Cume Brooklyn hà stete u so nome

I Brooklyn hà i culoni Olandesi à ringraziate pè u nome.

In a mitadanza di u 1600, Brooklyn consistia di sei cità svedese separati, ogni chjappu da a Dutch West India Company. Unu di sti paisi, stallati in u 1646, era Breuckelen, chjamatu dopu un paese in Paesi Bassi .

L'inglesi avìanu guadagnatu u cuntrollu di l'aria in u 1664, è u nomu "Breuckelen" hè statu eventualmente anglicized, divintendu a "Brooklyn" chì sapemu è vive in l'oghje.

U Brooklyn era ancu chjamatu Bruijkleen, Broucklyn, Brooklyn è parechje altre spellings in antichi mape è ricordi.

U libru, u nome di Brooklyn: Quelli chì i quartieri, Streets, Parchi, Ponti è More Got His Names di Leonard Benardo è Jennifer Weiss, hè un bonu risorsu per a Storia di Brooklyn è quandu Brooklyn hà u so nome.

Quartiere di Brooklyn

I Brooklyn hè ancu casa di parechji vicinanzi chì avemu una storia detta u so nome. Da i vecchi più antichi chì sò stati chjamati dopu chì i culoni novi ind'è i so duminii industrializati hà rivulati i residenzii chjamati dopu i so locu geografici cum'è Dumbo , chì ghjè sottumessu à Down Under the Manhattan Bridge Overpass, a storia di Brooklyn diverse.

Studiate più nantu à a Storia di Brooklyn

Quandu Brooklyn hè riccu à a storia è hè casa di una storia societaria fantastica, i visitori puderanu passà i so ghjorni caminannu à u Ponte di Brooklyn è manghjendu una slicita di pizza Brooklyn da i parechji pizzudieri in tuttu u borough, ma si vulete acquistà una prufundità Circhendu a storia di u Brooklyn, avè visitatu a Societa Storia di Brooklyn, induve anu sappiutu più nantu à i storii sottu u nome di Brooklyn è i belli più vicini in questa unulogicu urdu.

Cù Brooklyn diventanu sempri, Brooklyn hè diventatu ancu un nome populari per i zitelli.

Edited by Alison Lowenstein