Cume a fotografia di i Lumi Nord

Per photographà i Lumi Nurmale (Aurora Borealis) , seguite ste struzzioni è cunsiglii per ottene e più boni ritratti. Pruvate a paràmetri diffirenti illustrati quì, è amparate ciò chì hè megliu per piglià l'imàgini di i Costumi di u Nordu in tutti i so biddizza di l'ogni ghjornu

Difficultà: Mediu

Time Required: Varie.

Eccu cumu:

  1. EQUIPMENT BASICU: Un trèfone prima di tutti, preferibile utilizatu cù un disparatore remota, perchè ùn avete micca toccu a camera. A càmera ùn deve esse una camera SLR 35mm cun enfasi manuale (settore à "infinitu"), chì travaglia bè per a fotografia di Northern Lights. I cambiamenti di a càmera di digitale anu bisognu à aghjustà u regulatu ISO è zoom.
  1. FOTOGRAFIA RECOMMENDED GEAR: In più di l'equipaggiu di basa di fotografia, avete da portà l'argumenti seguenti per i risultati grandi: Un lenti di zoom angularu, f2.8 (o numeri più minimu), darà grandi risultati fotografendu u Northern Lights. U disparatore wireless hè ancu assai piacevule, perchè ùn nudge micca a càmera in tuttu. Se tenete un lenti primu (cù a distanza focali fissa) per a vostra camera, purtate.
  2. PAGLIANU A PICTURE: Ùn puderà esse tene piglià boni ritmi di i belli di l'Orienti, cù esempii curati di esposizione. Scopi di bona esposizione per questu quì 20-40 seconde per stampa (u trè Tripodete l'aiutà à eliminà a testa di a camera - ùn ponu micca tenuta a càmera da a manu.) Un esempiu di esposizione per u piendu ISO 800 cù f / 2.8 hè 30 sicunna.
  3. LOCATION & TIMES: Pò esse difficiulmente predichendu à i Lighjorni Nord, perchè puderete esse in un pocu d'ora d'aspittà à una fridda notte. Fighjate à u prufilu di i Lighjorni Nordi (Aurora Borealis) per amparerà più nantu à i megliaghjuli è di i tempi per truvà è fotografica di i Lumi Nord ! Inoltre, amparate più nantu à quale parcorsu di u clima in Scandinavia detente puderebbenu aspittà.

Tips:

  1. A pallitoghja ùn dura micca durata in noite friquenti. Purtate e pilcheghji.
  2. Pruvate assai predizioni di esposizione; a notte fotografica hè sfida. Pruvate a vostra installazione prima.
  3. Cumprendi una parte di u paisaghju per fà e so maiò più atractivi è cum'è un riferenze visuale per u grandu.
  4. Ùn aduprate micca filtri, cum'è tendenu di distorsionarè a bellezza di i bughjetti di u Nordu è degrade l'imaghjini.
  1. Piglia a "reduccionu noise" è u balancenu biancu à "AUTO" in càmera di camere.

Chì ci hè bisognu:

Ma prima di riservà a vostra voce è pate i vostri sacchetti, ferma questu in mente: Ùn ci pò micca esse guarantisi chì vi vede veramente Lighjure di u Nordu si solu pruvate à fà per piglià una notte. Cume ricumandemu à esse flexible, perchè questu hè a Mamma Natura, è guardate un ochju nantu à l'attivazione solaria (dispunibule in ligna) mentre chì pianta à 3-5 ghjorni di sughjate in u vostru destinazione. Sì ùn vi mancu esse longu, hè stata chiuviata o miss cù l'Almanacco. Divertente, mantene bè è bona furtuna.