Cheers in Japanese: Frascati Etiquette in Giappone

Cumu per surv in a session in Japonia cù bona Etiquette

Qualchese chjusu in Giappuni per piacerebbe, piacè, o i dui, sapendu di dicerà "cheers" in Japanese hè essenziale per survival.

L'articuli pò, è facenu ridere in certi settimoni in Japan. Pudete avete un disastru culturale è pudete riesce assai di divertisce s'ellu vene un pocu preparatu.

Pranzu in u Giappone pò esse un affare seriu. In una cultura ligata da tanti protucculi suciali , scantificà e cose sò cunfundita.

Pudete stà malate si serebbe retrou. I Relazioni, l'industrie è di u persunale, sò spessu falsificati annantu à avè cuddinu à bè e cantannu karaoke terribili inseme.

Avete bisognu "ricordu chì una sola volta ...?" stori cu i vostri novi amici Japanese.

Sessioni pò durà parechje persone finu à chì qualchissia finisce fora o passa. Per furtuna, l'etiqueta etichetta japonesa hè simplice: serà un squadra di u squadra è ùn averia micca timendu.

Cumu diri in Ghjerusalemme

A manera più faciule di dicerà cheers in Japanese hè cun una bocca entusiasea ! (sona com "gahn-pie"). Pudete pudè intesa banzai! gridò quarchi puntu, ma lasciate da quì più tardi.

A meni cunzunati cun entusiasmu cum'è l'occhi sò risposte, kanpai traduce à "vinu vacanti" - l'equivalenti occidentali seria "fondu".

Tradizione una volta dictau chì a ghjente era prumessa di mandate u so cup of sake (vinu di risu) in un tiru. Hè per quessa chì i cupi cute sò cunzultendu chjuca.

Avà chì a cerveza hè più o menu u travagliu di sceglie, pudete truvà cun sincereghja d'alzà a vostra vetru è piglià un zoccu ogni volta chì qualchissia vi furnisce una brindisi. Ùn bisognu di turnà à i vostri chugging skills hà sviluppatu à grandi costu in l'educazione superiore.

I scepti petits sò una bona; Ci hè parechje rigali di brindfia nantu à a notte.

Pro Tip: U sbucchamiento correcto di sake hè "sah-keh", micca "sah-key" chì spessu intesu à l'Occidenti.

Pranzu in u Giappone

Comu in ogni cultura, seguità à u cumandamentu di i vostri amici o amatori locale hè sempre a più sicura. Ùn pianu nantu à u gasu finu à chì sia chjaru si dirigenu questu modu. A paràmetri varienu, è parechji volte adopten other attraversi rilassati per fà chì i / o Clienti stanu sentenu più còmode.

Prima, fate u sforzu di scuntrà à tutti , cumincendu chì avete micca cunnisciutu oghje.

A regule numerica di l'etichetta per osservà quandu bevià in u Giappone hè di mai piglià un beviu solu. Aghjustate sempre à u gruppu tutale per riceve i so alimenti prima di tuccallu. Allora l'aspittà chì qualchissia vi darà un vignaghjolu in u japunesi prima di risate u so vetru è piglià a prima vanda.

Fate l'ochju in cuntattu cù quelli chì averebbe mentre tene u so vetru. Angle u vostru corpu è fate cura à quellu chì dà u tostu. Sia u toccu o avianu, u vetru di a persona mai senior ùn deve esse ligata più altu chì u vostru.

Cosa à Drink in Japan?

Cerveza hè spessu l'scelta per i paràmetri suciali è l'occasione di cummerciale in Giappone. Sake hè sempre popular, ma chì u whisky è u bourbon hà acquistatu un significatu siguenti. In fattu, u bourbonicu hè tantu populari nanzu à u Giappone chì i cumpagni japonesi anu compru marchi icògliu di Borbonu di u Kentucky - Jim Beam, Maker's Mark è Quattru Rosè per nome uni pochi.

E vostre cohort japonese pudete prifiriscenu a muglièghjanu cun voi per l'sperienza. U vinu di riso ha statu una parte impurtante di a cultura da almenu u seculu VIII. Ancu si tenintitu tècnicamente micca necessariu, urdinendu a prima vanda prima chì l'altri in u gruppu sò una bona forma è fà un aghjunamentu più faciule.

