Cumu a Catastrophe di Terremoti di u Giappone hà impactatu u viaghju globale

I catastrophule naturali pò causà un locu à i città, di i guverni è di l'ecunumia di u locale. Puderanu disturbà a industria turistica, chì in parechji casi hè u sangue di a vita di una regione.

Pocu disastri naturali avianu purtatu quant'è l'attinzioni internaziunale cum'è u terrimotu di l'Umanu di l'Estanu di u 11 di marzu di u 2011. A grandezza 9.0 era in centru 130 km di strada di a cità di Sendai in Miyagi prefecture nantu à u costu di l'isula Honshu (a principale di u Giappone) .

Hè disturbatu u mari è a costa è causò un tsunami chì hà fattu 19.000 vita.

Hà causatu un incidente nucleare maiò, ancu. Quattru centri nucleari in opera in u mumentu di u terreghju. Mentre tuttu survivavanu u tremore, u tsunami causò danni significativamente in a facilità Fukushima Dalichi. Unità di fridda inundatu, disattiveghjanu u prucessu normale di dispunsi di valdi di carburante impastatu. U disastru risurtatu in l'evacuazione di a vicinanza. Pudava ancu a vita di i primi servitori è molti assicurati di Fukushima nantu à a linea.

L'effetti nantu à u Turismu Globale

A industria turistiche di u turismu hà monitoratu rigurosamenti u sughjettu di u terramotu , u tsunami, è di e issues di reactor nucleari.

Immediatamente dopu à u terragimu, u Dipartimentu Statale di u EEr issuu un cunsigliu per l'americani ùn ùn viaghjàvanu à u Giappone, salvu assicurativamente necessariu. Quista hà facilitu.

Quandu u paese pate una crisa naziunali, i populi giappunisi sentenu un sensu di rispunsabilità capu u so paese, è viaghja fora di u paese decline.

Questa caractère culturale, cumune con motivi pratichi per esse firmati in u paese, aiutau a distrutta di u diclinu di u turismu in u Giappone appellu dopu u terzu.

Turistice giapponese in i Stati Uniti sò trà i primi visitaturi in u mondu. Turismu per u Hawaii cumparisci quasi u 20% da u Giappone. No sorpresa, Hawaii perdiu una quantità significativa di turismu dòbaru in u repertoriu di u terreghju.

Hawaii hà patitu ancu da l'onda di tsunami chjappà à l'isuli com'è u risultatu di u terrimotu. Quattru Staciuni Hualalai è Kona Village Resort nantu à u Hawaii Island hà preseltu dopu u tsunami. Maui è Oahu anu ancu sottumessu a strada è a terra dannu da l'olii. U barche crucero di Pride of America hà anu annulatu ancu à Kailua-Kona per un tempu.

L'Associazione Internaziunale di Trasportu Aeri (IATA) hà dettu chì i primi in viaghju à u trasportu dopu u terzu. U culleghju japunesi cumpensu di settore à sette per centu di i viaghjatori global in premium.

Altri paesi chì anu pussutu perdita di turismu è i finanziarii include:

Molti parechji paesi anu patitu turismu è altri ripertazione economica di u terrimotu di u Giappone, u tsunami è di a devastazione generale.

Turizmu di Recuperazione

In l'annu pricipitanti da quake, e trè prefetture Tohoku più affettivu: Miyagi, Iwate è Fukushima anu avutu cun una rivoluzione economica. Hè chjamatu "travagliu di ricuperazione", è facianu guidati di e spazii affettati da u disaster.

I viaggi servinu un fattu duppiu. Sò destinati à ricurdà i populi di u disastru, è anzianu sensibilizà nantu à i sforzi di ricuperazione in a regione.

I costi risposte ùn sò micca rimbursà. Ma chì si spetta di cambià, grazi à l'indaguità di l'imprese privati ​​è di l'agenzii di u guvernu.