5 Attrazioni Quelliere Piazzale Michelangelo, Florence

Piazzale Michelangelo in Florence hè una terrazza aperta à u sudu, o manca di u fiumu Arno. Hè stata construita à a fini di u 1800 per permettà i visitatori è residenti di a Firenze per admirar vista splendenti di a cità da un puntu di vantagevule cum'è parco. Hè stata chjamata dopu à u figliolu predilettu, u pittori amicu Michelangelo Buonarotti, è hè adornatu cù copie in bronze da parechji sculture mai famosi, Avà, hè un must see stop in ogni visita à Florence, è una panoramica di u Florentine skyline pigliata da Piazzale Michelangelo hè essenziale.

Parechji visitatori aghjunghje, pigliate uni pochi di ritratti è viaghjanu è camminate à u centru di Florence. Ma dapoi chì ghjè digià in u vicinatu, ci sò parechji cose di valenu per vede è fà in questu alte di u fiumu. Eccu alcuni cose per vede è facianu vicinu à Piazzale Michelangelo, cumpresa a piazza.

Cumu a Piazzale Michelangelo

Se vi caminate da u Florentine cintrali, travagliate l'Arno à Ponte Vecchio è sopra à l'abbandunà in Via de 'Bardi, chì cumincià à piglià l'elevazione chì si sviluppa da u fiumu è diventa Via di San Niccolò. Pudete à turnà à Via di San Miniato, dopu cuntinuà finu à ottene u rosidu è vede a Scalinata di u Monte alle Croci in a sua manca. Sviate à a chjassela.

Sì avete avete saltate u scaladore di u quali u pudete piglià l'autobus di cità 12 o 13 da l'estazione di treni Santa Maria Novella o altri punti in u centru. Un taxi ride da u centro à a piazzale ùn deve micca più di 10 €. Parechji parsoni aghjustanu à busu o taxi à Piazzale Michelangelo, poi diventanu u paesu scénario, ciumara, tornanu à u centru di Florence.