Cumu si celebre u Natale in Africa?

A storia di u Cristianesimu in Africa hè data di u 1u seculu. In parte cù l'Islam, hè una di e dui religioni più pratichi in u cuntinente africanu. In u 2000, ci anu stimatu 380 milioni di cristiani in Africa, cù studii chì suggerenu chì questa figura hà prubabilmente duppià dudu in u 2025. Comu, u Natale hè celebratu in u cuntinente Africanu da e cumunità cristiana cum'è grandi è chjuchi.

In Ghjornu di Natali sò caroli sò sungati da Ghana in Sudafrica . I pezzi sunnu arrustiti, i regali sò scambiati è e persone percorse longu è largu per visità a famiglia. I Cristiani copti in Etiòpia è Egittu celebranu Natale sicondu u calendariu giulianu - chì significa chì ancu si celebrendu u 25 di dicembre, a ssa data si traduce in genu 7 annantu à u calendariu gregorianu. Kwanzaa (a festa di u patrimoniu africanu osservata in i Stati Uniti è spessu associata cù a staghjone festiva) ùn hè micca celebrata in Africa. E a menos ch'è sò in i Monti Atlas di Maroccu , avete assai probabilità di diventà un Natale bianco .

Ancu in quasi parechji paesi musulmani in Africa, u Natale hè ancu ricunnisciutu cum'è celebrazione secular. In a nazione africana uccidentale di u Senegal, l'Islam hè a religione principale - è a Christmas hè designatu cum'è una festa nazionale. L'articulu di Mail & Guardian si mostra chì i musulmani è i cristiani Senegalesi anu sceltu per celebràttate micca di e vacanze di l'altri, chì ponu a fundazione per u famusu ambienti di toleranza religiosa di u paese.

Chjesa e Caroling

Anu à a chjesa sò generalmente u focu principalu di e celebrazione di Natale in Africa. I piani di i nutizie sò ghjucati, i carols sò cantati, è in certi casi i dances sò realizati.

In u Malawi , gruppi di i zitelli anu da porta à porta à realizà e canti di danza è di Natale à l'accumpagnamentu di strumenti casu.

Ghjuvenu ricevenu un rigalu petite rigalu in regnu, in quantu a manera chì i figlioli occidentali facenu quandu u carolì. In parechji paesi, processioni sò stati postu un servitore di a ghiesa chì hà fattu a vigenza di Natale. Quessi sò spessu ghjocu occasione di musica è di ballu. In Gambia, per esempiu, a persone di l'armata cun grande lanterni chjamati fanali, fatti in forma di barche o case. Ogni paisi havi a so celebrazione unica, ùn importa micca quantu a so città cristiana.

U Natale

Cum'è a maiò parte di e culturi cristiani, celebre u cena di Natale cù l'amichi è a famiglia hè un ritu festivu chjaru in l'Africa. In a maiò parte di i paesi, u Natale hè un ghjornu publicu è a ghjente fate a maiò parte di l'uppurtunità di visità a famiglia è l'amichi. In l'Africa orientale, i capri sò acquistatu in u mercatu locale per torna nantu à u Natale. In Sudafrica, e famìglie tipica braai ; o salutà u so patrimoniu britànicu coloniali cù un cena di Natale tradiziunali cumminata cù cappelli di carta, mince torti è turcu. In Ghana, u cena di Natale ùn hè micca cumpletu senza fufu è affumicata d'okra; è in Liberia, u risu, u vacche è i biscuits sò l'ordine di u ghjornu.

Rigalu Giving

Quelli chì pò pagà in generale darà rigali in Natale, ancu chì i vacanze ùn hè casi cummerciale in Africa cum'è in Europa o in l'America di u Nord.

L'enfasi hè più nantu à a celebrazione riligata di u nàscita di Ghjesù di ciò chì hè nantu à rigalu. U regali più cumuni cumprati in Natale hè una vestita nova, in generale apposta per esse gastru à a chjesa. In l'Africa rurale, poveri pirsuni ponnu furnisce rigali frivoli o jucà, è in ogni casu, ùn sò micca assai posti per cumprà. Per quessa, si i regali sò scambiati in e cumunità poviri ghjente chì si adopranu in forma di libri di scole, sapori, draghici, candele è altri prudutti pratiche.

Decorazione di Natale

I fronti di l'buttrega di l'arricchimentu, l'arburi, i chjese è i casi hè cumuni duranti a comunità cristiana in Africa. Pudete vede parechji fronti di tenda di decorazione di neve in Nairobi , palme d'arbureta carcu di candele in Ghana, o palmi d'oliu carricati cù campane in Liberia. Di sicuru, i pini maiori è pini favuriti in l'Occidenti sò difficiuli di vultà in l'Africa, perchè l'arbureti di Natale sò generalmente sustituiti da alternattivi nattivi o sintetici.

Cumu dì Natale Felice in Africa

In Akan (Ghana): Afishapa
In Shona (Zimbabwe): Muve neKisimusi
In Afrikaans (Sudafrica): Geseënde Kersfees
In Zulu (Sudafrica): Sinifisela Ukhisimusi Omuhle
In Swazi (Swaziland): Sinifisela Khisimusi Lomuhle
In Sotho (Lesoto): Matswalo a Morena a Mabotse
In Swahili (Tanzania, Kenya): Kuwa na Krismasi njema
In Amharic (Etiopia): Melkam Yelidet Beaal
In Egyptian Arabic (Egittu): Colo sana wintom tiebeen
In Yoruba (Nigeria): E ku odun, e hu iye 'dun

Video di Natale in Africa

12 Ghjorni di Natale Nigerien Style - " U primu ghjornu di Natale a mo mamma hà datu mi fufu cù l'egusi".

"Natale", una canzone zodiacale raucoosa di u cantante Kenanu Kimangu.

Santa in ballu in Freetown, a capitale di Sierra Leone.

Etiopi di Natale. Ethiopi anu celebre u Natale u 7 di ghjennaghju.

Stu articulu hè aghjurnatu da Jessica Macdonald u 26 di aprile 2017.