Cumu Open a cuntu bancariu in Hong Kong

Apertura un cuntu bancariu in Hong Kong hè assai simplicemente, assai più cusì chì in i Stati Uniti, u Regnu Unitu o in Europa. Per aperta un cuntu bancariu in Hong Kong, tuttu chiddu ch'hà bisognu hè DID è prova d'indirizzu. Ùn hè necessariu di esse residente in Hong Kong o avete una visa di travagliu in Hong Kong è hè perfettamente possbile per un turistu per abrir un compte bancariu in a cità.

Per quelli chì sò cun indirizzu in Hong Kong, avete bisognu di furnisce prova d'indirizzu, cumu una prughjettu di utility o una cumunicazione ufficiale di guvernu.

I micca di u locu hè bisognu di furnisce unu di sti documenti da l'indirizzu di u paese di casa. U bancu puderà post una lettera à l'indirizzu chì deve furnish à u banku per apre u opere. I forma di l'ID accepté sò un passaportu o u Hong Kong Identity Card.

Banci populari per i pezzi

HSBC, Hang Seng, è Standard Chartered sò tuttu populari cun espatriate in Hong Kong. Assicutatu chì micca micca tutti l'impiegati bancari sò tutte di crescita di rapidità nantu à i normi di u bancu, è ùn deve esse micca esattamente ciò chì documenti esse dumandatu da furnisce. I expatriati ùn spessu cumu bancari in Accenturi. Hè megliu per andà in i rami più grandi in u Centru induve truvà u staffe di lingua inglesa è i capelli più in usi à e prublemi specifichi di espatimi.

Ci hè ancu succissori di a maiò parte di e banca internaziunali in a cità, bench'è chì ùn sò micca tutti prestu servizii di servizi privati, i chjamati Bank of America, Citibank è Deutsche Bank.