Cunfraterna di Piero Della Francesca Frescoes in Arezzo

A Legenda di u True Cross Fresco Cycle Informazioni visitanti

A vista di l'affrescatura di Piero della Francesca, a Legenda di a Vera Cruz , hè un puntu riali di una visita in a cità toscana di Arezzo . Piero della Francesca era unu di i più pitturi rilighjani è a Leggenda della Vera Croce (Legend of the True Cross) hè cunsiderata cum'è a so opare in maestru è una di e rilievu di u Rinascimentu in Italia.

Legend of the True Cross Viewing Information

Arezzo, unadorned San Francesco Church, Basilica di San Francesco , abite a famosa Piero della Francesca fresques.

Truverete a chjesa di u seculu XIV in a parti infermera di Arezzu, circa a mità di a traminazione è a catedrale. Mentre a fachada hè simplicemente fatta di brique è petra, dintra sò magnifichi freschi di parechji artisti, nclusa Piero della Francesca. U Legend of the True Cross cicle di fresche hè in a Cappella Maggiore à a fronte di a chiesa. Pudete vede i fresque di l'internu di a chjesa, ma per piglià un cercanu cercatu avete bisognu di cumprà un bigliettu.

Trascendu a stazione à a manca di a porta di l'entrata à l'ufficiu di u bigliettu (hè una mostra nantu à i fresche à a cima di l'escale). I visitati sò di 30 minuti massimi è solu 25 visitatori sò permessi in una ora.

Piero della Francesco Art in Toscana

Piero della Francesco nascìu in Sansepolcro versu 1420. U museu di Sansepolcro (aperta 09.30-13.00 è 14.30-18.00) houses two of his artworks, a Madonna di a Misericòrdia è a Resurrección di Cristu .

Un altru di i so frescoes hè in u Duomo di Arezzo. In Monterchi vicinu, pudete vedà a Madonna di Parto o Madonna in Labor. A Galeria di l' Uffizi di Florence hè ancu una di i so quadri.

Visiting Arezzo

A muntagna di Arezzo hè di a Tuscana orientali vicinu à a fruntiera di l'Umbria è pò esse acquistata in trenu - vede a nostra mappa di ferrovia in Toscana . Viu pocu turista cà qualchissia di l'altri cità turinchi in Toscana, ma vale una visita. U so beddu quadru principale hè stata utilizata in filmi u travagliu Roberto Begnini, a vita hè bella .

I vini di u Casentino Valley è i ristoranti culinariate sò fora da Arezzo è pò esse espluratu da u carru.