Guida à a Galería Uffizi in Firenzi

Vede l'opere maestri di Michelangelo, Leonardo da Vinci, Raphaël è più.

A Galería Uffizi, o Galleria degli Uffizi, di Firenzi , hè unu frà i musei più visitati in Italia, solu solu per i Musei Vaticanu di Roma, è unu di i musei più noti in u mondu. A maggurità di l'opere presagati quì sò l'arti raliggiusi, ma ci sò dinò sculture è stampi è scrittura clàssica.

Una cullizzioni monumentale di opere di maestri arti Italiani è internazionale, a maiò parti di u 12 ° à u 17 ° seculi, cum'è Botticelli, Giotto, Michelangelo , Leonardo da Vinci è Raphael, sò indicati in ordine cronologicu in u museu famoso vicinu a Piazza della Signoria in u centru di Florence.

Ogni annu, più di un milione di visitatori (10 000 à ghjornu) di tutte e mondu venenu à u museu, chì hè dispostu in u labirintu in U in più di 60 pranzi cù stufi freschi.

Scopri a Storia Uffizi

A dinastia di 'Medici hè legatu à u statu di a Toscana l'arti preziosi è i tesori di a famiglia, acquistate circa 300 anni di rializazioni pulitichi, finanziarii è culturale trà u 1500 è u 1800 chì purtò à u fioru di u renaissance è cimentatu a dominazioni propria di a famiglia di Firenzi. U donu era propiu un legatu: un "benessere pùblicu è inalienatu publicu" chì "apparinja l'Statu, hè di utilità à u Publicu è attrae a curiosità di Studianti". L'arti era cunservatu in l' Uffizi ("uffizii" in talianu ) , chì anu trasformatu in un grand museu, a Galería Uffizi.

In u 1560, Cosimo I de 'Medici, u primu Grand Duca di Tuscana, urdinò a custruzzione di u Uffiziu rileniscu à a casa l'uffizii amministrativi è giudiziariu di Firenzi.

Hè stata finita in u 1574 è à u 1581, u successu Gran Ducatu hà stabilitu una galleria privata à l' Uffizi per a casa di a famiglia privata di a famiglia di articuli d'arte. Tutti i membri di a dinastia anu aghjustatu a cullizzioni finu à a dinastia in u 1743, quandu l'ultima di Grandi Ducatu Medici, Anna Maria Luisa di Medici, pèrdite senza pruduce un omi di masculi.

Ella abbandunò a grande coleta à u statu di a Tuscana.

Pianu di u vostru Trip to the Uffizi

Siccomu u museu hè quasi comu beni cunnisciutu per e so longu linia di visitadoru per u so artu, hè megliu di pruggà u prugettu.

A causa di cambiamenti recenti in a relazione burocratica trà i musei italiani è di u guvernu italianu, u situ web uffiziali di u Uffizi hè un situ di barebone cun l'infurmazioni limitati è nisuna utensili per u vostru libru in u bigliettu, cum'è prima.

Visità Uffizi.org per Infurmazione è Tips

Un web alternativu senza livellu prufili da amici di l'Uffiziu Uffizi.org Guide à u Uffizi Galerie Museum -contains general information sobre u museu, a so storia è l'offerazioni.

Per i visitori potenti, u situ includenu cumu truvà u museu, cumu si hè organizatu è oghje museu. Addestra ancu nantu à l'infurmazioni è u bigliettu, cumpresi à u vostru bigliettu di cuncede è à u vostru sceltu di viaghji, chì sò venduti per l'agenzii di viaghji di terzu.

Per aiutà à navigà u museu è decide di prima ciò chì vulete cuncintràrisi, quì sò quì qualchì sala per cunsiglii di l'intru privati.

Uffizi Gallery Highlights

Sala 2, Scuola toscana di u 13u seculu è Giotto: L'iniziu di l'arte toscana, cù pittura di Giotto, Cimabue è Duccio di Boninsegna.

Sala 7, Early Renaissance: opere d'arti da u principiu di u Rinascimentu da Fra Angelicu, Paolo Uccello, è Masaccio.

Room 8, Lippi Room: dipinti da Filippo Lippi, includendu una bella "Madonna è zitella", è a pintura di Piero della Francesco di Federico da Montefeltro, un veru travagliu emblematicu di portraiture.

10 è 14, Botticelli: quattru di l'opari alogistichi più emblemichi di u Rinascimentu Italianu da Sandro Botticelli, chì includenu "U Nascitu di Venere".

Sala 15, Leonardo da Vinci : dedicatu à i pittura di Leonardo da Vinci è à artisti chì inspiraru (Verrocchiu) o vantanu (Luca Signorelli, Lorenzo di Credi, Perugino).

Sala 25, Michel'Angioulu: "Sagrada Famiglia" di Michelangelo ("Doni Tondo"), una cumulazzioni round, vicinu da u pittori Mannerist di Ghirlandaio, Frati Bartolomeu è altri. (Consiglia di u travagliu: a famosa obra di Michelangelo in Florence, l'scultura di "David", si trova in a Accademia.)

Sala 26, Raphaël è Andrea del Sarto: apprudumenti sette opere di Raphael è quattru opetra di Andrea del Sarto, ancu i so ritratti di i Papi Julius II è Leo X è "Madonna di u Goldfinch". Inoltre: "Madonna di e filati" di Andrea del Sarto.

Stanza 28, Titian: dedicatu à a pittura veneta, particularmente di Titian, cù a so "Venus d'Urbinu" trà quasi una settanta di i pittori artistici.

A Cumpagnìa Ovest, Scultura Scultura: numerosi sculture in marmo, ma u "Laocoon" di Baccio Bandinelli, quandu hà mudatu dopu un travagliu hellénisticu, hè quella più cunnisciutu.

Camera 4 (Prima Piani), Caravaggio: trè di i pittori cè famuziei di Caravaggio: "U Sacrifice di Isaac", "Bacchus" è "Medusa". Dui dui pitturi di l'Scola di Caravaggio: "Judith Slaying Holofernes" (Artemisia Gentileschi) è "Salome cù a Cabeza di Giovanni Battista" (Battistello).

In più di i publicazioni sottumessi à listessu, a Galleria digli Uffizi cuntene opere di Albrecht Dürer, Giovanni Bellini, Pontormo, Rosso Fiorentino è unipochi altri grechi di l'arti Rinascimentu Italianu è internazionale.