Ùn andate per a vostra còta di còdici, speciali in ambienti formali. Ddu gin è tonic pudete stennià. Invece, fussi un "squadra di a squadra" è si aghjunghjenu a cerveza, sake o whisky. Pranzu in u Giappone hè di avè una sperienza cumprata. Oghje, a cerveza più spessu accumpagna un à lunch, mentre chì sake hè amatu cù l'appetitori o a tariffa luggeredda.

Sake spessu accu sashimi (pezza prima). Se a vostra sessione di pioggia nurmanna accumincia cù u sascimiu di sasizzu è u sashimi, pudete sapè cumu usu chopsticks è un certu etiquette di prublema di basa .

Etichetta di u travagliu japunesi

Hè u solitu permettenu à l'altri abbughjate vicinu à vende i vostri beverages da a so biera o tokkuri ( sake bottle).

Avete da ricpràvule, affinchendu chì tù avete a manghjarete a cosa. Ùn stabilite micca a bidda!

Di genere, u più chjucu o bassu in u statutu pour per i membri sèni di u gruppu (o invitatu onoratu) prima. Hierarchies sò particularmente osservati durante i cumerci di cummerciale .

Quandu qualchissia vi tocca i vostri vetru o cupo di sake , mostra tutalità di a so splutazioni cù e mani è attente à u gestu di ripartizioni. Evita cercà in un altru (in particulari à u vostru telèfonu) o parlendu à quarcunu quandu u so vetru hè stata chjucata.

Per punti di bonus, fate una nota mentale per ch'ellu pudete ritornu u gestu dopu. Ricurdativi di vittirè di u vostru buttiglia in righjulu di quarchidunu.

Tip: Sake hè attribuitu cum'è offerta à i dii, hè cumunu à e donne, è si usa in cerimonii impurtanti. Pilati Kamikaze abbianvanu in un rituali prima di e so missioni. Fighjà rispettu à manipulà u spiritu. E donne (è l'omi in certi cuncepzioni) spessu tenenu una tazza di sacco cù e mani. I dède di a manu esposa devenda riposu cù paiata nantu à u fondu di a tazza.

Sò una Team Player

Sienti prudente attentisce di a vostra vetru solu in un manghjatu. Sessioni pugilanti nazziunali taliana pò esse u maratoni pienu di piacè. Ùn principià micca un forte è da ùn finisce finishing. Sip l'acqua invece è aghjustate à u gruppu per avè qualchissia chì qualcosa alcoliche.

Sì bisognu à fà cantà a cervia solu per aiutà à lavare micca u vostru manghjatu, ùn avete micca veramente a prupone una cumpaia! ogni volta. Scopre u so vetru è ochji di sguardi cù qualcosa hè bonu.

Se qualchissia faciu cuntattu visuale cun voi è voli beie, pesa a to cup. Ignore u gestu o micca piglià almenu un ziccu pocu hè cunsideratu senza impolite.

Quandu bepirate in Giappone, o in qualsiasi gruppi di u gruppu formale, più enfasi si deve situatu nantu à u gruppu cum'è un squadre in quantu chì l'individuu. L'indipindenza (per esempiu, u più esse gregarii à a tavula) pò esse cunsideratu culturale periculu è impolite.

Ogni manera di dì Cheers in Japan

Ancu s'ellu hè adupratu com'è modu di dicerà vivaci in Japanese, otsukaresama deshita (traduce à "you are tired") hè più appruvatu in un cuntestu di cummerciale quandu un omu si abbandunà.

Dicieghjanu un associu chì sò stancu, hè una manera bella di dicenu chì sò un travagliadori dura, hanu datu tutti, è digna d'esse retirenu. Espresioni cum'è queste sò una parte di a cultura di dà è di salvà a face . A cunniscenza di i punti fundamentali hà sviluppà a vostra ricerca in l'Asia.

Quandu a night wears and the sake flows, ùn vi maravigghiate à sente un mumentu occasione di banzai! ("per vede 10.000 anni"). Ùn serà micca quellu à a tavula chì, apparentemente, ùn hè micca fughjitu nantu à 10.000 anni di vive.

Enjoy the cultural experience. Pranzu in u Giappone hè tutte di l'esperienza di u gruppu - cumprese i rescà!