hè apertu solu à 9 chì ùn viaghja micca qualificate cum'è un sughjornu in notturna di notte, ma hè una bona opcione per un soprano sanu è prezzu di bonu (assai opere di veggie), è a cerveza è u vinu sò serve. S'è vo circate una scusa di cafè di l'impegnu, l'ànima in a raffia di cafe raffinata di l'Marché citeu situatu à u internu di u museu di u Schnitzer di u Uchisu è u campus O (1470 Johnson La., 541-346-6440).

Eugene LGBT Risorse

Ùn pò micca esse assai in u vitale nocturne di u gay in Eugenu, ma vi trova assai generale LGBTQ infurmazioni nantu à a citadina è dinò altre cunsiglii à visità questa comunità progressiva. Pruvate aghju vede u situ web di Queer Eugene, chì hà un tunnellati di ligami è di novità nantu à i manifestazioni avanti, è verificate puru l'Università di u Oregon situatu di risorsa LGBT, u situ di l'eccezziunali alternativu eccegene Eugene Weekly, è a pusterità di u Portland, PQ Mensili. In più, l'urganizazione di a righjoni di a righjoni, Eugeniu, Cascade è Turismu Costa, pruduce un vastu site di viaghju nantu à a zona cù a so pàgina dedicata dedicata à i visitori LGBT.