Qual'è una Calavera?

A parola calavera (o calaverita in u diminutivu) significa "calavera" in spagnolu, ma u termu hè ancu usatu per ririverà un tipu di poemu chì hè scrittu è publicatu in particulari di a staghjoni di u ghjornu di i morti . A parola calavera hè in generale usata ghjucatu: in i sfarenti contexti chì si usa, ùn hà micca una connotation prumuna o macabra. Calavirsi rientemu di a natura transitoriu di a vita, chì u nostru ora in a Terra hè limitata, è chì hè accettavule (è forsi ancu desiderate) di ghjucà è di caccià l'idee nantu à a morte.

Calavergu di Azucar

A calavera d'azucar hè un capelli fatta di zuccaru chì ghjè usatu per aduttà l'altari di Festa di i morti . Sò spessu apprezzati cù icing di culore è u nome di una persona vivente hè scrittu nantu à a cima, è datu com'è rigalu per questa persona. Puderà i cranichi di zuccherinu hè una festa populari di u morti di u morti è i costumi di i corsi di u zuccheru sò diventate più prevalenti duranti a celebrazione di Halloween in u nordu di u cunfini (avvicinà sta cun precautionu, cum'è qualchì ghjudicatu hè questu un attu di appropriazione culturale).

La Calavera Catrina

A calavera più famosa hè a Calavera Catrina, un carattaru nvintatu di Jose Guadalupe Posada (1852 - 1913), un gravure di Aguascalientes chì hà fattu una affirmazioni pulitica cù i so illustrazzioni di a classi superiore in u mexicanu cum'è sceluni beni vestuti. La Calavera Catrina hè vinificata di a Posada com'è un scheletru cù un caprettu grande cù fiori, hè oghji spessu illustrattu cù una boa è un vistimentu di vestitariu cum'è una donna di a classi superiori di quellu tempu hè stata mischjata.

U carattere hè pensatu per esse basatu à Carmen Romero Rubio, a moglia di u presidente Porfirio Diaz, è dimustrava a mòglia di u prisidenti cum'è un scheletru era un modu per vede chì sottu tutte e trappelli di l'stili di vita di a classi superiori, semu tutti sughjettu sottu, è tutti iemu da scuntrà à u listessu cunnessu.

A Calavera Catrina, spessu chjamata "Catrina" o "La Catrina" hè un tema assai populari in l'arti famigliali di u Messicu è truvate una multitùdine di ricliche di una in una larga varietà di media.

Calaveras letteraria

U terminu calavera pò ancu riferisce à un tipu di poema. Sò riffulentissimi rivolti chì si sò cuddini à i pulitici viventi o à altri citatini prominenti o ponu scritte nantu à l'amici è l'amici. Sta tradizione litteraria ghjucatoria s'hè sviluppata in u 19 Secolo, è probabbilmente hà avè u nomu perchè stati pubblicati in ghjurnali è frontiere, cumprese illustrati di craniu è scheletri, cum'è La Calavera Catrina.

Lee un esempiu di una calavera littiraria dedicata à Donald Trump (in spagnulu è in inglese).

Pronunciation: ka-la-veh-ra

Hè cunnisciutu Cum'è calaverita

Spellings alternativi: calabera, calaberita

Misspellings Comuni: calabera calaberita